Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam . Mam problem z moją e34 , ciezko ja zapalic i cos dziwnego dzieje sie z obrotami . czasami odpala od razu , a czasami trzeba krecic i krecic az akumulator padnie . Gdy auto odpali i chce je przygazowac to obroty skacza do 7 tys i zaraz spadaja na 5-5.5 tys . W trakcie jazdy tak samo dochodzi do 4 tys i nagle sie dusi . Spodkał sie ktos z czyms podobnym , lub zna rozwiazanie mojego problemu ?? auto to bmw e34 z 1989r 2,0 129 km benzyna + gaz (problem wystepuje i na benzynie i na gazie)

Z góry dziękuje

Edytowane przez salas89
Opublikowano

Zapchany filtr powietrza?

też tak myślę, bo nie ma takiej możliwości (poza wystrzałami ;) ), żeby po roku oryginalna guma przepływomierza zestarzała się na tyle, żeby z samego ciągu miała się zapadać i zatykać (moja, kupiona trzy lata temu wygląda jak nowa i cały czas mocno zachowuje geometrię).

 

Poza tym, jeżeli objawy nie znikną, proponuję rozglądnąć się za nowym regulatorem ciśnienia paliwa (i nowym wężykiem podciśnienia regulator-dolot, jeżeli stary jest popękany) - dość typowa sprawa od jakiegoś czasu w M20tkach (taka łatwa do usunięcia choroba pełnoletności ;)).

 

inny wariant (a raczej możliwy problem dodatkowo wymagający załatwienia) - to przewody WN do wymiany.

 

pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.