Skocz do zawartości

JASIEK

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Slask

Osiągnięcia JASIEK

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobne objawy, powodem był niesprawny jeden z kompensatorów luzu zaworowego. Samochod w zasadzie szedł na trzy gary. Naprzod nie moglem przekroczyć 100 km/h, na końcu dusił sie przy 50 km/h.
  2. przewody elastyczne paliwowe przy listwie wtryskowej też wymienione?. Jeśli nie to często tam są wycieki i smierdzi w kabinie.
  3. JASIEK

    318, regulator napięcia

    Padl mi stary regulator napięcia, wymieniłem na nowy, zamiennik za 31 zł. Po 300 km zaczęła się świecić kontrolka ladowania, po pomiarze, napiecie wynosiło ok 10 V. Co ciekawe po przejechaniu kilku kilometrów kontrolka ładowania gasła, napięcie ok. 13, 8V. Wymieniłem ten regulator na nowy, też ten zamiennik, tej samej firmy. Po 200 km ta sama sytuacja. I teraz nie wiem, czy alternator do kitu i psuje nowe tegulatory, czy to wadliwa seria regulatorów. Zastanawiam się nad kupnem droższego regulatora Heli. Sugestie mile widziane, dzięki
  4. Na jedynce i dwójce jest podobnie, czyli dodaję gazu a samochód zaczyna się lekko trząść i czuję że nie ma mocy. O wyprzedzaniu nie ma mowy.
  5. Cześć Mam problem polegający na tym, że już przy prędkości ok. 40km/h auto przestaje ciągnąć, wpada jakby w wibrację. Kiedyś występował taki objaw przy prędkościach powyżej 100km/h, myślałem, że powodem są opony i rzeczywiście po wymianie to jakby zniknęło. A teraz nie mogę nabrać prędkości. bo auto się muli i trzęsie. Dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.
  6. Wielkie dzięki Maniura za podpowiedź, winny okazał się ten niebieski przekaźnik. Najgorsze było to, ze nie widać było żeby gdzieś nie stykało ale dałem to elektrykowi, który przelutował styk, który mu się wydał podejrzany i wszystko chodzi. Pozdrawiam
  7. Witam Ponownie pojawił się w/w problem. Po wymianie kół na letnie, drgania prawie że nie występowały ,myślałem więc, że winne były źle wyważone koła z oponami zimowymi. Niestety znowu to samo, drgania występują przede wszystkim przy wolnym dochodzeniu do 2400-2900 obr/min. Po przekroczeniu tej wartości drgania znikają. Zawieszenie, poduszki sprawdzone na stacji diagnostycznej na szarpaku. Obejrzałem łącznik elastyczny wału i tłumik drgań skrętnych, nie widać żeby było to wyrobione. Będę wdzięczny za porady, pozdrawiam
  8. Witam Nie mogę domknąć elektrycznych przednich szyb i szyberdachu, nie świeci się też prawe przednie światło mijania i tylne prawe światło. Przerwane przewody czy może jakiś moduł sterujący padł, gdzie szukać przyczyny. Dzięki za podpowiedzi
  9. Witam Po dalszych próbach drgania są też odczuwalne na 2, 3 i 4 biegu ale tylko przy powolnym przyśpieszaniu. Przy mocniejszym depnięciu drgań raczej nie ma. A te drgania, to po prostu widać i czuć jak lewarek zaczyna "chodzić". Jest też coś takiego ale to chyba normalne przy drganiach, że traci moc, tzn. dodaję gazu, drgania się zwiększają a auto nie idzie. Pozdrawiam
  10. Witam Problem występuje przede wszystkim na 5 biegu przy wolnym dochodzeniu do 2600-2900 obr/min. Po przekroczeniu tej wartości drgania znikają. Na drugim lub trzecim biegu podczas mocniejszego przyspieszania drgań w zasadzie nie ma. Zawieszenie, poduszki sprawdzone na stacji diagnostycznej na szarpaku, dodatkowo u mechanika- wszystko niby w porządku. Sugestia mechanika, że skrzynka do wymiany. Będę wdzięczny za porady, pozdrawiam
  11. JASIEK

    Śmierdzi benzyną w aucie:-/

    Witam Marek ma na 99% rację. Te przewody na zewnątrz często wyglądają dobrze a środek jest sparciały i puszczają benzynę. Warto też przy okazji sprawdzić cybanty, które zaciskają te przewody. PZDR
  12. JASIEK

    E318i-zmulenie przy 2600obr.

    Witam Problem zaczal sie jakies 2 miesiace temu. Wiazalem te drgania na drazku raczej ze zmiana opon ale to jednak chyba nie to. PZDR
  13. JASIEK

    E318i-zmulenie przy 2600obr.

    Witam Pokrótce wygląda to tak: Zmieniam biegi i póki nie przekroczę tych 2600-2900 obr. to jest dobrze. Gdy lecę na piątce, dochodzę do granicy 2600-2900 obr. pomimo, że cisnę(delikatnie) na pedał gazu, to samochód nie idzie. Acha, jest jeszcze jeden objaw, mianowicie zaczyna mi lekko drgać drążek zmiany biegów ale to jak sądzę chyba nie ma związku. Jeśli ten przedział obrotów (2600-2900) pokonuję przy ostrzejszym depnięciu na gaz to w zasadzie nie ma zmulenia i tego drgania na drążku skrzyni biegów. Myślałem, że to drganie spowodowane jest złym wyważeniem kół. Przerzuciłem tył na przód ale dalej jest to samo. Już teraz sam nie wiem czy to wina układu zapłonowego czy może przeniesienia napędu. Pozdrawiam
  14. JASIEK

    E318i-zmulenie przy 2600obr.

    Witam Silnik M40. Problem zmulenia(dziury w obrotach) występuje powyżej 2600 obr., zarówno na gazie jak i na benzynie. Świece wymieniłem ale bez zmian. Pytanie do ekspertów, wymienić jeszcze kable zapłonowe i szukać ewentualnie dalej, czy to wina silnika(coś niecoś poczytałem na temat zużytego wałka rozrządu, krzywek, itp.) Pozdrawiam i z góry dzięki za rady
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.