Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problem ze jak stoje samochodem w miejscu np. swiatla albo korek to wskazowka od temperatury rosnie az wchodzi na czerwone pole, ale jak ruszam to w trakcie jazdy maleje i jest optymalna czyli wskazowka w pionie:( Zauwazylem to bo nagle zaczelo mi leciec cieple powietrze z nawiewu, dodam ze od paru dni lecialo caly czas zimne nawet jak mialem ustawione na cieple (troche zamotalem ale mam nadzieje ze zrozumiale to jest:P) A jakies 2 miesiace temu wymienialem termostat! Co moze byc przyczyna? Dziekuje za pomoc

 

_____

Proszę się zapoznać z formatem tytułowania wątków na górze tego działu. Tym razem poprawiłem. mattiss

Opublikowano
na milion procent zapowietrzony uklad. :search: jest na forum jak sprawnie i szybko odpowietrzyc :wink:
"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano
Ale wczesniej bylo dobrze i nagle od tak sie zapowietrzyl?? Jakie sa przyczyny zapowietrzenia sie ukladu?? A mozna normalnie jezdzic?? Nic sie nie stanie?? Czy lepiej nie jezdzic dopoki nie odpowietrze? (o ile to to)
Opublikowano

Witam

A ja bym powiedzial ze posypalo sie sprzeglo wiskotyczne w wentylatorze. Sam kiedys mailem podobnie w czasie jazdy silnik sie chlodzil pendem powietrza i bylo ok a w korku grzal sie. Po wymianie tegoz sprzegla po problemie.

Pozdro

Opublikowano
Ale wczesniej bylo dobrze i nagle od tak sie zapowietrzyl?? Jakie sa przyczyny zapowietrzenia sie ukladu?? A mozna normalnie jezdzic?? Nic sie nie stanie?? Czy lepiej nie jezdzic dopoki nie odpowietrze? (o ile to to)

 

 

 

 

 

sprawdz poziom plynu i odpowietrz,to nic nie kosztuje.objawy to wlasnie slabe ogrzewanie wnetrza tj.leci lekko cieple badz zimne powietrze przy nastawie na max cieple,od czasu do czasu podmucha cieplejszym i znow zimne leci.przerabialem to zima przy 20 st mrozach.wymienilem wszystko termostat,pompe wody,narobilem sie w zimnym garazu, wpedzilem sie w koszty a wystarczylo dolac plynu i odpowietrzyc uklad,ale za brak wiedzy sie placi. :cry2: :mrgreen: :cool2:

 

co do wypowiedzi forumowicza ''roosvelt '',ok zgodze sie z nim ale objawem nie jest gdy padnie wiskoza zmniejszenie natezenia ogrzewania badz jego zanik. :idea:

"...pamietaj ze na drodze nie jestes sam..."
Opublikowano

Witam.

 

Naturalnie zgodze sie z kolega "mecen320i " najprostsze rozwiazanie i najmniej kosztowne to solidnie odpowietrzyc uklad chlodzenia i wtedy jesli to nie pomoze trzeba podjac kolejne kroki. :D

 

co do sprzegla wiskotycznego sama czesc wg inter carsu kosztuje: behr 337,40zł febi 630,37 sachs 389,33 co do kosztow wymiany to ci nie pomoge bo sam to robilem w garazu. Wymiana jest stosunkowo prosta: za pomoca plaskiego klucza 32 odkrecasz wentylator (lewy gwint wiec odkrecasz w prawo) nastepnie ostroznie wyciagasz wentylator (uwaga zeby nie upadl bo sie lopatki polamia) wykrecasz cztery srubki na imbus trzymajace sprzeglo montujesz nowe i skladasz wszystko do kupy. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Mam nadz ze troszke pomoglem

Pozdrawiam

Opublikowano
A nie mogła się wysypać pompa wody i dopiero przy obrotach zaczyna wodą obracać tak jak należy? Ale najpierw dobrze odpowietrz jeszcze raz.
Opublikowano

Dziekuje wszystkim za pomoc:D Okazalo sie ze plyn z chlodnicy gdziez mi ucieka i co chwila musze dolewac:/ Musze zlokalizowac wyciek i sie go pozbyc:D Po dolaniu plynu ogrzewanie zaczelo normalnie dzialac, troche dlogo trwa dopuki poleci cieple ale leci:D Odpowietrzyc tez trzeba bedzie dla swietego spokoju XD

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.