Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam układ chłodzenia mam odpowietrzony a przewody gumowe dalej są twarde jak kamień nie można ich wcale "ścisnąć" ręką. Uszczelka pod głowicą to raczej chyba nie jest bo w zbiorniczku nie widać żadnych pęcherzyków powietrza. Nie wierzę żeby przy oryginalnym przebiegu 180 000 km mogła paść uszczelka pod głowicą.

Dlatego mam pytanie do wszystkich użytkowników e46 318 czy też macie takie przewody? Co może być powodem tego problemu? A może tak ma być?

Opublikowano
to sie mylisz w tych silnikach czesto padaja uszczelki i glowice pekaja jedz na test co2 i bedzie wiadomo czy uszczelka padla... u mnie przewody sa twarde jak kamien a juz wszystko wymienilem co tylko moglem i nadal jest tak samo ....i jezdze i sie niczym juz nie przejmuje
Opublikowano
GrzesBMW3e46 długo już tak jeździsz na tych twardych przewodach? Ja mam auto miesiąc przejechałem tysiąc km. cały czas jest tak samo.
Opublikowano

jak znajdziesz auto z takim silnikem które nie ma cisnienia to znaczy że jest wyciek z układu

węże są twarde i dolny przewaznie chłodny tak ma byc

wazne jest aby płyn nie znikał i wskazówka była na połowie dokł 1mm wyżej

możesz sprawdzic na kompie temperatury z czujników

jak co to Ci podam tylko musze poszukac jakie dokładnie są w dobrym aucie

Opublikowano
Seamus jest dokładnie tak jak napisałeś. Czyli nie ma się czym przejmować. Muszę tylko wymienić to kolanko przy zbiorniczku chłodnicy bo gdzieś w nim jest mikro rozszczelnienie i sączy się płyn. Ciekawe ile może kosztować? i czy dostane w sklepie.
Opublikowano

Sprawdz orientacyjna cenę na bmwfans.info

jeszcze co do cisnienia znam pare mechaników przyzwyczajonych do układów niskocisnieniowych

ktorzy na to konto wymieniali uszczelki pod głowica a jeden nawet zmieniał silnik efekt - oczywiscie ten sam :duh:

Opublikowano
ja juz tak jezdze na tych przewodach twardych okolo 8 miesiecy zrobilem 20tys km.. i tak jak kolega pisal tak juz musi byc dolny waz chlodny czasem goracy.
Opublikowano
temp. przy pełnym nagrzaniu - 103-105 stopni (z kompa) - niech ktoś potwierdzi. Tak jest u mnie (w benzynie). Węże twarde ale nie do przesady (nie jak kamień). U mnie po wymianie zaczęło trochę powoli ubywać - zastanawiam się czy wlany koncentrat (nie oryginał bmw) nie odparowuje pod wpływem takich temperatur. wycieków raczej nie widać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.