Skocz do zawartości

problem po wymianie dźwigienek zaworowych - brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

W e32 735iA pękły 3 dźwigienki zaworowe, po wymianie auto źle reaguje na pedał gazu, tzn. Nie chce się wręcać na obrotu jeśli sie doda dużo gazu. Jeśli dodaje się spokojnie to jest oki, ale brakuje mocy, żeby można było normalnie jechać.

 

Podłączyłem żarówkę pod kompa i wymigała tylko "1215" - nie ma z tym problemu bo była odłączana przepływka jak chodził silnik w celu sprawdzenia, po zresetowaniu komp pokazał "1444" - czyli wszystko ok. Po krótkiej jeżdzie pokazuje tylko "1".

 

W samochodzie jest gazownia ale narazie odłaczona, są dwie przepływki (jedna śmigała tylko na benzynie ) i na obu tak samo, podmiana kompa też nic nie daje.

Rozrząd jest dobrze ustawiony.

 

Napiszcie co mogło sie popsuć :?: :modlitwa:

 

Wcześniej auto śmigało ponad 200 a teraz to nawet normalnie nie może :mad2:

 

Z góry wielkie dzięki za wszelkie porady

Opublikowano
a spuściłes popychacze przed zalozeniem ich z powrotem przy wymianie dzwigienek?? moze zawory sie przez to nie domykaja
Jeśli po zaparkowaniu samochodu nie odwracasz się, żeby spojrzeć na swój samochód to znaczy, że kupiłeś złe auto :)
Opublikowano

:arrow: ASCII zawory domykają się - było sprawdzone przed założeniem głowicy

 

:arrow: xsilver rozrząd jest dobrze ustawiony - pierwszy tłok w górze, dźwigienki na pierwszym zamknięte, czyli wszystko tak jak na rysunku - dwa razy sprawdzane było przed założeniem głowicy i dwa po i wszystklo wyglada oki

 

http://www.wsinf.edu.pl/~marcin_s/forum/rozrzad735i.jpg

 

zawory ustawione na 0,30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.