Skocz do zawartości

E36-M40-mocne drgania lewarka skrzyni biegow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Problem występuje przede wszystkim na 5 biegu przy wolnym dochodzeniu do 2600-2900 obr/min. Po przekroczeniu tej wartości drgania znikają. Na drugim lub trzecim biegu podczas mocniejszego przyspieszania drgań w zasadzie nie ma.

Zawieszenie, poduszki sprawdzone na stacji diagnostycznej na szarpaku, dodatkowo u mechanika- wszystko niby w porządku. Sugestia mechanika, że skrzynka do wymiany.

Będę wdzięczny za porady, pozdrawiam

Opublikowano
Prawdopodobnie zębatka 5 biegu jest już wyrobiona.Sprawdz olej w skrzyni,wymień na nowy.A co rozumiesz przez pojęcie drgania??Opisz to troche dokładniej
Opublikowano

Witam

Po dalszych próbach drgania są też odczuwalne na 2, 3 i 4 biegu ale tylko przy powolnym przyśpieszaniu.

Przy mocniejszym depnięciu drgań raczej nie ma.

A te drgania, to po prostu widać i czuć jak lewarek zaczyna "chodzić".

Jest też coś takiego ale to chyba normalne przy drganiach, że traci moc, tzn. dodaję gazu, drgania się zwiększają a auto nie idzie.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Po dalszych próbach drgania są też odczuwalne na 2, 3 i 4 biegu ale tylko przy powolnym przyśpieszaniu.

Przy mocniejszym depnięciu drgań raczej nie ma.

A te drgania, to po prostu widać i czuć jak lewarek zaczyna "chodzić".

Jest też coś takiego ale to chyba normalne przy drganiach, że traci moc, tzn. dodaję gazu, drgania się zwiększają a auto nie idzie.

Pozdrawiam

Na twoim miejscu przyjżał bym się przewodom wysokiego napięcia i świecom. Jeśli drgania i utrata mocy są w tym samym czasie to poprostu nie pali na wszystkie cylindry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.