Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Mm pytanie??

ostatnio przy prędkości obrotowej w granicach 5100 (bieg jałowy lub na biegu) następuje odcięcia paliwa/zapłonu -dodatkowo do tego "delikatnie mruży" się kontrolka od ładowania...

Chciałbym abyście pomogli mi postawic diagnozę-jedyne co mi przychodzi na myśl to - moze zużyta za bardzo pompa paliwowa i odcina przy takiej predkosci obrotowej pobór paliwa (filtr paliwa nowy-założony zgodnie z kierunkiem przepływu paliwa)-mozna to sprawdzić (jakies 30zł -podłaczenie manometru),

lub może ma to jakiś związek z alternatorem-zużytymi szczotkami? lub zwarciem?

co wy na to ?

Opublikowano
A kolego na postoju próbowałeś przegazować?? Też odcina wtedy?? Jeżeli tak to masz najprawdopodobniej wałek wytarty??
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
masz padnięty już rozrząd. Zalecam wymianę dźwigienek na te z M43.Poszukaj na forum chociażby po moim nicku a znajdziesz na bank bo sam przerabiałem :cool2: .Musisz dorobić u takiego kolesia pastylki na zawory. Polecam i twoja bunia sie wkręci aż miło :D :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Dokładnie. Gość jest z Aleksandrowa Łódzkiego, tyle pamiętam. Ktoś kiedyś jeszcze pisał o drugim takim magiku, ale teraz nie pamiętam.

Na pewno musisz stwierdzić, czy masz tylko zajechany wałek, dźwigienki i hydroregulatory, czy wszystko razem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.