Skocz do zawartości

Zastanawiam się nad zakupem X6 - opinie użytkowników


Astro

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś jeździłem X6 przez 1,5h , 286KM 3.5d . Fajnie się tym lata, ale zastanawiam się jak auto sprawuje się w dalszym użytkowaniu, dlatego też proszę o kilka słów co wam się nie podoba w X6.

 

Na wstępie zauważyłem następujące wady :

-widoczność do tyłu kiepska (okolice tylnich słupków)

-hałasująca kratka jak w aucie dostawczym ( na szczęście tylko na kostce brukowej dało się to bardzo we znaki )

-o wiele mniej miejsca niż w X5 , bałem się że głową będę zahaczać o sufit, a okazało się że większy mam problem z nogami.

 

Jeśli bym kupował to 4.0d 306KM. Jakie powinienem wziąć do niego dodatki ?

Wstępnie zdecydowałem że wezmę:

-komfortowe fotele,

 

help :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 112
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

- a kto się w X6 obraca do tyłu ;) poważnie to w tym przypadku polecam kamerę cofania

- kratka jest kwestią poprawienia jej w serwisie - u mnie po poprawce cisza nawet na bruku

- z tyłu mój syn, który ma 190 cm wytrzymuje

 

- ws. adaptive drive była już gdzieś dyskusja - moim zdaniem zbędny dodatek, mający problemy na naszych drogach i lubiący się popsuć

 

Moje dodatki:

Metalic

Pakiet sportowy z komfortowymi siedzeniami (alu 18, chromowane kratki, czarna podsufitówka)

Skóra ostrygowa (łatwo się brudzi, ale chciałem rozjaśnić wnętrze i nie mieć jasnej podłogi, która zaraz byłaby brudna)

Czujniki cofania + kamera (przydatne przy parkowaniu)

Lusterka przyciemniane i automat. składane (bez tego nie wjechałbym do garażu)

Ogrzewanie foteli przód + tył

Ogrzewanie kierownicy (przyjemne zimą)

Szyby Indywid. (wg mnie fajnie wygląda)

Asystent świateł drogowych (super dodatek na trasy - sam zapala i wyłącza światła długie)

Koło dojazdowe (temat poruszany wcześniej, jak się skończą runflaty to następne opony będą normalne)

Pakiet dodatkowego oświetlenia (miłe dla oka w nocy)

Podparcie lędźwiowe (jak ktoś jeździ w trasy)

Domykanie drzwi (niezbędne ;))

Aktywny układ kierowniczy (wygoda manewrowania)

Tempomat (fajnie zrobiony, pracuje skokowo i sam hamuje)

Interfejs USB (Pendrive 64GB i mam całą muzykę w aucie, CD i DVD stają się zbędne)

Sterowanie głosem (zbędny bajer - zamówiłem z ciekawości, ale działa jak chce)

Hi-Fi Proffesional (teraz bym brał High End, nie był dostepny jak zamawiałem)

Telefon z bluetooth (wygoda i chyba niezbędny dodatek)

Progi aluminiowe (wygoda i wg mnie dobrze wygląda)

Navi (drogie jak cholera, ale jakoś nie wyobrażam sobie w aucie za >300tyś go nie mieć)

 

Nie zamawiałem np dachu otwieranego ani relingów bo nie lubię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaptive drive , 15tys zl za to ze auto nie bedzie sie przechylac ? .... sam nie wiem ... moim zdaniem troche za drogie jak na taki bajer ... teraz e53 mi sie przechyla na boki ale jakos tragedii nie ma i bardziej mi nie pasuje ze nie mam ustawień odcinka lędźwiowego niż to że auto się niby buja na boki.

 

Mam mały dylemat jeśli chodzi o 4.0d i 5.0i ....

 

Co do wielkości auta, ja mam 190cm i gdy z przodu ustawię fotel pod siebie i usiądę z tylu to nogi mam ściśnięte przez fotel, głowa mi się mieści.

Kupując auto brałbym kamery dookoła auta, więc problem z widocznością trochę by się rozwiązał:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam adaptive drive i uwazam, ze jest to ciekawy bajer szczegolnie kiedy sie jezdzi po kretych drogach - auto jedzie jak pociag, zero przechylow. Bajerek fajny ale teraz zastanawiam sie czy wzialbym go drugi raz :roll:

co do mojej opcji to tym razem postawilem na praktycznosc(poprz auto czarne + beż) czyli lakier tasman(plus satynowe obramowania i alu progi - auto prezentuje sie calkiem elegancko) + czarne skory, dzieki czemu auto nie brudzi sie tak szybko z zewn i w srodku. Od siebie polecam:

Fotele komfortowe najlepiej podgrzewane i wentylowane ( na kazda pore) ;)

Czujniki cofania z kamera

Aktywny uklad kierowniczy

Dodatkowe schowki i oswietlenie (lepiej jak jest wiecej) :lol:

Zmieniarka dvd - wiecej zgrasz muzy a i film obejrzysz ;D

Interfejs USB tak jak kolega wyzej napisal, szybsze zgrywanie bez wypalania plyt i ceregieli.

System hi-fi High End jezeli jarasz sie konkretnym brzmieniem a jak nie to nawet podstawowy mysle, ze wystarczy bo ma bodajze 12 czy 14 glosnikow, od siebie polecam professional :)

szyby przyciemnione zeby auto nie wygladalo jak akwarium :P

automatycznie skladane lusterka

NAVI, bo wstyd w takim aucie nie miec :D

To tyle tak na szybko, dodam ze teraz jakbym kupowal to zamiast AD wzialbym chyba deske rozdzielcza w skorce.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że zestaw dodatków podobny, reszta to już indywidualna decyzja. Zmieniarkę DVD zawsze można dołożyć. X6 i bez Adaptive Drive jeździ jak po szynach ;) Na deskę w skórze też mnie namawiał dealer, jakoś mi tego dzisiaj nie brakuje chociaż przyznam wygląda super elegancko. Tak jak kolega napisał - nie polecam jasnych skór bo brudzą się okrutnie. Pierwotnie tez miałem zamówiony ciemnosrebrny kolor, ale jak wyszedłem z salonu i zobaczyłem czarny to zmieniłem decyzję. Z resztą zawsze miałem problem przy zakupie aut srebrne czy czarne. Czarne trudniejsze w utrzymaniu czystości, widać ryski, ale srebrne w przypadku uszkodzenia i malowania elementu musi być cieniowane i prawie zawsze widać róznicę w odcieniu lakierów...

 

X5 dla mnie nie ma tego "charakterku" wyglądzie. Oczywiście jest bardziej praktyczne, więc decyzja należy do Ciebie.

Z innych, podobnych aut jedynie zestawiłbym nowe Porsche Cayenne - ale tu zakup, utrzymanie, serwis itd o wiele droższe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze miałem środek beżowy i podobało mi się że auto nie było ponure, z zewnątrz czarny ....

 

Obecne auto chciałbym też czarne, nie dość że mi się podoba to jeszcze łatwo odsprzedać. Białe też ładne, tylko nie wiem czy ktoś by to później kupił :P

 

Obawiam się że czarne auto z czarnym środkiem będzie bardzo smutne ... choć nigdy nie jeździłem czarnym w środku więc ciężko cokolwiek powiedzieć.

Już kiedyś postanowiłem że chcę mieć deskę z skórze, więc teraz raczej bym to wybrał, progi alumionowe i kilka innych bajerów. HUD też mi się podoba, adaptic drive nie wiem czy brać .... najchętniej to bym wziął wszystko ale cena wtedy będzie 2 x większa :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jasną skórę i regularnie co kilka dni muszę ją czyścić, ale fakt, że najlepiej odsprzedawalne auto to czarne+jasny środek

AD - przejedź się autem z i bez, wtedy podejmij decyzję. Jak zrezygnujesz to za 15 tyś masz deskę w skórze, HUD i jeszcze na coś.

 

Biała też mi się podaoba jak ma ktoś inny, sam raczej bym nie brał właśnie ze względu trudności z odsprzedażą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co sądzicie o dostępie komfortowym ?

 

i co to jest aktywny fotel kierowcy ?

 

szklany dach ..... rozumiem że to nie jest panorama .... trochę wysoka cena jak za kawałek szkła w dachu, teraz mam panoramę i jestem zadowolony, ale w x6 nie można jej wstawić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostep komfortowy + system domykania drzwi , super polaczenie , jesli bedziesz kupowal samochod to zamow to

 

adaptive drive jest bardzo dobry, co prawda czasami pojawia sie blad , ale tylko w momencie kiedy wylaczysz samochod z wlaczonym adaptive drive, przed wylaczeniem samochodu wylaczaj ta opcje i nie bedzie zadnego bledu

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostep komfortowy czyli podchodzisz do auta i samo Ci sie otwiera, wsiadasz nie wyjmujac kluczyka z kieszeni odpalasz i jedziesz :lol: co do AD nigdy nie mialem zadnego bledu:) w salonie doradca mowil ze auto z AD jest bardziej komfortowe i chyba cos w tym jest. na jezdzie testowej jezdzilem wersja bez AD i byla chyba bardziej twarda hmm ale to tylko moje subiektywne odczucia. W kazdym razie jestem pozytywnie zaskoczony poniewaz myslalem ze auto bedzie i tak dla mnie twarde(po przesiadce z pneumatyki) a tu prosze, pieknie wybiera nierownosci ;) co do innych typow to osobiscie nie wybralbym raczej nic innego. Z Q7 zrobili choinke, cayenne mimo super silnikow nie przemawia do mnie stylistyka, MLa tez bym nie bral bo czeste wizyty w serwisie mnie nie bawia i tu (DLA MNIE:) ) koło sie zamyka, zostaje jedyny SAC na rynku czyli x6 :) :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wyposażenie bardzo podobne do tego, które przedstawił Hys, mamy zbliżony gust najwyraźniej, chociaż polecam fotele sportowe, trzymaja pięknie, ale ja jeżdżę niedużo i na krótkich trasach. Mogę polecić nagłośnienie High End dla kogoś kto lubi czyste brzmienie zwłaszcza basów. Kamery obowiązkowo, bo inaczej nie da się cofać. Ogrzewanie foteli tylnych czy 4 strefowa klima tylko jesli jeździsz z rodziną tym autem. Ogrzewanie kierownicy to jeden z głównych powodów dla jakich zdecydowałem się na BMW (jak by dorzucali jeszcze ogrzewane obuwie :D albo pedały to byłby hapy). Z tego co inni piszą chyba zamówiłbym dla siebie jeszcze dostęp komfortowy, ale w październiku myślałem inaczej. Jasna ostrygowa skóra w czarnym aucie wygląda super i z tego powodu ją wziąłem, beżowa ma za dużo beżu na podłodze i drzwiach i już nie wygląda tak ciekawie, a czarna... jak dla mnie za czarno w aucie. Relingi jesli Ci się podobają to jak najbardziej... łącznie z progami i obramowaniami satynowymi alu. Adaptive Drive nie sprawia żadnego kłopotu i też bym polecał. Aktywny układ kierowniczy sprawdza się przy manewrowaniu, chociaż daje złudzenie bardzo małego skrętu auta. Mam u siebie hak holowniczy, bo w sezonie koszenia trawników mam dużo do wywożenia, ale ten kto wymyślił sposób jego mocowania i dostępu powinien wylądować w sowietskich łagrach lub kamieniołomach-dożywotnio, masakra! Jak ktoś wcześniej napisał głupio nie mieć nawigacji, więc jeśli jej potrzebujesz i używasz to polecam Head up display, bo jeśli tylko ma służyć do patrzenia na prędkość to i tak nauczysz się nie patrzeć na nią, a komunikat o nie zapiętym pasie słychać i dodatkowe pisanie przed oczami jest zbędne. Zamawiałem felgi 20 i dokupiłem 19 z oponami na zimę. Teraz zrobiłbym odwrotnie przynajmniej miałbym zwykłe opony 20 lub naet 21 cali, a nie runflaty. Zamawiałem też system szyn do mocowania bagażu w kufrze i w związku z tym, że mocują tam również kratę, to leży w kartonie to co dostałem i nawet tego nie rozpakowałem. Teraz olałbym to z pewnością.

A co do dylematu: X6 czy 5 to tylko kwestia Twojego gustu. Ja już wybrałem i nie żałuję :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj na 5-ke z xdrive :wink:

 

Jeśli kupowałbym 5er to tylko z napędem na tył aby się pobawić 535i lub 550i :cool2:

 

Po tej zimie wielu ludzi zweryfikowało takie nastawienie... :lol:

Uwierz, że w 4x4 frajda większa, niż zamiatanie tylnymi kolami krawężników...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekaj na 5-ke z xdrive :wink:

 

Jeśli kupowałbym 5er to tylko z napędem na tył aby się pobawić 535i lub 550i :cool2:

 

Po tej zimie wielu ludzi zweryfikowało takie nastawienie... :lol:

Uwierz, że w 4x4 frajda większa, niż zamiatanie tylnymi kolami krawężników...

 

Miałem wcześniej E39 i zimą bawiłem się jak małe dziecko, tej zimy napęd 4x4 był bardzo pomocny, ale często musiałem wyłączać DSC aby się pobawić i nie było to to samo co w tylno napędówce ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstępnie wybrałem :

 

4.0d

pakiet dodatkowego oświetlenia

pakiet dla palących

asystent świateł drogowych

adaptive drive

komfortowe fotele przednie

ogrzewanie foteli przdnich

aktywna wentylacja foteli przednich

klimatyzacja automatyczna dwustrefowa

dywaniki welurowe

lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie

lusterka przyciemniane automatycznie składane

szyby przeciwsłoneczne indyvidual

dostęp komfortowy

system domykania drzwi

czujniki parkowania z przodu

kamera cofania z widokiem z góry

system audio high end indyvidual 16 głośników

interfejs audio ipod/usb

system nawigacyjny proffesional 8,8 cala

wyświetlacz head-up

przygotowanie telefonu bluetooth

drewno szlachetne bambus słojowany ciemny

skóra nevada perforowana beż

y-spoke 214 20"

progi aluminiowe

hak holowniczy

obramowania satynowe aluminium

lakier czarny metalik

koło zapasowe

 

W obecnym aucie mam hak i ani razu go nie używałem więc nie wiem czy go zamawiać ,.... myślicie że przyszły kupujący będzie go potrzebować ?

Wcześniej miałem zamówione taśmy do mocowań w bagażniku, dzięki za info że są one zbędne przez kratkę ....

Czy coś jeszcze usunęlibyście z powyższej listy ?

Nie chcę runflatów, czy jeśli zamówię te koła to nie mogę mieć zwykłych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli tak rzadko lub wcale nie używasz haka to odpuść sobie, dlatego że aby zamocować zaczep musisz co najmniej uklęknąć za tylnym zderzakiem, pochylić się pod niego i śrubokrętem krzyżowym wykręcić 2 blachowkręty na których zamocowana jest osłona. jeśli będzie Ci nie wygodnie "nurkować" w takiej pozycji to możesz się położyć pod samochód. W AUDI czy VW masz elektrycznie wyjmowany hak, lub zaślepkę na zatrzaski, która umożliwia dostęp do miejsca gdzie jest zaczep. Myślałem, że tu też tak będzie :mad2: Jak tylko będę miał możliwość to wezmę żony samochód gdzie hak chowany jest jak napisałem wcześniej, żeby się nie męczyć z badziewiem w X6. Konstrukcja montażu haka w X6 to jak reklama samochodów LADA na bolidzie F1.

Opony runflat dostajesz standardowo z samochodem i tego raczej nie zmienisz, więc nie dopłacałbym za 20 (chociaż sam tak zrobiłem) tylko kupiłbym sobie wypasiony wzór 20 lub 21 cali i "normalne" opony. Ale to musisz sobie przeliczyć czy chcesz 19 + zimówki i drugie koła większe- letnie, czy jedne felgi i tylko wymieniać opony. Okres po zimie (dziury, jak teraz ) trochę niebezpieczny dla felg i opon 20 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skóra nevada beż to jest też z beżową podłogą ? (Utrzymanie tego w czystości to cud) Jesli tak to weź ostrygowy - będziesz miał czarną podłogę, a wygląda podobnie. Beżowa jak i ostrygowa skóra wymaga jednak ciągłego czyszczenia.

a pakiet sportowy ? jesli nie to chociaż doradzam antracytową podsufitówkę - super wygląda.

dostęp komfortowy... zobiłem ostatnio straszny numer w esce - wysiadłem z auta, moja żona przeskoczyła w środku na fotel kierowcy, ruszyła i po kilku metrach auto zgasło będąc w połowie na ulicy...

 

Co do kół -moja rada jest podobna - weź 19 z zimówkami, a letnie np. 20 kup osobno na zwykłych oponach.

Polecam też ogrzewanie kierownicy no i aktywny układ kierowniczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w ostrygowym kolorze skora nie moze byc perforowana, ta opcja tylko w bezu i czerni, a wentylacja na lato to super sprawa wiec wybierz wg uznania. Aktywny uklad kierowniczy doloz bo na prakingach bedziesz zalowal wiem co mowie bo jazde testowa mialem na takim egzemplarzu i faktycznie kierownica chodzila ciezko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podsufitkę ciemną też polecam, bo wygląda bajerancko w samochodzie z ostrygową skórą, ogrzewanie kierownicy obowiązkowo, chociaż jak dla mnie to za słabo jeszcze grzeje. Jeżeli nie brałeś pod uwagę aktywnego układu kierowniczego to oczywiście polecam.

W ten sposób zamówisz prawdopodobnie "optymalny samochód klubowicza X6" i najszybciej znajdziesz klienta przy sprzedaży za jakiś czas :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypomniało mi się, że jak zamawiałem auto to miałem dylemat czy wziąć perforowaną skórę z nawiewem i jasną podłogą, czy bez nawiewu ale z ciemną podłogą. Po moich doświaczeniach z poprzednich samochodów wybrałem czarną podłogę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktywny układ kierowniczy oczywiście też wybrałem, ale zapomniałem napisać. Dotychczas miałem beżowe wnętrze we wszystkich autach i jakos sobie radziłem, chcę skórę wnetylowaną, tak więc wybór tylko beż lub czarny. Podsufitkę też prawdopodobnie wybiorę.

Dylemat miałem jedynie z obramowaniem szyb, ale chyba najlepiej będzie mi pasować obramowanie aluminium i bez relingów (koszt dołożenia relingów w przyszłości jest o 100zł droższy niż gdyby auto z fabryki z nimi wyjechało, a relingów też nigdy nie używałem)

Szkoda że nie ma panoramy, bo w obecnym aucie się do tego przyzwyczaiłem:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skora wentylowana moze i jest fajna, ale szybciej sie niszczy

 

nie zamawiaj relingow bo x6 straci potem na urodzie

 

bezowa jest ladna,dol jest jasny, w zime teraz moze wydawac sie niepraktyczne , ale wystarczy podlozyc pod fabryczne bezowe dywaniki, dodatkowe czarne i nic sie nie brudzi. Nie zamawiaj czarnej skory bo bedzie szaro i czarno w srodku, doloz do tego srodka tylko czarna podsufitke individual i bedzie ok

 

jesli chcesz zeby samochod mial nutke sportowosci to zamow obramowania shadow line czarne, a jak chcesz bardziej elegancko no to pozostaja standardowe chromowane obramowania

"We at BMW do not build cars as consumer objects, just to drive from A to B. We build mobile works of art" - Chris Bangle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.