Skocz do zawartości

po podpieciu pod kompa POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

samochod nie pali mi na wszystkie cylindry na benzynie

 

wczoraj pojechalem podlaczyc sie pod komputer aby zdiagnozowac przyczyne

nie wykryto zadnych bledow !!

 

PIERWSZY PROBLEM

 

domyslam sie ze to uszkodzenie mechaniczne (zapchane wtryski) planuje zatem wyjac wtryski i dac fachowcowi do przeczyszczenia (dowiedzialem sie gdzie mamy w Bydgoszczy profesjonalny sprzet do tego :P)

 

czy moja diagnoza jest sluszna ??

 

DRUGI PROBLEM

 

komputer wykazal nastepujace parametry

obroty jalowe na Pb - 760

obroty jalowe na LPG - 720

potencj CO - 0.06V

 

ta ostatnia wartosc podobno jest zla, mowi cos o sondzie lambda itp

co moze byc tego przyczyna??

 

dodam ze jakis czas temu usunalem tlumik srodkowy wraz z katem w jego miejsce wstawilem oryginalny tlumik srodkowy bez kata

 

czy czasem gdzies tam nie bylo sondy ktora przypadkiem tez usunalem??

 

a moze sonda jest gdzie indziej ale jest uszkodzona lub niepodlaczona??

 

AUTKO to BMW E30 320i

95 KW 129 PS (M20B20)

rok 87 (waska lampa)

.: www.tuning-studio.pl :.


ALUFELGI * LAMPY * LUSTERKA * NEONY * STROBOSKOPY

HAMULCE * TŁUMIKI * AMORTYZATORY * SPRĘZYNY * FILTRY * OLEJE

Opublikowano
witam.u mnie jest to samo komputer nic niewykazał.trzeci gaz mi niedopala.wtrysk wymieniałem nic nie dało więc chyba nadpalony zawór albo gniazdo.co do sondy.to jak jest padnięta to komputer dostaje fałszywe informacje i zle dozuje mieszankę i wtedy też może niedopalać i przerywać.czy jesteś pewny że to nic z iskrą? czy sprawdzał ci na kompie kable?odcinał ci garki po kolei?bo u mnie właśnie tak to stwierdził[jeden na wolnych nie pali].jak byłem wcześniej u innego to nawet na to uwagi niezwrócił.zależy od fachowca! :roll: pozdro :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Sprawdz czy ktorys z przewodow elektrycznych sterujacymi wtryskiwaczami gdzies sie nie przetarl(odlutowal itp) mialem podobny problem w 735 e32 i to bylo przyczyna.Na kompie zero bledow.

Pozdr

Opublikowano

Ja już to przerabiałem.

Pod kolektorem ssącym jest wtyczka i gniazdo (takie hermetycznr skręcane) i tam są między innymi kable do sterowania wtryskami .Jeden steruje 1,3 i 5 cylindrem a drugi pozostałymi.Często zdarza się że do wtyczki dostanie się woda i kabelki korodują i urywają się.U mnie tak było.Też na początku chciałem wymieniać wtryski.Sprawdź,byćmoże to będzie to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.