Skocz do zawartości

pawlo03

Zarejestrowani
  • Postów

    53
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318Tds Touring 1995
    E32 735i 1991
    E39 540i Touring 1997

Osiągnięcia pawlo03

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Po wyjęciu silnika krokowego z kolektora ssącego, ale nie odłączając go z kostki problem z strzelaniem, kopceniem, nie wchodzeniem na obroty, z zaciągniętym bagnetem znika tylko wtedy ciężko odpala czasem nawet nie chce to wystarczy założyć silniczek na odpalenie, nie ma hamulców, nie równo chodzi na wolnych. Więc czy przyczyna leży po stronie samego silnika krokowego czy też coś innego ma winę??
  2. Raczej ten problem też bym wyeliminował ze względu na to że jednak raz auto na tych cylindrach pracuje raz nie, a gdyby były to wtryskiwacze to raczej lały by cały czas. Narazie stawiam na sterowanie zapłonem podmienie czujnik wałka jeżeli to nie pomoże spróbuję podmienić jeszcze sterownik i zobaczę jakie będą efekty.
  3. Świece czarne zalane paliwem, uszczelki pod pokrywą ok w okolicach cewek, świec zero oleju, gaz jest ale nie używam, utrata mocy jest spora do tego nierówno chodzi na wolnych i telepie całym autem na postoju i w czasie jazdy. Kopci ogólnie na szaro i spaliny mają zapach jakby z piły motorowej.
  4. Witam Mianowicie mam problem z moim BMW E39 540i 1997r. Od jakiegoś czasu BMW przestało poprawnie pracować, a dokładnie przestaje chodzić na 3 cylindry z prawej strony do tego zaczyna strzelać w wydechu, strasznie kopci i czuć jakby spalony olej. Najlepsze jest to że gdy odłączę aku i wyjmę i wyczyszczę świece bo zawsze są 3 mokre poskładam wszystko odpalę ją i jest chwilę w miarę normalnie i znowu problem wróci ale przejadę trochę i znika ale nie na długo bo zazwyczaj po przejechaniu jakiś 70 km powraca wszystko. Podłączony był komputer i pokazało takie błędy jak czujnik wałka rozrządu, przepływomierz powietrza oraz wypadanie zapłonu na cylindrach 1 - 3 - 5. Do tego wymienione i sprawdzone mam: - Odma nowa - Świece nowe - Uszczelki pod pokrywami zaworów nowe - Cewki oraz fajki sprawdzone przekładane z innego auta - Sprawdzone ciśnienie na tłokach i jest w granicach 13 bar. Czujnik wałka rozrządu sprawdzałem (w tym silniku jest tylko 1) miernikiem i ma 764 niby powinien mieć powyżej 800, ale czy on może powodować takie objawy? Czujnik ten powiązany jest ze wszystkimi cylindrami, a u mnie problem jest tylko na 3. I dodam ę jak problem się pojawi nie ma różnicy czy zimna czy ciepła trzeba wyjąć świece i aku żeby było dobrze. Ogólnie to proszę o jakieś porady pomoc w znalezieniu przyczyny, byłbym bardzo wdzięczny. Z góry dzięki pozdrawiam.
  5. pawlo03

    Prędkościomierz nie działa

    Wystarczy poszukać podobne tematy już są: viewtopic.php?f=74&t=85343
  6. Sprawdź czy masz przepustnicę na linkę czy nie jeżeli nie to masz EML.
  7. Ja miałem taki problem to wina leżała po stronie EML, a dokładniej pomogła wymiana licznika. Nie wiem czy kolega ma EML jak tak to napewno w nim tkwi problem.
  8. pawlo03

    Prędkościomierz nie działa

    Ja miałem urwany kabelek przy czujniku, który się znajduję na dyfrze.
  9. Miałem podobny problem też w 318iS, którym okazał się przewód gumowy idący od przepływomierza do kolektora ssącego (lub pod kolektor ssący). Przewód był tak sparciały że popękał na całej długości, a najbardziej przy końcach. Założyłem nowy i problemu nie ma. :8)
  10. Bez podłączonego do przewodów impulsatora M30 nie odpali także musi być i tak przy kablach. Myślę że w M70 może być podobnie, ale nie wiem i i nie będę się kłócił.
  11. Odcinasz stary przewód na którym ten czujnik się znajduję, ściągasz i dajesz go przy kablu czymś spinając i powinno być wszystko ok. Ja tak miałem w 735i jak ją kupiłem miała nieoryginalne kable i tak właśnie założony czujnik i wszystko chodziła jak powinno.
  12. pawlo03

    E32 735i Dziwna Odcinka

    Powiem ci że teraz mam sterownik od 735i i odcina właśnie tak 6400 a na tym od 730i troszkę ponad 6500.
  13. pawlo03

    E32 735i Dziwna Odcinka

    Mi odcina w granicach 6500 ;)
  14. pawlo03

    E32 735i Dziwna Odcinka

    Sterownik EML to ten zaraz obok MOTRONICA. W sumie chyba on najwięcej pomógł, ale w tym jednym Motronicu też musiało coś być bo po wymianie sterownika EML odcina ładnie na wszystkich tylko nie na tym jednym, choć i tak obroty spadają na nim tylko troszkę. Napisz co uzyskasz po wymianie sterowników. Najpierw zmień sam sterownik EML bo po moich testach według mnie, wina leży po jego stronie. I teraz przepustnica się nie cofa i odcinka jest taka jak powinna.
  15. pawlo03

    E32 735i Dziwna Odcinka

    Tak jak pisałem dam znać co zrobiłem i jakie dało efekty. Najpierw zmieniłem kasetę silnika, a że mam 3 sztuki sprawdziłem na każdej. Na każdej z nich była zmiana, ale i tak odcinka była długa. Więc zmieniłem kasetę EML i okazało się że trafiłem, ciągnie do odcinki i jest normalne "dyn, dyn, dyn". Ale kasetę silnika którą miałem włożone wyjąłem i zamieniłem na tą co była na początku, a tu znowu po odcięciu cofa obrotomierz ale nie już tyle co na początku. Sprawdziłem każdą z kaset silnika jakie mam i tylko na tej jednej to robiła. Z pozostałych jakie mam wybrałem taką na której najlepiej chodzi i jest to MOTRONIC o końcówce nr 151, chyba z 3.0 go mam. Dodatkowo po zmianie tych kaset zauważyłem że obroty są niemal idealne silnik chodzi równiutko i trzyma swoje obroty. Teraz wkońcu moja "7" chodzi tak jak chciałem. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.