Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No i dlatego coraz więcej Bmw widać na drogach bo są indywidualistami :D Bo co za przyjemność kupić Passata jak sąsiad kupi sobie Octavie za połowę ceny i jeździ tym samym :?
Opublikowano

gdzie ty widzisz coraz więcej bmw na naszych drogach

 

ja widzę tylko mnóstwo starych źle utrzymanych piętnastoletnich samochodów o których ludzie z bmw polska nie chca nawet wiedzieć bo przynoszą wstyd ich marce (cytat za jednym z pracowników) i dla nich e30, które jest naprawdę świetnym autem to dresiarska staroć - tak tak

 

a nowych bmw sprzedaje się w polsce niecały tysiąc rocznie - jak na 40 mln kraj to bmw u nas nie istnieje, i wcale się nie dziwię. nie ma żadnych ekonomicznych powodów dla których 530d ma kosztować 250 tys. zł a trójka z kiepskim wyposażeniem i silnikiem 1,8 120 tys. zł. To jest absurd.

 

Na szczęście idą zmiany i jak chińczycy zaczną eksportować do europy swoje auta nagle się okaże, że byle kompakt jak megane może kosztować 25 tys. zł a bmw 3 nie więcej 70 tys.

Opublikowano

Obyś rado miał racje...

Może w końcu zczeźnie ten europejski debilizm.....

 

Czasem ciężko zrozumieć niektórym że M3 nie jest autem elitarnym, ale dostepnym dla większości w USA.

A i ceny są niższe niż w UE, choć transport dochodzi.

Opublikowano
gdzie ty widzisz coraz więcej bmw na naszych drogach

 

Nie mówię o nowych autach bo na nie stać niewielu ale o autach używanych.Coraz więcej ludzi jeżdzi Bmw co widać na drogach :!:

Opublikowano
no dobra dobra...przyznam sie ;) to zdanie z Top Gear...ale ja sie zgadzam ;) bo do czegoz moze przydac sie Forester? rodzinne nudne wypady za miasto? na pewno nie pojezdzisz nim po miescie zadajac szyku ;) i jakos tak dziwnie wyglada na podjezdzie...jak nowa altanka ;) hihi..no ale zostawmy Subaru..to forum BMW ;)

a co do marek ;) to teraz nawet Bentley jest jakis Volkswagenowski ;) a Aston Martin ma przelaczniki z Forda...swiat zwariowal...bo tego nie zrozumiem...

VAG juz tak zwariowal ze niedlugo w lamborghini gallardo nie dosc ze sa drzwi na bok, to bedzie jeszcze TD

 

obnizanie kosztow w Bentleyu czy Astonie??!! Im drozsze tym wiecej snobow je kupi ;)

kosztow produkcji, nie zakupu :D

 

PS. czy ktos czytal kiedys ten artykul we Wprost jak zarzadzane jest BMW? Podobno nadal opiera sie na zasadach zarzadu jak sredniej wielkosci niemieckie przedsiebiorstwo - stad sukces, ze nie rozbudowywuja biurokratycznej machiny jak inne wielkie koncerny.

chenie bym przeczytal jesli mialbys skan albo link online... a czy dobrze to czas pokaze, poki co bogate sa globalne koncerny wchlaniajace mniejsze bardziej prestizowe marki (vag->lamborghini, fiat->ferrari, vag->bentley, chrysler->mercedes, itd..).. bmw poki co sie jakos trzyma a jak dlugo.. hmm. mam nadzieje ze jak najdluzej pozostanie autonomiczne (z wchlonionymi mini i RR)

Opublikowano

no jak narazie BMW co roku notuje rekordowe zyski przy ogolnej stagnacji (tak dla scislosci to Chrysler nie wchlonal Daimlera - to byla fuzja i raczej teraz Niemcy tam rzadza ;))

a co do TDi w Lambo ;) podobno juz jest hehe..najmocniejszy TDi na siwecie w Lambo hahaha

BMW podobno sa najtansze od poczatku kariery na polskim rynku ;) i w sumie jedynke mozna bylo kupic ponizej 90.000 - jak poszedlem na jazde probna to u Misiaka w Kraku dali mi 14.000 upustu na wejscie ;)(a w tej okolicy to i Golfy chodza lepiej wyposazone) a Z4 kosztuje 127000 - tak wypatrzylem w Auto Plusie - to niezla cena.. tylko niestety Polacy nadal za biedni sa...

Niestety tego Wprostu juz nie mam..ale tam koncern BMW byl podawany za przyklad zarzadzania...ech...poszperam w rodzinnym archiwum, ale nie obiecuje.

Pozdrawiam

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Czasem ciężko zrozumieć niektórym że M3 nie jest autem elitarnym, ale dostepnym dla większości w USA.

A i ceny są niższe niż w UE, choć transport dochodzi.

 

M3 za ocean to nie to samo auto co w Europie bo np. jest słabsze.

Ja już tam wole żeby kosztowało ono dalej te 300k i tak mnie na nie nie stać nawet jak by kosztowało 200k, a cena przynajmniej eliminuje wielu niewłaściwych ludzi dla tego auta ;)

Opublikowano

M3 za ocean to nie to samo auto co w Europie bo np. jest słabsze.

Ja już tam wole żeby kosztowało ono dalej te 300k i tak mnie na nie nie stać nawet jak by kosztowało 200k, a cena przynajmniej eliminuje wielu niewłaściwych ludzi dla tego auta ;)

 

 

a o ile tych konikow to ono slabsze jest ?? ;) dla mnie niestety to tez bez znaczenia czy kosztuje 300 kawalkow czy 200 ... :worried: .. no ale przynajmniej mozna sobie jakis cel na za pare latek wyznaczyc :8)

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
genralnie w USA auta jeszcze przy ich zarobkach to taniocha... ostatnio zszokowany bylem cena nowej Imprezy za oceanem..cos kolo 40.000$ :jawdrop: zreszta dla Niemcow czy Anglikow auta tez sa calkiem tanie... ok. 100.000 euro za wypasiona serie 5 ;) wyobrazcie sobie ze to tak jakby w Polsce kosztowala 100.000 ale PLN ;) albo nawet uzywane - E-46 uzywke juz od 10.000 euro sie kupi przyzwoite wiec jakby w Polsce taka 10.000PLN kosztowala ;) bajeczka!! :D

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trudno żeby auto klasy M3 kosztowało 100k czy nawet 150k, nawet jak auta potanieją. Wtedy zwykła 3 musiała by kosztować z 70-80k, tyle że co wtedy z autami niższych klas? Rozdawali by je za darmo czy dopłacali do tego żeby je ktoś kupił? A co z autami używanymi. 2-3 latki BMW kosztowały by po 20k, wtedy większość auto ludzi z tego forum była by wartości beczki piwa :D Utopia kolego, żeby BMW trzymało jako taki prestiż to po pierwsze musi kosztować bo inaczej stanie się autem pospolitym. Rzeczy drogie i dostępne dla wąskiej grupy zawsze wzbudzają zazdrość innych i bywają porządane bo taka jest natura ludzka.

BMW i tak poprzez swoją popularność tanich starszych modeli traci na wizerunku dlatego że te stare auta są tanie i dostępne. Dla marketingu BMW to kula u nogi bo dla ludzi bogatych w wielu przypadkach to co się widzi na drogach i innych miejscach w wykonaniu kierowców BMW jest pretekstem do odchodzenia od BMW. A kto jak nie Ci ludzie, czesto bogate snoby, 'sponsoruja' firme BMW przez zakup aut po 300,400 i więcej tyś zł?! Ani ty, ani ja ani 90% ludzi z tego forum nie jest w stanie zapewnić należytego dopływu gotówki do kasy firmy bo nas po prostu nie stać, ba w wielu przypadkach wybieramy każdy inny serwis byle nie firmowy bo ceny sa po za kieszenią większości. /niestety/

Opublikowano

czy panel klimatyzacji z Bentley'a Red Label z 2002 roku nie wyglada znajomo? :)

 

http://www.justvette.com/~foxvalley/2CX08025-19sm.jpg

 

To tak odnosnie uzyczania swoich elementow wnetrza innym markom ;)

pozdrawiam

luther

Opublikowano

to nie problem cen ;) ale problem zarobkow w Polsce... a na swiecie BMW jest firma bardzo prestizowa, ale nie do konca mozna powiedziec, ze elitarna czy niszowa o czym swiadczyc moze to, ze BMW e-46 bylo bodajze trzecim najlepiej sprzedajacym sie samochodem w Niemczech, a dla nich cena 40.000 czy 50.000 euro za przyzwoita trojke odpowiada w stosunku dla naszych kieszeni i zarobkow circa 40.000-50.000 PLN... ceny na pewno nie spadna....tylko zarobki moga wzrastac ;)

Pozdrawiam

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
Wtedy zwykła 3 musiała by kosztować z 70-80k, tyle że co wtedy z autami niższych klas? Rozdawali by je za darmo czy dopłacali do tego żeby je ktoś kupił? A co z autami używanymi. 2-3 latki BMW kosztowały by po 20k, wtedy większość auto ludzi z tego forum była by wartości beczki piwa :D

 

Dokladnie tak powinno byc, zobacz jak to wyglada np. w Anglii, samochod mozna kupic juz za 200-300 funtow. A auta stare prawie za darmo rozdja, bo wiecej zaplaciliby za zlomowanie niz to auto jest warte.

 

to nie problem cen ale problem zarobkow w Polsce...

 

... dokladnie tak jest. I jeszcze dlugo samochod bedzie wyznacznikiem klasy spolecznej w naszym kraju... :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.