Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzisiaj pojechałem sobie po żarówkę h3 do przeciwmgielnych i wróciłem z buta do domu. Od rana samochód chodził bez zarzutu. Podjechałem pod sklep i miałem problem z odpaleniem podniosłem maskę i wykręciłem przykrywkę od gniazda diagnostycznego bo raz miałem taką sytuację że nie chciał odpalić gdy się piny nie odpowiednie zwarły. Faktycznie odpalił zgasiłem i odpaliłem go kilka razy więc pomyślałem, że już wszystko ok. Ale niestety zaparkowałem samochód w innym miejscu i od tej pory ani drgnie. Wykręciłem po kolei świece sprawdziłem na każdej jest iskra. I teraz pytanie gdzie znajdę pompę paliwa przy silniku M40 1.8i 92r ?? Wydaje mi się, że samochód nie dostaje paliwa... Sprawdziłem bezpiecznik nr bodaj 11 który z tego co wiem jest odpowiedzialny za pompę jest ok.... Zaczyna mi brakować pomysłów.... :cry2:
Opublikowano
Podnosiłem tylna kanapę ale tam jest wszystko wyłożone wykładziną samochodową... Jutro przy niej trochę po kombinuje.
Opublikowano
Podnosiłem tylna kanapę ale tam jest wszystko wyłożone wykładziną samochodową... Jutro przy niej trochę po kombinuje.
musisz zdemontowac prowadnicę do której przymocowane jest siedzisko kanapy ,żeby odchylic wykładzinę musisz zdemontowac listwę plastikową progu ponieważ ona blokuje wykładzinę.Trochę roboty jest :cool2:
Opublikowano
Dzięki za wskazówkę ;) jutro zdam relacje z rozbiórki. Mam nadzieje, że znajdę szybko winowajcę bo chodzę podku$#%. i pełen obaw co tam jeszcze może być do wymiany :/
Opublikowano

Pompa okazała się być sprawna. Podłączyłem ją bezpośrednio pod źródło zasilania i za pierwszym razem odpaliłem bunie. Stąd moje pytanie co może jeszcze nie grać?? Czy jest jakiś przekaźnik sterujący pompą ?? jak tak to który to dziad ??

 

http://img94.imageshack.us/img94/6436/20100408194.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/9193/20100408195.jpg

 

 

I jeszcze jedno pytanko czy to jest filtr paliwa ??

 

http://img411.imageshack.us/img411/6792/20100408196.th.jpg

Opublikowano
Sprawdziłem wszystkie przekaźniki umieszczone przy podszybiu każdy z nich działa. Bezpiecznik nr 11 też jest dobry a pompa dalej ani drgnie :/ ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ??? bo już zaczynam myśleć że to przerwany kabel zasilający pompę :cry2:
Opublikowano
Przekażnik pompy środkowy -niebieski .Filtr paliwa w touringu znajduje się pod autem z lewej strony pomiędzy przetłoczeniem karoserii na nogi pasażera a zbiornikiem .Ten na zdjęciu to pochłaniacz oparów paliwa i daj mu spokój.
Opublikowano

Nic mu - pochłaniaczowi nie robiłem :8)... wychodzi na to że albo coś odcina dopływ prądu do pompy albo przewód jest w którymś miejscu uwalony... miał ktoś już taką sytuację ??

 

 

Dzisiaj rozbebeszyłem pół autka i nadal nie mogę znaleźć miejsca gdzie znika napięcie w kablach... Doszperałem się takiego ciekawego pinkla umieszczonego pod deską rozdzielczą...

http://img138.imageshack.us/img138/552/20100409197.th.jpg

Wydaje mi się, że jest to część instalacji alarmowej która jest u mnie notabene spieprzona. Miał ktoś coś takiego w swoim autku ?? i jeszcze jedno pytanko czy standardowe sterowniki instalacji alarmowej miały w sobie funkcje odcięcia zasilania pompy ??

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Szczerze mówiąc to mógłbyś napisać w jaki sposób problem się rozwiązał. Ułatwiło by to kłopot innym. Pozdrawiam.
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
Sorki pisałem o tym w innym wątku. Problem był bardzo śmieszny mianowicie bezpiecznik miał za krótkie "płozy" i nie zawsze stykały po wymianie bezpiecznika na inny. Tylko coś ostatnio nie równo pracuje przez moment, nawet jak jest ciepły :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.