Skocz do zawartości

316i Problem znowu rozwalilo zbiorniczek wyrównawczy


bemka30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pisalem juz o tym ale odnowie temat ,miesiąc temu pękł mi zbiorniczek wyrównawczy wymieniłem go przejechałem na drugim około 1000km też mi pękł ale może około 1,5 cm pospawałem go założyłem przejechałem 26 km na pospawanym pękł mi znowu ale około 20 cm z góry na dół .jak auto odpowietrzałem był już strumień na gorącym poziom się nie podnosił wskazówka temp w pionie gorące powietrze leciało auto stało odpalone około 45min wąż górny był twardy i gorący dolny zimny czy tak ma być czemu termostat sie nie otworzył ile czasu ma silnik pracowac aby termostat sie otwierał czasami jeszcze gazowałem po pare minut z przerwami mam instalacje gazowa może wina instalacji dodam że mam silnik n42 1796 115km 2002r miałem honde, lagune malucha ,ale takich cyrków jeszcze nie miałem,nr zbiorniczka 81135848L1 prosze o pomoc bo mechanicy tutejśi wymyślają różne rzeczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak jesli w płynie nie ma oleju z silnika to znaczy że uszczelka jest ok i zbiorniczek nie rozwala sie przez szczelona uszczelke natomiast jesli to jest ok to masz do wymiany termostat bo rosnie Ci cisnienie bo termostat sie nie otwiera i cofa Ci płyn od tyłu zbiornika czyli od zasilania.....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiec tak jesli w płynie nie ma oleju z silnika to znaczy że uszczelka jest ok i zbiorniczek nie rozwala sie przez szczelona uszczelke natomiast jesli to jest ok to masz do wymiany termostat bo rosnie Ci cisnienie bo termostat sie nie otwiera i cofa Ci płyn od tyłu zbiornika czyli od zasilania.....

bzdury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki sam problem najpierw pekl mi zbioniczek wymienilem na nowy orginal bmw nastepnie nie dalo sie odpowietrzyc ukladu. weze twarde plyn wyganialo. wiec wzielem sie za sciagniecie glowicy uszczelka byla dobra glowica tez. zlozylem odpowietrzylem udalo sie jakos i przez dzien bylo dobrze a potem problem powrocil wymienilem termostat na nowy orginal pompe wody korek zbiorniczka plukanka ukladu. wymienili mi na nowy parownik gazu mialem gwarancje nic mi nie zalezalo na tym. odpowietrzalem na kilka sposobow odlaczalem przewody ktore prowadza do parownika gazu i nic nie pomoglo wiec sie poddalem i jezdze do tej pory tak czyli juz jakies 7 miesiecy zrobilem 20 tys km i jak narazie nic mi jeszcze nie rozsadzilo. przewod gorny twardy jak kamien goracy dolny przewod zimny ogrzewanie w aucie bdb temperatura na wskazniku normal jak ktos rozwiaze ten problem bede bardzo wdzieczny za pomoc.... wiec kolego pomysl nad tym czy wymieniajac te czesci cos ci pomoze.. czy tylko stracisz kasy... dodam jeszcze ze zadnych wyciekow nie ma... moje auto to 3e46 318i 118 km rok 1998 grudzien.. Powodzenia pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie same objawy jak GrzesBMW3e46 u mnie na razie pękło kolanko to z wężem gumowym idącym od chłodnicy do bloku i czasami korek od zbiorniczka puszcza trochę pary poza tym jeżdżę tak już 2 m-ce, poprzedni właściciel jeździł tak ponad 3 lata i się tym nie przejmował jest mechanikiem mówi że ten typ samochodów tak ma.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie to wina korka chłodnicy. Przy odpowiednim cisnieniu powinien upuscic troche powietrza. W e36 mialem to samo i tej chwili w e46 tez zauwazylem, ze mam za duze cisnienie, ale nie dokrecam korka do konca i jest ok. Dokrecam do tego momentu, az slysze po scisnieciu weza, ze powietrze jeszcze delikatnie uchodzi przez korek. Jak chcecie kupowac nowe korki to tylko oryginaly, bo zamienniki szybko padaja...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie wiem czy to bendzie ta przyczyna że zbiornik mi pęka wyrównawczy ale ,opisze do czego doszłem ,rozebrałem auto ,śćiagnełem termostat, zbiorniczek ,obudowe, weze ,i co się okazało ,w końcówce węza który idzie od obudowy termostatu ten cięki .dalej jest połaczony z plastikowa rurką ,następnie wchodzi do otworu w niższej szrodkowej części zbiorniczka wyrownawczego był oring za duży i to dużo ,i on przepuszczał powietrze do zbioirniczka tak myśle, zobacze jak przyjdą czesci zaloze i się okaże ,ale z tym oringiem ktoś numer odwalił
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
tez tak wlasnie slyszalem ze te silniki tak maja ja juz tym sie nie przejmuje.

 

tak mają? czyli co? Stale potrafią generowac zbyt wysokie cisnienie do układu chłodzenia?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.