Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem tu nowy szukałem jakiś informacji na temat spalania ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. A wiec w sobote kupiłem e 30 1.6 100 km 89r i zalałem ja za 100zł czyli jakies 23L i mam juz prawie rezerwe a przejechałem 100 km dopiero dodam ze temp nie dochodzi do równości tylko kreske wczesniej ale z nawiewu leci bardzo ciepłe powietrze.I tu moje pytanie czy może być to od nie osiągania 90 stopni ???? albo jakies inne powody.

z góry dziekuje i pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano
witam tez mam 316i i spala mi w cyklu mieszanym 10L jak nic ale tak jak nadpisałem cykl mieszany a potrafi i 14L spalić :mad2: pali tyle co bez deptania 325 :cry2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w e30 nie za bardzo mieżenie zużycia przy rezerwie, bo paliwo przelewa się miedzy dwoma komorami i wskaźnik nie pokazuje dokładnie przy rezerwie. Lepiej zalej raz do pełna, przejedz jakisodcinek i ponownie zalej do pełna. Wtedy bedziesz wiedział dokładnie ile tobie pali. mam 318i m40 z gazem i po mieście mieszcze się w 12litrach, Trasa nawet do 8 schodzę ale bardziej na 9 litrów gazu. Benzyny niegdy nie mierzyłem.
Opublikowano

to moze wy macie tak ciezkie nogi bo moja przy normalnej jezdzie w cyklu mieszanym nie doi wiecej niz 9l a na trasie to spokojnie w 7 sie mieszcze:) ... bo jezdzic to trzeba umiec:P

A tak serio po rezerwie to nie wiadomo ile spalila bo w e30 przeklamuje moja jak zejdzie na rezerwe to jeszcze jade i jade i jade a jak zaswieci kontrolka to nadal jade wiec najlepiej zalej do pelna przejedz ze 100km i znow zalej

A zreszta jak ma sie e30 to cieszy sie z jazdy a nie przejmuje spalaniem :cool2: :cool2:

Opublikowano

popieram! :cool2: ma się bmw. to się jezdzi i nie patrzy na spalanie :P mi pali LPG 20 litrów po mieście. posiadam 325i 12v. :cool2:

 

 

 

pozdro :cool2:

.....:::::B M W:::::.....
Opublikowano
popieram! :cool2: ma się bmw. to się jezdzi i nie patrzy na spalanie :P mi pali LPG 20 litrów po mieście. posiadam 325i 12v. :cool2:

 

 

 

pozdro :cool2:

to wogule opłaca ci sie jeździć na LPG jeśli masz takie spalanie?

Opublikowano

szczerze mówiąc to jej nie oszczędzam... :twisted: a drugie to że niedawno nabyłem e30 i niestety poprzedni właściciel zatarł pompke....

chce już nie długo naprawić i uruchomić na benzynce....nowa przepływka....pompka i powinno działać...

 

 

pozdro :cool2:

.....:::::B M W:::::.....
Opublikowano
20-24 Lpg to mi paliła poprzednia E34 535i :D:D ale niestety już była w tragicznym stanie i musiałem zmienić ;/
Opublikowano

witam!!wasze spalania są jeszcze małę mam e30 1.6 od miesiąca i za 60zł robie 40km.

 

:( .Co może być nie tak??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ze jak??? za 60 tych to masz z 13-15 litrów i to ci starcza na 40km???? to ona nie powinna chodzić. M40 nie jest w stanie przepalić 13 litrów na 40 kilometrach. to wychodzi jakieś 30 litrów na 100km. Coś nie tak w wyliczeniach. Jak wspomniałem na poczatku. Zalać do pełna. E30 ma dwie komory w zbiorniku i liczenia z rezerwy nie ma sensu. Trzeba zalać do full, przejechać ze 100-200km i zalać zaś do pełna. Wtedy masz winik wiarygodniejszy. Jak wtedy coś nie tak to może byc wiele rzeczy. Najprościej to świece, kopułka, palce, przewody, filtry powietrza i paliwa. Dalej czujnik temp. wody, TPS, przepływka. Najgorsze to stan agonalny silnika. Acha z tych prostych to ciągnięcie gdzieś lewego powietrza. Nadmienię że moje m40b18 gazu maks łykneło mi raz 19 litrów (bardzo niezgodna z przepisami jazda :mad2: :mad2: ).
Opublikowano
witam!!wasze spalania są jeszcze małę mam e30 1.6 od miesiąca i za 60zł robie 40km.

 

:( .Co może być nie tak??

 

Wjedź na kanał, być może masz pęknięty przewód i gdzieś Ci kapie paliwo. Miałem tak kiedyś że zastanawiałem o co chodzi że wciąga PB jak smok. Kiedy jeszcze jeździłem na gazie to zawsze odpalałem na benzynie i żeby nie drażniła mnie kontrolka od rezerwy to zawsze tankowałem żeby ją zgasić....no i efekt był taki że 2 razy w tygodniu lałem PB i zastanawiałem się jak to możliwe że tylko odpalam na benzynie i jak się nagrzeje to przełączam na LPG a ciągle mi się rezerwa świeci... okazało się właśnie że mam pęknięty przewód paliwowy a nawet nie czułem zapachu PB

PS Doszedłem do wniosku że zawsze wina jest jedna LPG :mad2: wywaliłem dziadostwo i śmigam tylko na benzynie (325i ok15/16 po mieście a jak przydusze to...ile mu się podoba :wink:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
nie wiem jakim cudem ale naprawde mi tyle pali :(

 

Proponuje posprawdzac przewody paliwowe, niekoniecznie musi z nich ciurkiem leciec, jak moja zaczela palic coraz wiecej tez zachodzilem w glowe dlaczego, nigdzie nie bylo pod autem nakapane a paliwo uciekalo. Okazalo sie, ze ze starosci sparcial przewod wychodzacy z filtra na zasilanie, jak silnik nie pracowal to sladu nie bylo, natomiast jak pompka tloczyla paliwo to przewod na calej dlugosci robil sie mokry jakby go ktos igla podziurawil. Wymiana trwala 10 min i spalanie znow w normie :D :D

 

 

proponuje wycieku szukac kiedy pompka pracuje bo na wylaczonym silniku nieiwle mozna zobaczyc, no chyba ze ktos wyrwal przewody i sobie dyndaja :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.