Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Posiadam e30 324d i nie ukrywam że jest on troche mułowaty ze względu na brak turbiny, w necie czytałem troszke to koszt dodania turbiny to kilka tysięcy. Czy rzeczywiście tyle to kosztuje czy moze jest jakis tańszy sposób? z góry thx
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem nie warto bawić się z wolnossacym dieslem, lepiej uzbierać i swapować 2,4 td który równiesz był montowany w e30. Często kupić jakiś powypadkowy model za groszę, więc sama operacja nie jest droga. Najgorzej jest dostać jakiś zadbany i z rozsądnym przebiegiem taki silnik.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sam silnik to trzeba poszukac na allegro, nie orientuje się za bardzo po ile chodzą. Sama robocizna to różnie, w zależności od warsztatu. Jest wielu forumowiczów tutaj co by za symboliczne pieniądze zrobią taki swap.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
kolego żeby z d zrobić td potrzebujesz pompę paliwa od td kolektor wydechowy oraz turbo, wymianę pompy możesz zrobić przy okazji rozrządu. reszta to już tylko osprzęt, turbo nowa obudowa filtra oleju z wyjściem na smarowanie łożyska sprężarki i kawałek wydechu. mam w razie co pompę od td kolektor wydechowy oraz rurę kolektorowa. pozdro
Opublikowano
jak masz silnik zdrowy to chyba lepiej zrobić swój. kupując sama pompę jedziesz do serwisu diesla na sprawdzenie pompy i masz pewność co montujesz.przy okazji wymienisz role i pasek rozrządu.tak samo z turbo.w cenie silnika z nie znanym stanem pompy oraz turbo lezącego na palecie możesz kupić pompę od td (200zł) kolektor (100zł) turbo można kupić nowe albo uwalone za 100zł i dać do regeneracji albo dobra używkę. wiadomo koszt takiej modyfikacji dość znaczny do uzyskanego efektu,ale gra warta świeczki :) zwłaszcza gdy jest mechaniczna pompa na linkę, można zwiększyć dawkę paliwa a później ciśnienie turbo,wtedy klekot ciekawie pomyka ;] polecam taka operacje.
Opublikowano

Zastanawiałem się również nad instalacją turbo, bo faktycznie te stado bocianów pod maską średnio się zbiera :P Ktoś powiedział mi że jak będę się bawił w zakładanie turbo, to żeby brać z silników TDS (e36). Nie wiem czym to się ma.

Lepiej dmucha?

Dodał że z tą turbiną będzie latał jak szalony....

Opublikowano
trzeba pamiętać żeby nie dać zbyt dużej turbiny z racji turbo dziury. warto zwrócić uwagę na flansze w kolektorze i części gorącej turbiny. uważam tez ze ori turbo po regeneracji da rade i nie trzeba żadnych kombinacji typu tds.
Opublikowano

Eh... teoretycy :(

Zostaw w spokoju stare 2.4d i poszukaj td bo i tak nic z tego misternego planu nie wyjdzie.

Nawet gdyby udało Ci się zrobić szczepienie turbiny do 2.4d to koniec jego żywota będzie bliski ze względu na kilka dość istotnych różnic w budowie niektórych podzespołów pomiędzy d a td.

Opublikowano
Turbo zalozyc to nie problem ale wystroic taki zestaw to juz bedzie trudniejsz sprawa dla przecietnego mechanik :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.