Skocz do zawartości

Nierówna praca slinika i spadek mocy....


Makorider

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam problem z moją e 34,ponieważ po każdym odpaleniu praca silnika na wolnych obrotach nie jest równa, podczas jazdy czuc znaczący spadek mocy i szarpanie, jezeli wciskam pedal gazu do oporu przy 70km/h na 3-cim biegu to powinna sie zbierac, a ona się muli i przerywa,szarpiąc delikatnie. Powiedzcie proszę co to jest??? Typ silnika to M50b20. Dodam jeszcze że wykręcałem ostatnio wszystkie świece żeby przeczyścić, i niestety na dwóch zauważyłem świeży olej z silnika....czego to może być oznaka???dlaczego tak się dzieje z moim BMW???co jest nie tak?? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. No i ostatnie pytanie odbiegające troszkę od tematu, czy jest w PL jakaś fabryka przeznaczona dla BMW,chodzi mi czy produkuje jakies części tylko i wyłącznie dla BMW??? Chodzi mi tylko o Polskę.Pozdrawiam serdecznie:)
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy pomóżcie prosze...nie wiem co robić,w dodatku czasem nie chce sie wogóle wkrecać na obroty,tylko max do 1400 i wtedy strzela w kolektorze chyba,co jest przyczyna tych wszystkich problemów???
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłeś sondę lambda jak sugerował Ci kolega wyżej? Co z przepływomierzem? W Polsce masz fabrykę czekolady, fabryki felg, opon itd, ale fabryki BMW znajdują się w Niemczech. Jakie części chciałbyś zakupić w tej fabryce?
Bandite Motor Wagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Objawy jakie opisujesz mogą wskazywać na niedostateczną ilość paliwa (ciśnienie paliwa)

sprawdzisz to odłączając wężyk powrotny paliwa z listwy wtryskiwaczy. Nałóż na niego drugi wężyk i wprowadź do jakiegoś naczynia.Niech ktoś inny zakręci silnikiem a ty patrz co się dzieje-powinno mocno lać ,gdzieś czytałem że chyba coś około litra na minutę.

To nie musi być to ale takie same objawy miałem przy padniętej pompce paliwa albo jak mi się kończyło paliwko :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze odnośnie fabryki.Nie jest mi wiadome żeby w Polsce produkowało się całe BMW,co najwyżej jakieś elementy (tam z BMW nie będziesz miał za wiele wspólnego).Najwięcej wiedzy na temat BMW zyskasz na praktykach w autoryzowanym serwisie.Powodzenia :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc koledzy,dziś odkręciłem przepływomierz i zdjąłem gumowy wąż do przepustnicy. Okazało się że wąż był zaklejany taśmą,jest bardzo popękany,zakleiłem od nowa tak żeby było ok. Patrząc w przepływke zauważyłem że czujnik który się w niej znajduje powinien miec chyba 2 druciki,niestety u mnie był tylko jeden drucik.Po założeniu wszystkiego odpalilem auto i chodzi tak jak chodziło wczesniej czyli zle. Odłączyłem przepływke i zadnej reakcji ze strony slinika a to chyba nie dobrze,bo powinien zgasna prawda???Czy to co opisałem to oznaka padnietej przeplywki?? :/
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przepływomierza auto tez będzie chodziło nie powinno gasnąć , wiem bo u mnie jest odczepiony i auto chodzi nie ma mocy ale chodzi . Moim zdaniem, jeżeli był olej na świecy (na tej białej części jak pisałeś wcześniej) to przydałoby się wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów wraz z uszczelniaczami gniazd na świece i wymienić fajki świec można je kupić osobno. Tam może być przebicie i dlatego auto nie chodzi na wszystkie gary u mnie to pomogło tylko teraz walczę z przepływomierzem ale jak pisałem nawet bez niego auto odpala i jeździ .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

no i wlasnie mam podobnie....sa dni kiedy autko jezdzi bez zadnego zarzutu a sa dni kiedy szarpie nim nma wszystkie strony....

zrobilem uszczelke wymienilem swiece.nie wiem co jeszcze moge zrobic....na wolnych obrotach jest ok ale jak tylko wcisne gaz to sie zamula zamula zamula zamula zamula az nagle wpada na max obroty po czym znowu zamula i tak w kolo macieju ...potem znowu pare dni smiga ok a potem znowu lipa....

;;;najgorsze jak zamula na srodku skrzyzowania albo na rondzie gdzie za mna pelno samochodow :(

 

nie mam pojecia co jej dolega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wlasnie mam podobnie....sa dni kiedy autko jezdzi bez zadnego zarzutu a sa dni kiedy szarpie nim nma wszystkie strony....

zrobilem uszczelke wymienilem swiece.nie wiem co jeszcze moge zrobic....na wolnych obrotach jest ok ale jak tylko wcisne gaz to sie zamula zamula zamula zamula zamula az nagle wpada na max obroty po czym znowu zamula i tak w kolo macieju ...potem znowu pare dni smiga ok a potem znowu lipa....

;;;najgorsze jak zamula na srodku skrzyzowania albo na rondzie gdzie za mna pelno samochodow :(

 

nie mam pojecia co jej dolega

 

 

takie objawy wskazuja pompe lub filtr paliwa, ogulnie cisnienie paliwa lub nieszczelnosci w dolocie.. a przepływke odłanczałes jest zmiana w pracy silnika???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam mam podobny problem przy dodawaniu gazu lub jezdzie na stałych obrotach niezależnie od biegu silnikiem szarpie nie mam pojęcia oco chodzi tak jaby coś odcinało zapłon, na wolnych obrotach jest wszystko ok. te częsci wymienione : kopułka+palec,sonda Lambda, świece,kable. Cewka myśle że oki niegrzeje się. Mechanicy mówią że padł przepływomierz czy jest możliwośc podłonczenia m20b20 rok89 520 do komputera gdzie tkwi problem. W tej BMcE rok temu był gaz gaz został usunięty i zrobiłem całkowity szlif silnika, problem sie już pojawił jak był jeszcze gaz w samochodzie. Na gazie LPG niebyło żadnego problemu z silnikem a po przełączeniu na paliwo BP był problem z szarpaniem. Przed założeniem LPG z 5lat wstecz Autko jezdziło na BP bez żadnych problemów i takiej awarii jaka jest teraz. Prosiłbym o pomoc!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opornosc na cewce oki po 0,5 ale gdy sciągne przewody zasilania z cewki + i - po włączeniu zapłonu i sprawdzenie miernikiem zasilanie jest oki 13do14v a po przykręceniu tych przewodów do Cewki i badanie miernikiem na zapłonie niema napięcia jest zero po odpaleniu silnika napięcie wacha sie przy dodawaniu gazu rosie od 3,2v do max 5,4v i po zmniejszaniu gazu spada gwałtownie na 0,6v i na wolnych obrotach wraca do normy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.