Skocz do zawartości

Czujnik klockow hamulcowych - nadal blad


jarosjaros

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zauwazylem ze w moim aucie nie mam czujnikow klockow hamulcowych postanowilem kupic je aby pozbyc sie bledu komp. lecz niewlozylem ich poniewaz niedlugo tez klocki mam do wymiany. Podlaczylem je ale nadal mam bład. PYTANIE czy musza byc one wlozone w klocek??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd oczywiście znika bez kasowania komputerem, czasami trzeba tylko parę razy odpalić, albo przejechać się. Wg mnie czujnik powinien być w klocku z boku są 2 blaszki które po coś tam zamontowali(a konkretnie do przewodzenia impulsu). jak wymieniałem ostatnio w E46 klocki to na sucho też nie chciało zgasnąć dopiero jak włożyłem wszystko na miejsce było ok. Pozdro.

 

Edit: To pytasz się na forum serii 8 o 7-kę :mrgreen:

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik powinien mieć przejście między kablami

i nie dotykać tarczy.

Gaśnie sam po jakimś czasie.

Chodzi o to, że jak by były cienkie klocki,to co chwilę by mrugało,

więc jak raz dotkną to lampka się zapala i potem jakiś czas

musi upłynąć bez dotykania czujnika do tarczy, żeby

błąd zniknął.

Ta sama lampka świeci jak masz mało płynu hamulcowego.

maciala@interia.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Lampka gaśnie po około 3 min od włączenia zapłonu bez bzględu na to czy czujnik jest w klocku czy nie.. Jesli nie zgaśnie należy skasować kompem a jesli się nie skasuje to w kabelkach jest otwarty obwód. Są też wersje gdzie jest trzeci kabelek masowy, który przykręcony jest do osłonki wtyczki z gniazdem, może się urwał :?: Można sprawdzić to organoleptycznie lub GT1.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Błąd oczywiście znika bez kasowania komputerem, czasami trzeba tylko parę razy odpalić, albo przejechać się. Wg mnie czujnik powinien być w klocku z boku są 2 blaszki które po coś tam zamontowali(a konkretnie do przewodzenia impulsu). jak wymieniałem ostatnio w E46 klocki to na sucho też nie chciało zgasnąć dopiero jak włożyłem wszystko na miejsce było ok. Pozdro.

 

Edit: To pytasz się na forum serii 8 o 7-kę :mrgreen:

 

 

Te blaszki to tylko i wylacznie sprezynki ustalajaco-podtrzymujace czujnik na miejscu. Wszystkie czujniki montowane w klocki w BMW jesli sa sprawne maja zwarcie (0 Ohm) pomiedzy przewodami na wtyku. Jesli sa starte/uszkodzone maja przerwe. To jest standard zgodny z tzw. procedurami failsafe. Gdyby bylo odwrotnie to moglibyscie sobie czujnik wypiac, lub przeciac przewod i wszystko by wygladalo Ok. Zawsze Ok=obwod zamkniety, Error= obwod otwarty.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.