Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Od niedawna coś mi zaczęło zgrzytać w tylnym lewym kole. Zgrzyta cały czas (proporcjonalnie do obrotów koła), niezależnie czy jadę do przodu/tyłu czy też na luzie. Rozkręciłem z tyłu bęben, w środku wszystko OKi... co gorsze w szukaniu usterki przeszkadza mi fakt, że jak podniosę auto - zgrzyt/pisk ustaje. Ustawiłem sobie ostatnio auto na kanale, na luzie i przepychając go stwierdziłem, że pisk jest "tylko w jednym miejscu". Pisk dochodzi z osi koła, tylko nie wiem czy przegub przy kole czy łożysko?? Jak można dojść co to?? Najgorzej jak się jedzie powoli, wtedy zgrzyt jest straszny. Jeżeli to przegub, to czy jest on rozbieralny (z tego co patrzyłem w necie to chyba nie) ?? Jeżeli musiał bym kupić całą półoś, używkę oczywiście ("nowa" 600zł i to chyba regenerowana jest a nie nowa) to czy pasuje ta z wieńcem zębatym od wersji z ABS... ??
Opublikowano
to jest wina łożyska i radze Ci szybko wymienic i na jakies markowe bo mozesz miec znacznie wieksze koszty :mad2: w moim przypadku chcialem zaoszczedzic i tak zaoszczedziłem ze nowe łożysko padło po okolo 1000km i tak sie rozsypało ze uszkodziło piaste przegób wachacz bęben czyli cały komplet :mad2: koszty by wzrosły gdybym musiał kupić te częsci ale na szczęście miałem za free :norty:
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Kolego ja przez trzy lata jezdziłem i wymieniłem łożyska na tylnej osi. A o przegubach nigdy nie słyszałem. Wymień łożyska i powinno być ok. pozdrawiam. :D
Opublikowano
Ja tez ostatnio wymienialem lozysko, wzialem najdrozsze (mam nadzieje ze najlepsze) nie ma co tu oszczedzac, wymiana z lozyskiem 300zl. U mnie buczalo, w Twoim przypadku nigdzie bym nie jechal, tylko do mechanika na wymiane, bo moze byc gorzej;/
http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Opublikowano

Mialem dokladnie to samo u mnie pekla piasta, dokladnie przy kolnierzu w ktorym jest lozysko. Lozysko i piasta do wymiany i przestalo.

 

A objawy identyczne, zgrzyt w jednym polozeniu kola, a jak samochod byl na podnosniku to cisza

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
miałem podobny problem w 320.mam tam tarczo-bębny(w 318 chyba jest tak samo-nie wiem).problemem było to, że okładziny w bębnach żeby się nie ruszały na boki trzyma taki mały bolec. u mnie się wytarł. Jak go brakło to okładziny tarły bokiem o bęben.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.