Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, problem polega na tym, że wskaźnik poziomu pokazuje jak chce :( Zatankuje do pełna i wskaźnik się nie ruszy. Przejadę kilka km wyłączam zapłon wyjmuje kluczyk (bo jak nie wyjmę to się nic nie dzieje), włączam ponownie pełen bak. Jadę np .150 km wskaźnik opada jak szalony. Wyłączam ponownie, włączam i rośnie poziom paliwa. Czyli ogólnie pokazuje jak chce. Jak usunąć ten problem, czy ktoś już się z tym spotkał.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie działa odpowietrzenie albo zawiesza się pływak. W zbiorniku są dwie pompy, powinny utrzymywać równy poziom paliwa w obu częściach, możliwe że jedna z nich nawala. Żeby się do nich dostać trzeba zdjąć tylną kanapę.
Opublikowano
W zbiorniku są dwie pompy, powinny utrzymywać równy poziom paliwa w obu częściach

 

Ale przecież jeśli zostanie np. 12 litrów paliwa to chyba będzie wszystko w prawej komorze baku? (pompka cały czas przetłacza paliwo z lewej do prawej komory...)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W zbiorniku są dwie pompy, powinny utrzymywać równy poziom paliwa w obu częściach

 

Ale przecież jeśli zostanie np. 12 litrów paliwa to chyba będzie wszystko w prawej komorze baku? (pompka cały czas przetłacza paliwo z lewej do prawej komory...)

 

Nie do końca, to jest system pomp który utrzymuje równy poziom w obu połówkach. Kiedyś ktoś wkleił fajny diagram jak to działa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.