Skocz do zawartości

Blinek

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia Blinek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wiec u mnie wychodzi na tą że to są dopiero pierwsze objawy psującego się vanosa? Objawy tylko stukanie i falujące obroty jak zimna i tyle (chyba że aż tyle). Jak ciepła żadnych tych objawów nie ma. Żadnych stuków, żadnego falowania, żadnych problemów z płynnym rozwijaniem mocy nawet jak zimna. Pytanie, mam to naprawiać? Czy czekać aż objawy będą dokuczliwe i na razie nie zawracać se tym głowy i cieszyć się swoim autkiem?
  2. Trochę mnie to zastanawia bo te stuki słychać tylko po nocy. Jak się silnik rozgrzeje wszystko jest ok. Na pewno to są objawy psującego się vanos, czy mogę tak na jeździć? Jakie są skutki nie naprawienia tego?
  3. Czyli lepiej sprzedać dołożyć i kupić młodsze auto. Jeżeli sama wymiana czujnika nie wystarczy.
  4. Byłem wyskoczył błąd położenia wału. Co mam z tym zrobić ?
  5. Witam, jak mam zimny silnik to są nie równe wolne obroty (raz nawet mi zgasła), a jak dodaje gazu tak powyżej 1500 obrotów słychać stukanie. Mam wrażenie że to łańcuch rozrządu. Jak silnik na bieżę temperatury pracy wszystko ustępuje. Co może być przyczyną ???
  6. Jest też tak jak dłużej stoje to wskaźnik spada tak jak by nie było paliwa. Czy moge to sprawdzić??
  7. Witam, problem polega na tym, że wskaźnik poziomu pokazuje jak chce :( Zatankuje do pełna i wskaźnik się nie ruszy. Przejadę kilka km wyłączam zapłon wyjmuje kluczyk (bo jak nie wyjmę to się nic nie dzieje), włączam ponownie pełen bak. Jadę np .150 km wskaźnik opada jak szalony. Wyłączam ponownie, włączam i rośnie poziom paliwa. Czyli ogólnie pokazuje jak chce. Jak usunąć ten problem, czy ktoś już się z tym spotkał.
  8. No i uszczelki do wymiany bo się odkształciły :(
  9. Dzięki. :( więc zostaje mi wizyta u jakiegoś fachowca.
  10. No to mnie zmartwiłeś :( albo jestem przewrażliwiony. Jak słucham radia to tego nie słychać. Ale jak tak jadę tak 140 to już jest słyszalne dosyć głośno :( Robiłem test na myjni bezdotykowej i jak strumień wody kierowałem od przodu nie było żadnych przecieków do środka. Ale jak od tyłu to były krople od środka na szybie. Mam ty na myśli miejsce pionowe. Tam gdzie szyba łączy się ze słupkiem. :( No i sam nie wiem.
  11. Mam wrażenie, że wcześniej tego nie było :( To tak jakby zrobiło się z czasem. I szum się wydobywa z okolic łączenie szyby z nadwoziem. Ale się nie znam :(
  12. Uszczelki wydają się być ok. Szyba się opuszcza tak jak piszesz. Słysze te szumy już tak około 120 km i to dosyć głośno ;( Spróbuje posmarować tym preparatem.
  13. Witam. Mam pytanie związane z szumieniem wokół szyb przednich w coupe. Mam wrażenie, że się nie domykają, nie uszczelnianą i wygłuszają dobrze wnętrza auta. Czy to jest przypadłość tego modelu??? Czy można coś z tym zrobić??? Prosił bym o pomoc. Tak jeszcze przy okazji jak jest zimny silnik i trochę falują obroty to też nawiew powietrza nie równo dmucha. Czy to też jest normalne. Jak silnik dostanie temperatury i równo już pracuje to nawiew też dmucha równo. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.