Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam pisze z takim problemem bo prosił mnie kolega, a wiec cos rozładowuje akumulator. Napisze co nie działa, czyli lusterka sie nie regulują nie grzeje fotel kierowcy i klimatronik sie nie wyłancza razem z zapłonem. Trzeba go ręcznie wyłanczać pokrętłem. tego co mi wiadomo i jak mialem w e32 sam i teraz w e38 to to pierunstwo sie wyłancza z zapłonem a tu nie, poza tym wymienilismy dmuchawe nawiewu bo stara byla wytarta na tulejkach.Po wymianie i w sumie przed wymianą nie dziala pełna regulacja obrotów dmuchawy, jak sie przekreci do konca bez tego pstryka to lekko coś działa a jak sie przekręci do końca z tym przeskokiem w pokrętle to daje na full. Czym może być spowodowane czerpanie sie akumulatora,wystarczy ze postoi 1 dzien nie ruszany to juz nie idzie go odpalic a aku byl sprawdzany i tez inny wsadzany. Panel klimatronika byl tez sprawdzany w innym aucie i jest sprawny. Nawet jak sie wyłaczy recznie klimatronika to słychać ciagle ten wentylatorek co w nim jest wbudowany,czyli nie wylancza sie do konca,mysle ze to cos z tym moze być zwiazane ale prosze o bardziej fachowe wyjasnienie i podpowiedz.DZiekuję i pozdrawiam.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano
na forum jest duzo na ten temat.musisz po czytać moze moduł komfortu jest pod tylną kanapą albo miernik w rękę
Opublikowano
jak mozesz to nie zamykaj samochodu na noc u mnie tak ciagnie aku podgrzewanie zamkow i nie wiem jak sobie inaczej z tym poradzic a to ze nie masz regulacji nadmuchu to jest to wina miecza za ok 10zeta sam naprawisz jak masz zdolnosci manualne i tak jak kolega wyzej pisal byly te tematy juz walkowane musisz troszke pogrzebac
Opublikowano
No szukałem ale nie ma dokładnie tego opisanego co ma moj kolega, i chcę sie dowiedzieć czy to może być wina tego miecza i czy przez niego sie to nie wyłancza razem z kluczykiem.Co do tego modułu komfortu to ktory to jest z tych trzech bo jeden moduł to sa jakieś same zintegrowane przekażniki a tamte nastepne to już nie wiem,Miecz wiem gdzie jest bo jak miałem e32 to to kiedyś wyciagałem bo szukałem filtra pyłkowego i to wyciagałem, taka miedziana płytka z tranzystorami, tylko że ja miałem 90 rok z klimą i bez klimatronika tylko 3 okragłe pokrętła. A u niego już jest ten klimatronik i za nagrzewnicą jest jakiś moduł z kostkami żółtymi i niebieskimi po jednej i drugiej stronie a ja tego nie miałem.Czy to jest od jakiegoś sterowania klapkami czy do czego innego?Troche tajemnicze jest to auto.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano
te żółte kostki to sterownik od nagrzewnicy najlepiej jak bys podmienił od kogos to ze nie wyłancza to moze byc stacyjka
Opublikowano
no ale stacyjka wyłancza wszystko dosłownie a nie wierze zeby klimatronik mial osobny kabel w stacyjce.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano
Kolego miałem identyczny problem w e46. Rozładowywał się akumulator. Miał jeszcze oryginalne naklejki BMW więc myślę - trzeba kupic nowy. Wywaliłem 600 zł i za dwa dni nowy akumulator rozładowany. I podobnie jak w Twoim przypadku nawiew klimy cały czas chodził. Zostawiałem auto w garażu, gasiłem oczywiście silnik a rano po całej nocy wsiadałęm do auta i słychać było jak wentylatorek pracuje. Problemem okazał się przekaźnik wentylatora, tzw "jeż". Nowy to koszt około 300 zł. Po wymianie wszystko OK. Nie wiem jak to się odnosi do e32 ale myślę, że warto to sprawdzić.
Opublikowano
Heyka! Doszlo nawet do tego ze kupilem nowy aku... ale problem sie nie rozwiazal , u mnie przyczyna byl komputer klimatyzacji , ten ktory jest za za mieczem . odepinij z niego wtyczki i zobacz czy aku bedzie trzymac , bardzo ciezko znalesc taki komp do V8 poniewaz mamy inne wtyczki , elektryk zrobil to w ten sposob ze wylaczam zasilanie na komputer razem wyjeciem kluczyka , Bemka umiera razem z jego wyjeciem.Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano

No własnie i pewnie tracisz pamięć kilometrów i innych ustawień jak zegarek itd. To troche kicha tak zapisywać kilometry i ustawiać zegarek non stop:)

Może jakieś inne propozycje i doświadczenia z tym miał ktoś?

Jeszcze ciekawi mnie ten czarny przekaznik pod tylnia kanapą, jest caly czas wlaczony i ciepły, od czego on jest, sprawdzałem czy przekazuje jakiś prąd przykładałem miernik i nic nie pokazał tylko napiecie na elektromagnes idzie do przekaznika ale zeby on sam cos przekazywał dalej to nie ma zadnego napiecia do przekazania chyba ze mase przekazuje:) ale nie sprawdzałem czy to masa.

Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano
wepnij amperomierz w obwod zrob tak zdejmij kleme - potem + miedzy kleme + a słupek +akumul podłącz miernik potem podłączklene - i zamknij auto na mierniku sprawdz wartosc natezenja jesli jest wiekszy niz 0,15A bez alarmu z alarmem 0,3A to wypinaj po kolei bezpieczniki i obserwuj amperomierz w ten sposob zlokalizujesz obcy pobor pradu a gdzies na forum jest opis bezpiecznikow i tez jest to co ci napisałem ja miałem to samo ale chyba u mnie jest wina akumul bo jak zmieniłem to po dwuch dniach odpalił bez problemu a jesli chodzi a ten przekaznik to go wypnij i zobacz co bedzie sie działo z akumul pozdrawjam
Opublikowano
No ten czarny przekaznik wlasnie byl wypiety i sie rozladowywal akumulator a ja go wsadzilem bo pewnie byly wlasciciel ktory nie powiedzial o tym ze sie rozladowuje akumulator pewnie prubowal cos z tym zrobic i kombinował.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
naprawde jak jest cieplrj tp trzyma dluzej:) ale co to moze być?
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano
w naszych modelach jest podgrzewanie zamkow wiec jak jest zimno to sie zalaczaja ja rozwiazalem problem ten nie zamykajac samochodu na noc bo mam taka mozliwosc chyba ze ktorys z kolegow wie co jest odpowiedzialne za temp. w ktorej zalacza ogrzewanie,dodam ze jak przestalem zamykac to po tyg. odpalil bez problemu
Opublikowano

No własnie i pewnie tracisz pamięć kilometrów i innych ustawień jak zegarek itd. To troche kicha tak zapisywać kilometry i ustawiać zegarek non stop:)

Witam mam własnie taki problem w moim bmw trace pamiec kilometrów i innych ustawien czy moze mi ktos napisac co jest przyczyna. U mnie tez sie rozładowywał akumulator przyczyna był uszkodzony czujnik tylniej klapy nawet jak była zamknieta komputer pokazywał otwarta to juz po paru godzinach samochód nie odpalił miałem tez ten sam problem w e34 v8 po wymianie tego czujnika wszystko wruciło do normy pozdrawiam

Opublikowano
pewniwe masz spalony bezpiecznik 21 lub wogule nie ma na nim pradu po wylaczeniu zapłonu. U kolegi jak sie go wyjmie to klimatronik wylancza sie z kluczyka i traci pamiec km i godziny.A jak jest wsadzony to klimatronik po wylaczeniu chodzi non stop a jak sie recznie go wylaczy to slychac jak chodzi ten maly wiatraczek non stop co jest w klimatroniku.A co do grzania wkladek to i tak nie powinno sie tak rozładowywać bo przeciez od nowosci tak bylo to skonstruowane i nie siedał akumulator po 3 dniach uzytkowania auta. Auto było w ciaglej ekspatacji jedynie w nocy stał a tak to do pracy i z powrotem i po 3 dniach lipa a akumulator roczny.Wiec to grzanie zamków jak było od nowości to na bank tak szybko nie siadał akumulator, no chyba zeby stal z tydzien albo dwa bez jazdy.Co to może być?Teraz cieplej to trzyma z tydzien no bo wiadomo aku zawsze mocniejsze jak jest ciepło.
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano
wiesz, od nowosci to aku sie nie rozladowywal ja podalem swoje spostrzezenie co u mnie rozwiazlo problem zauważ jeszcze za na krotkich odcinkach jadac i na swiatlach aku nie moze sie dobrze doladowac a rozruch tez pobiera sporo a i pewnie dmuchawa chodzi podgrzewanie lusterek i szyby wiec to ma dosc duze znaczenie.Moim zdaniem zima i na krotkich odcinkach nalezy sie co jakis czas podladowac aku albo zakupic ze 150aph.to na dluzej wystarczy :wink:
Opublikowano
no też prawda:) Ale miałem e32 735 i teraz e38 740 i sie nie rozładowuje. A włanczam siedzenia szyby dmuchawe itd i smiga,to samo robiłem w e32 a odcinki po 3 km do pracy 3 i z powrotem.Nieraz mi sadł w e32 ale to albo światla zostawiłem wlaczone lub swiatełko w srodku albo długie ciche słuchanie radyjka ze wzmacniaczem 800W :) A kolega w e32 v8 ma problemik :(
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano

A wiec tak sprawdziłem amperomierzem i przy zamknietycch drzwiach jest pobór 0,74 ampera.Wyciagałem pokolei bezpieczniki i był nieznaczny spadek, wydaje mi się że to coś z tym klimatronikiem bo sie nie wyłancza z zapłonem, co może być przyczyną że sie nie wyłancza?Aha są też 2 akumulatory w nim a nie ma webasta.Jaki powinien mieć pobór prądu w spoczynku?

Proszę o pomoc.

Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A wiec tak wyciągliśny moduł od klimatyzacji ten za nagrzewnica i przestał sie rozładowywać, co może być z nim nie tak że nie wyłanczał klimy razem z wyłaczeniem kluczyka? czy to moduł jest odpowiedzialny za wyłaczenie klimy razem z zapłonem a może coś nie tak z instalacją?
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano
Pisalem tobie wczesniej ze to modul bo mialem to samo ....ja dlugo jezdzilem z odcietym zasilaniem po wyjeciu kluczyka az dostalem drugi modem, v8 maja inne wtyczki i modul jest (rare) niemoglem rowniez otwierac kluczykiem drzwi od strony kierowcy . Po wymianie modulu wszystko wrocilo aha kasowal sie licznik bierzacych kilometrow tylko. Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano (edytowane)
Zobaczymy,jestem elektromechanikiem a nie elektronikiem wiec moze jakos sie podlaczy pd zaplon ten moduł a jak nie to bedzie sie myslec o wymianie modułu,Zobacze i opisze co i jak. Edytowane przez andrzejw1
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
A więc tak modół wymieniony i nadal to samo.Nie wyłancza sie z zapłonem klima.Może być to wina miecza że sie nie wyłancza z zapłonem?
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.
Opublikowano
miecz to tylko na dmuchawe (wentylator ) ma wplyw , u mnie po wyjeciu kluczyka dmuchawa sie wylacza ale klima buma ciagle zyje jakies kilkanascie minut tam sie ciagle cos przelacza . Znajomy elektryk mowi ze sie przewietrza. Pozdr

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
no własnie a tu wentylator działa też,tylko ze jak da sie na full wentylator i wyłączy zapłon to pali sie bezpiecznik od pamięci kompa i licznika bo jest 7,5 A i taki powinien być a dmuchawa więcej ciagnie prądu i wiadomo że sie spali.Coś nie tak jest ale co?
Pomocy potrzebuje każdy a zarazem każdy powinien jej udzielać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.