Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
żeby moje autko chciało jechać trzeba wcisnąć do końca i dopiero wtedy troche zaczyna przyspieszać. Do tego na wyższych obrotach wydaje dziwny metaliczny dźwiek jakby brzęczałą jakaś blacha. Jak przygazuje na postoju stojąc nad silnikiem to wydaje mi się, że ten dzięk dobiega z dołu. Ale ten grak mocy to mni ejuż do szału doprowadza. A na dodatek podszarpuje mi czasami na wolnych. Czy to cewki? Czy stan katalizatora i tłumików ma wpływ na moc auta? Już mnie szlag trafia:mad2: Pomóżcie, proszę.
Opublikowano

sprawdzic katalizator, czy nei zapchany, zbadać sonde lub najprościej ja odpiąć i sie przejechać. U mnie tez był strasznie zmulony wymieniłem sonde i autko odzyskało wigor, niestety po tygodniu padła znów sonda, to ją wypiąłem całkowicie i narazie smigam bez sondy. Następne to lewe powietrze, musisz dokładnie sprawdzić wszystkie połaczenia i gumy czy nei sa popekane itp.

jak to wszystko jest oki to pozostaje komp i głebsze wchodzneie w silnik

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

Sonda jest sprawna. Jak się sprawdza katalizator? Nie kasowałem jeszcze błędów, czy to może mieć wpływ na spadek mocy?

Pozdr.

Opublikowano
Witam

Moze cos ze sprzeglem ?

pozdrawiam

A co do bledow kompa to nie byl bym taki pewien ,ze nie maja wplywu.

 

Sprzęgło odpada bo mam automat.

 

Pozdr.

Opublikowano

A moze to wina skrzyni?

Czy gdy ona się ślizga to komp obniża obroty silnika?

Pytam bo oczywiście patrzę na obrotomierz, który wspina się powoli. Wygląda to tak jakby coś nie pozwalało rozkręcać się silnikowi. Pod górkę nie wzrastają ani obroty ani nie wzrasta prędkość. Ja sie chyba pochlastam :mad2: . Świece nowe, oleje po wymianie. Silnik raczej pracuje bez większych hałasów, no może poza lekkim ogłosem Vanosa, ale to chyba normalka przy przebiegu 230 000 km. Chyba puszczę moją becie w jakąs przepaść.

Opublikowano
Nie desperuj, zrob jak Ci Barto pisal - sprawdz czy kat nie jest zapchany, w tym celu musisz go wymontowac i zajrzec do srodka, czy nie jest nagarem zapchany, czy siatki nie sa oberwane, rownie dobrze mogla Ci sie tez jakas przegroda w tlumiku oberwac.
Opublikowano
Nie desperuj, zrob jak Ci Barto pisal - sprawdz czy kat nie jest zapchany, w tym celu musisz go wymontowac i zajrzec do srodka, czy nie jest nagarem zapchany, czy siatki nie sa oberwane, rownie dobrze mogla Ci sie tez jakas przegroda w tlumiku oberwac.

Dzięki za słowa otuchy. Najgorsze jest to, że ostatnio mam mały kryzys finansowy i jeszcze auto odmawia posłuszeństwa.

Posłucham waszej rady i sprawdze kat., ale biorąc pod uwagę mój ostatni niefart obawiam się, że na tym się nie skończy.

A jeśli nie katalizator?

 

Dięki i pozdrawiam.

Opublikowano
jesli nie kat, to tlumik, sprawdz czy uklad nie jest zapchany. Masz automata? Przede wszystkim olej w skrzyni.

Olej i filtr w skrzyni wymienione 2 tydonie temu.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jeszcze się nie rozwiązałą, muszę trochę finansów zorganizować. Jak tylko się wyjaśni, to opiszę efekt końcowy pod tym tematem.

 

Pozdrawiam

Darek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.