Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zdecydowanie polecam Sachs-a wymieniałem dwa lata temu i świetnie się spisują, odradzam kayaby - produkowane w Hiszpanii ! magnum technology też straszny śmietnik i takie wynalazki jak to z allegro to już szkoda gadać, amor-wkład i piasta oddzielnie, też polecam nie kombinować z byle czym, ważne żeby odpowiednio dobrać do modelu amortyzator, są wersje normal i sport (różnią się długością gwintu oraz skokiem), i nie ma to żadnego związku z wersją silnika, najlepiej spróbuj na realoem po numerze VIN, a jak masz możliwość po prostu sprawdź co masz przed kupnem, nie próbuj kupować sportowych do normalnych !
Opublikowano
no tylko ze ja mam zwykłe amory ale czerwone sprenzyny !!!! czyli lepiej kupic całe amory z pistą niz jakies tam wkłady !!! a jak sie to montuje???? do środka sie to wkłada i na to sruba????
Opublikowano

czerwone... może to krwiści czerwone 4max-y (czyli najtańsza i najgorsza chińszczyzna jaka jest), może ktoś sobie pomalował oryginalne srebrne.. sorry ale nie upatrywałbym bym po kolorze sprężyn wersji sportowej zawieszenia. czy lepiej kupić całe zawieszenie... jak wolisz ale tylko używkę albo ze szrotu.. żaden sklep nie posiada czegoś takiego jak kolumna+amor+piasta w całości,

tak już sobie konstruktor auta wymyślił ze amortyzatory są wkładane do goleni(szklanek) kolumny, i tak jak zauważyłeś z góry idzie śruba (uważam ze lepiej być nie może) co do piasty to jest sprzedawana często jako łożysko koła, (najlepiej SKF albo Ruville). Wracając do amorów http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD11&mospid=47382&btnr=31_0142&hg=31&fg=10 każdy producent ma dwa rodzaje amorów do E34 do zawieszenia w wersji sport i zwykłej. (wersji sport nie założysz do zwykłej i na odwrót) pozdro

Opublikowano
czerwone... może to krwiści czerwone 4max-y (czyli najtańsza i najgorsza chińszczyzna jaka jest), może ktoś sobie pomalował oryginalne srebrne.. sorry ale nie upatrywałbym bym po kolorze sprężyn wersji sportowej zawieszenia. czy lepiej kupić całe zawieszenie... jak wolisz ale tylko używkę albo ze szrotu.. żaden sklep nie posiada czegoś takiego jak kolumna+amor+piasta w całości,

tak już sobie konstruktor auta wymyślił ze amortyzatory są wkładane do goleni(szklanek) kolumny, i tak jak zauważyłeś z góry idzie śruba (uważam ze lepiej być nie może) co do piasty to jest sprzedawana często jako łożysko koła, (najlepiej SKF albo Ruville). Wracając do amorów http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HD11&mospid=47382&btnr=31_0142&hg=31&fg=10 każdy producent ma dwa rodzaje amorów do E34 do zawieszenia w wersji sport i zwykłej. (wersji sport nie założysz do zwykłej i na odwrót) pozdro

 

 

 

wersja sport jet krutsza okey ale oprucz tego sa jeszcze dwa rodzaje mocowan łorzysk skretnych i to juz jest zalezne od wersji silnikowej.. w wakacje wymieniałem u siebie wkłady na sachsy i tez mam obnizony przód... nierozumiem co wy z tymi piastami siadły wkłady to wymienic kupic takie jak były i z głowy... szczeze polecam sachsy juz w drugiej bawarce testuje i zero problemów nawet z czerwonymi sprezynami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.