Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Ile mniej więcej powinno być oleju w dolocie :?: - tak aby uznać to za "prawidłową" ilość?

 

Gdy czyściłem EGR + kolektor + wąż do intercoolera, troszkę oleju wykapało z chłodnicy powietrza - jednak samego intercoolera już nie wyjmowałem...

I nie wiem, czy taka ilość oleju nie zwiastuje czegoś złego?...

Edytowane przez silbergrau
Opublikowano
Hej moze faktycznie za duzo oleju wlales przy tej wymianie i teraz idzie w dolot. Musisz utrzymywac olej na bagnecie dokladnie w połowie nie 3/4 tylko 1/2 podziałki.
Opublikowano
No tego oleju u mnie to pokazuje nieco przy max wiec może to dlatego znowu się pojawił w układzie dolotowym. Wcześniej myślałem ze mi turbo padło albo uszczelniaczy na nim, ponieważ w trasie ok 2000km po 3/4 zapaliła mi się kontrolka ilości oleju w silniku. A przed trasa był właśnie wymieniany olej. Zmieniłem wiec odmę z filtrem bo gdyby padło turbo to olej był by tylko za turbina. a w moim przypadku bardzo sikało z wężyka odmy do rury turbo. Wiec panowie pytanie: jeździć z tym olejem w układzie dolotowym czy serwis? Następna trasa w lipcu ok 4000km po wyminie odmy nie ubywa oleju raczej a zrobione ok 2000km. Nawet boję się myśleć ze coś nie tak z turbina by było :D
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
sytuacji sie obawiam ale stanowczo wole diesla niz kuchenke gazowa, osobiscie jestem przeciwnikiem gazowania samochodow chyba ze butle maja napis NOS a nie LPG:) A moze jakas informacja o cenie turbinki lub jakis link??

 

 

Ha ha to mnie teraz kolego rozbawiłes. Ja sam nie posiadam gazu ale powiedz mi w czym to lepszy ropniak od lpg? Nie oszukujmy sie i tu i tu ludzie szukaja oszczednosci i chca tania jezdzić, idac twoim tokiem rozumowania to ja powiem gaz do kuchenek ropa do traktora a benzyna do auta.... :lol:

 

W dzisiejszych czasach cięzko jedzic dobrze i tanio dlatego stosuje sie gaz malo tego powiem wiecej zdecydowanie taniej niz dieeslem i wcale nie wolniej.POZDRAWIAM

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
AHA! jeszcze możesz sprawdzić czy kierownice turbawki nie są zapieczone!filmik poniżej...ta sztanga/cięgno/wodzik aktuatora musi po odpaleniu "schować się" w gruszkę aż do prawie zetknięcia nakrętki z dolną obudową aktuatora, a po "odbiciu" musi dojść do ogranicznika na korpusie. Żeby to sprawdzić wystarczy zdemontować rękaw dolotowy i puszkę osłaniającą filtr powietrza.

pozdr

 

Witam

Mam pytanie odnośnie prezentowanych filmów. W tle słychać delikatny pomruk. Gdy pojawiły się mrozy podobny pomruk zaczął wydobywać się z mojej buni w zakresie 1800 – 2000 obr/min. To jest normalne zjawisko czy powinienem znacząc rozglądać się za nowa turbiną. Z góry dzięki

Opublikowano

może i mi ktos pomoże:)

rano odpalam beemke po jakis 5s od odpalenia zaczyna byc slychac turbinke(ładnie sobie świszczy) ale jak tak sobie stoi na wolnyhc obrotach to po jakis 3min jest takie "pyk" i sie świst cichnie :D co to może byc??(auto bez katalizatorów)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.