Skocz do zawartości

E36 18.is coupe problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy szukalem na forum ale nie znalazlem nic co moglo by mi sie przydac otóż przeczyściłem silniczek krokowy

i pomajstrowalem troche przy czujniku przepustnicy tzn.odkręcilem go i zakręcilem spowrotem po tych czynnościach autko złapalo 1100 do 1500 obrotów i nie chce opaść chodzi tak caly czas a wcześniej bylo ok co moglem zepsuć co zrobilem nie tak czujnika nie da sie inaczej przykręcić a co jeszcze zaobserwowalem to podnoszą sie obroty jak odpinam ten czujnik a jak odpinam przeplywke to nie moze sie wkrecić na obroty wyższe tylko dalej chodzi na podwyższonych obrotach co to moze być pomóżcie prosze!!!

Opublikowano

a powiedzcie mi jak zrobie resecik kompa moze sie to poprawić bo wlasnie go robie podpiołem + i - ze sobą i zostawie na calą noc mozna tak?

no tego nie próbowalem tzn mam go odpalić i popuścić śrubki i lekko przekręcać w prawo lub w lewo i sprawdzać jak chodzi silnik?

Opublikowano
i tak sprawdzilem ale jak wykręcilem śrubki i przekręcalem w lewo to jeszcze szybciej chodzi silnik ale ruznica jest w obrotach to co moze być walnięty ten czujnik?
Opublikowano
Eeech ale ja glupi :duh: :mad2: myślałem o przekręceniu w prawo a napisałem w lewo. A w prawo próbowałeś , jeśli tak i nie pomagało to już niemam pojęcia no chyba że przepustnica się gdzieś przycieła
Opublikowano

a powiedz mi kolego moze krokowiec nawala bo przy przepustnicy nic nie grzebalem tylko przy tym sterowniku przepustnicy i krokowca czyścilem i od tej pory obroty mam 1500 i nie chca spaśc?

jak sprawdzić krokowca czy moze to nie on bo jak odpinam od niego ta wtyczke to niema zadnej reakcji a jak w niego stukam to jakby sie zaczynaly uspokajac obroty to co jak sprawdzić krokowca???

Opublikowano

NO nareszcie wlasnie naprawilem co zepsulem wiecie to moje autko to naprawde jest super zauważylem ze wystarczy drobnostka i juz nie bedzie dzialala jak nalezy a nato jestem wyczulony jeden kabelek poprostu sie urwał we wtyczce do silniczka krokowego!!!

dla reszt jakby wam czasem silnik nabral obrotów to najpierw sprawdżcie wlasnie te kabelki a dopiero pózniej krokowca są dwa czerwono bialy nr.2 i żółto bialy nr 1 i ten sie mi wlasnie urwal kabelek naprawiony i wszystko gra!!! :D A co do Sterownika przepustnicy to nawet nie mial bym go jak inaczej przykręcić nie da sie to sie wymienia chyba juz na nowy! jeszcze jedna informacja dla wszystkich robilem resecik przez połączenie kabelków +/- i zostawilem to tak połączone na 12 godzin i powiem tyle odkąd mam to auto a mam go 3 lata to jeszcze takiego kopa jak ma teraz nie miala zaskoczyla mnie naprawde pozdrowienia dla wszystkich co podpowiadali i pomogli w zlokalizowaniu usterki jeszcze raz dzieki :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.