Skocz do zawartości

320d po uderzeniu w krawężnik


et_cb199

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. No i stało się wpadłem w poślizg i uderzyłem kołem w krawężnik. Skutek taki, że wahacz dolny i łożysko do wymiany. Wymienili mi te cześci, odebrałem samochód...no i dziwne, gdy ruszam słyszę dziwny stuk w koła( taki przez 1s). Potem gdy przyspieszam mam na liczniku okolo 60km/h rzuca samochód w lewo i w prawo, ciężko go utrzymać wyprostowanego. Co dalej zrobić? Kolega radzi zbieżność. A wy co myslicie?
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie byłeś u wulkanizatora sprawdzić stanu felgi ? Skoro wahacz i łożysko było do wymiany to przy takim uderzeniu felga pewnie też się skrzywiła. Jak będziesz jeździł na krzywej feldze to niedługo znowu będziesz wymieniał łożysko. Wątpię aby to ona powodowała ten stuk przy ruszaniu i rzucanie podczas jazdy ale i tak należałoby to zrobić. Najlepiej pojedź do gości którzy to robili, opisz sytuacje bo może coś spartolili podczas montażu nowych części i naprawią to w ramach gwarancji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sluchaj kolego mialem te sama sytuacje tylko ja dosc dobrze uderzylem i przy puszczaniu sprzegla potem byl dzwiek jak by tylny most nie byl stabilny powiem ci ze zalozylem nowe felgi bo jednej nie dalo sie dokupic ale to nic nie dalo i co najlepsze ze zbierznosc byla zrobiona nie rozwiazalem tego problemu a auto sprzedalem zaloz poprostu inne kolo chodz mysle ze jesli stuk wystepuje tylko przy ruszaniu to nie wina kola a powiem mi czy przy zmianie biegow tez to slyszysz??
NIe Jedz Szybciej Niz Twoj Anioł Stroz Potrafi Laatac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonałem zbieżność, której do końca ustawić się nie dało... . Samochód już normalnie jedzie, nie faluje. Ale stuk przy ruszaniu i na dalszych biegach przy puszczaniu sprzęgła jest nadal. Co dalej?
http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=134590 Zapraszam do oceny mego samochodu:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wykonałem zbieżność, której do końca ustawić się nie dało... . Samochód już normalnie jedzie, nie faluje. Ale stuk przy ruszaniu i na dalszych biegach przy puszczaniu sprzęgła jest nadal. Co dalej?

 

Co znaczy, że się nie dało? Nie może się nie dać chyba że coś jest poprzestawiane lub krzywe. Stukać może półoś, dyfer, wał itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A sprawdzales mocowania tego mostu to mogly sie wyrwac ja mialem wyrwane jedno znaczy naderwane i w ogole nie bylo stabilnosci wozilo autem po calej drodze..
NIe Jedz Szybciej Niz Twoj Anioł Stroz Potrafi Laatac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy tak ja mialem naderwane i to jest kiepskie do zrobienia :/ da sie wszystko ale potem ciezko z geometria bylo gdyz sie wszystko przestawilo:/ musisz to zrobic bo caly most jest w ruchu i im dluzej jezdzisz tym gorzej . Musisz sie udac do blacharzy samochodowych oni to zrobia mnie to kosztowalo okolo 300zl Z geometria juz a w wawie mi powiedzieli tysiaka ...To kiepski material jest poprostu i nie chca sie za to brac niektorzy....
NIe Jedz Szybciej Niz Twoj Anioł Stroz Potrafi Laatac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.