Skocz do zawartości

rado

Zarejestrowani
  • Postów

    60
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    stolicznaja

Osiągnięcia rado

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. no jak czytam, ze auto przy 200 na godzine pali 8 litrow to przewijam forum na kolejnego posta buahahahaha :D
  2. trasa 10 miasto 15 plus minus 15 proc. w zależnosci od egzemplarza
  3. taak szacunek na drodze jest nawjażniejszy :duh: bmw to dobre samochody, fajne dupowozy i nic więcej. niektóre ochy i achy brzmią jak westchnienia niedowartościowanego i zakompleksionego onanisty brzmiace śmiesznie w konteście opinii nt. takich gówniarzy jak my, która panuje w bmw polska. pozdrawiam
  4. jasne jasne, zaraz ktos napisze RWD jest zimą lepszy od napędu na przód buahahaha proponuję porównać jak szybko rusza lub wjeżdża pod stromą górę RWD i FWD. Panowie i Panie - rzeczywistości nie oszukamy nawet jeśli będziemy ją zaklinać. tylny napęd w zimie może być fajny ale na placyku i tylko na placyku. zresztą mniejsza o moją opinię rozmawiałem niedawno ze starszym panem z doświadczeniem rajdowym, właścicielem ponad trzystukonnej 540. przyznał, że zimą stara się nie wyjeżdźać tym samochodem na nasze ulice. zresztą ktoś tu kiedyś pisałe o porównaniu 740 z bodajż przednionapędowym audi, które na śliskiej nawierzchni sromotnie przegrało. takie są prawa fizyki
  5. a po co Ci paszport. nawet do szwajcarii wpuszczają na dowód osobisty
  6. gdybym miał w aucie hak to też kupiłbym mocowanie na hak ja jezdze na wakacje po 2 tys. w ejdna strone i jazda 110 po autostradach ciągnie się jak flaki z olejem. szybciej staram sie niejezdzic z rowerami na dachu
  7. jeden z użtykowników forum opisywał kiedyś swój własny test napędu przód tył na śliskiej nawierzchni i wniosek był jeden - autem z tylnym napędem trzeba zimą jezdzić wolniej. jako użytkowanik ubydwy rodzajów nepędu potwierdzam. BTW dlaczego w rajdach nie jeżdżą RWD?
  8. wybacz qba–m ale jak jezdzisz z rowerami na dachu 140 km /h to jesteś hmmm, nierozsądny widziałem kiedyś rowers spadający z samochodu, który mnie wyprzedził, przy 120 km / h. cudem nikomu nic się nie stało. zastanów się co robisz chłopie bo w razie czego odpowiedzialność cywilna może doprowadzić cie do ruiny rowery dachowe są ok. ja co roku wyjeżdżam w alpy z dwoma rowerkami nad głową, żeby rozjaśnić sprawę - z rowerami na dachu jezdzi się beznbadziejnie, auto znacznie gorzej hamuje i przyspiesza, na zakrętach się kołysze no i pali litr więcej ma tą przewagę nad bagażnikiem na klapę, że nie rysuje karoserii, nie uniemoxliwia otwierania bagażnika, i nie dociąża tyłu co w moim wypadku (obładowany samochód) wymagałoby wymiany tylnego zawieszenia na wyższe jeszcze raz ostrzegam przed przekraczaniem prędkości z rowerami na dachu :naughty:
  9. we wrześniu będzie co najwyźej sezonowa podwyżka ceny gazu, akcyza nie wzrośnie
  10. porównaj osiągi swojej "alpiny" do 320 i będziesz wiedziałna czym polega różnica :wink:
  11. ja pojechalem kiedys w ciemno po jeden konkretny samochod z laweta tysiac km w jedna strone oplacilo się zaryzykować :8)
  12. bzduryyy, nic takiego nie wejdzie w zycie - pojawiały się pogłoski, źe poprzednie propozycje zostaną rozmiękczone a ten kontrolowany przeciek jest po to zeby uspokoic leppery i lpry
  13. to fakt, kobitki uwielbiaja automaty - nie chcę generalizować ale to ich zalety się kończą no chyba, że jesteś taksówkarzem :wink:
  14. a co to ma za znaczenie czy ktoś napisze, czy auto jest bezwypadkowe :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.