Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam po przekroczeniu 100km\h czuc wibracje w calym aucie najbardziej na kierownicy i w przednich fotelach co to moze byc

pozdrawiam

Opublikowano

Przyczyn może być wiele, przeważnie źle wyważone koła, krzywa felga, wybulona opona, luzy w zawieszeniu

W poprzednim aucie 4 razy wyważałem koła.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Temat poruszany wiele razy. SZUKAJ :search:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Temat poruszany wiele razy. SZUKAJ :search:

 

To pomoz koledze i wklej parę linkow.

Przez takie posty nie bedzie sie dalo nic wyszukać, bo wejdziesz w temat, a tam: "to było, użyj szukaj!!!" i przedzieraj się przez ten bajzel...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bajzel trzeba porzadkowac od jego zrodla. Moj post bajzlu nie powoduje. Uwazam, ze moderator powinien zamykac takie tematy z tym wyjasnieniem a po tygodniu powinny znikac. To przeciez sa pytania co wracaja tu cyklicznie. Przed napisaniem posta powinno sie szukac, tak jest na kazdym forum. Szukanie pozatym, jest najlepsza forma zdobywania wiedzy, bo przeczytasz zawsze wiecej wypowiedzi niz ktos ci udzieli w tym temacie.

Rownie dobrze ty mogles pomoc i powklejac linki.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Uwazam, ze moderator powinien zamykac takie tematy z tym wyjasnieniem a po tygodniu powinny znikac. To przeciez sa pytania co wracaja tu cyklicznie.

 

Jak zostaniesz kiedyś moderatorem, to bedziesz w swoim żywiole ;-)

Opublikowano
kolego ja miałem ostatnio troche sniegu na felgach i dosyc mocno biło,zajedz do wulkanizacji niech ci przeczyszcza felgi i ponownie wyważą....powinno pomóc :D
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
bylem wczoraj na wyważeniu sprawdzili felgi i opony wszystko jest ok mam zmienione wahacze i amortyzatory a co do sniegu to u mnie nie ma ale problem dalej jest a moze to byc jakis problem z silnikiem ? pozdrawiam
Opublikowano

1) krzywe felgi (uderzone)

2) źle wyważone felgi (mógł się odkleić któryś ciężarek do wyważania felgi lub jak ktoś pisał - śnieg/lód przyklejony do felgi)

3) wyząbkowane opony (od zużytych amortyzatorów bądź gwałtowniejszego hamowania z dużej prędkości)

4) krzywe tarcze - także w trakcie jazdy potrafią dawać bicie (jednak w trakcie hamowania znacznie bardziej odczuwalne)

5) luzy w zawieszeniu

6) wał napędowy

To tak na szybko - jeszcze pewnie by się coś znalazło.

Jak widać - do wyboru, do koloru...

Pzdr.

Opublikowano
Częstą przyczyną tego typu objawów są uszkodzone tuleje górnych wahaczy. Żeby je sprawdzić trzeba odkręcić osłonę silnika, przednią część nadkoli i kanały powietrzne chłodzenia hamulców. Następnie odkręcić śruby mocowania wahaczy i wysunąć przednią cześć wahacza z mocowania do dołu. Wkładasz śrubokręt do otworu śruby i przeginasz tuleję we wszystkie strony. Jeśli jest uszkodzona, to zobaczysz naderwaną lub całkiem oberwaną gumę wewnątrz. U mnie tak było z lewej strony. Niestety po wymianie musiałem zrobić geometrię, bo wcześniej była zrobiona na uszkodzonej tulei. Problem wibracji powyżej 100 km/h zniknął.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.