Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja miałem kiedyś u siebie (m20b20) 72 Ah i dawał rade (tylko nie miałem rozbudowanej elektryki)

Do 530 V8 dałem 60 Ah i też nie było problemu.

Jeśli nie idzie na siłe , trzeba użyć jeszcze większej siły
Opublikowano

Może się komuś przyda.

Według instrukcji:

518 12V 50Ah

520,525ix 12V 65Ah

530,540,524td,525tds 12V 85Ah

535 12V 84Ah

Jeżeli ktoś ma drugi w bagażniku 12V 25Ah

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
hej wszystkim..właśnie mam do Was w tej sprawie pytanie..jak Ktoś słusznie zauważył,w książce jest napisane,aby zamontowac 65..natomiast ja mam zastępczą 61.,bo wcześniej padła mi 70..powiedzcie mi,czy mam w takim razie zostawic 61.,czy jednak kupic 65., lub 70..ile głów,tyle odpowiedzi..więc jak polecacie?.
Opublikowano
hej wszystkim..właśnie mam do Was w tej sprawie pytanie..jak Ktoś słusznie zauważył,w książce jest napisane,aby zamontowac 65..natomiast ja mam zastępczą 61.,bo wcześniej padła mi 70..powiedzcie mi,czy mam w takim razie zostawic 61.,czy jednak kupic 65., lub 70..ile głów,tyle odpowiedzi..więc jak polecacie?.
Opublikowano
Jeżeli jest w dobrej kondycji, posłuży długo i dobrze. Nie masz powodu do wahań, bo taki akumulator mieści się w zalecanym dla 520i zakresie.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.