Skocz do zawartości

PROBLEM Z PRZEPLYWOMIERZEM !!! POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam!! kupiłem przepływomierz do bmw e 30 1.8 m10 i co się okazało jest od calibry.koleś powiedział że do bmw pasuje bo on go mia. kostka pasuje wszystko ok. na gazie chodzi na benzynie nie. i mam pytanie. czy faktycznie musi być oryginalny od bmw?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
do gazu przepływka jest niepotrzebna, wiec na gazię bedzie chodził. A co masz na myśli "na benzynie nie chodzi"?? Nie odpala? Być może coś z pompą paliwa.
Opublikowano
u mnie tez tak bylo... mialem parownik na ktorym jezdzilem sporo czasu n gazie od razu palil bez problemu a na benzynie nie .."moze spalona pompka nie iwem" jakies nie cale 2 miesiace temu przed tymi pierwszymi mrozami mialem problemu z odpaleniem samochodu na gazie :cry: samochod stal z misiac nie odpalany bo nie mialem nerwow zeby cos przy nim robic i tak stoi sotatnio probowalem odpalic to odpalil zaczał marznoc mi parownik i gasł silnik jak postanowilem odpalic jeszcze raz to przy 2500 obrotach wystrzelila mi pokrywa od przlywomierza i [BAD];/ skleilem ja jakims mocnym klejem ale teraz to wogole nie moge odpalic silnika :(:( co moze byc??? :x :?: :?: :?: :?: :?: :?: pomocy!!!!
Opublikowano
Palisz auto na gazie, parownik Ci zamarza, strzela, uszkodzony przepływomierz, układ benzynowy niesprawny i pytasz co to może być :evil:
Opublikowano
ale jak to wina przepływomierza?? a odnosnie pompki to jest sprawna bo podlaczalem na krotko to burczy tylko ze chyba jest zapchana albo cos:(
Opublikowano
bez przesady, i Ty jeszcze pytasz dlaczego niechodzi !!!
gdyby FWD było lepsze Bóg nie stworzyłby BMW.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
nie nie pompuje...tylko burczy nie wiem co robic czy kupic jaka uzywke czy moze tą da sie zrobic albo cos..a moze ta jest poprostu zatkana albo cos?? jak sądzicie? co z nią moze byc nie tak???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no jak burczy a nie pompuje do jest do wyp...., chyba logiczne. Jak masz gazi tylko na gazie jeździsz, bo szkoda ci przejechać kilometr na gazie to się nie dziw ze pompa nie pompuje... Pompę wymień na jaką Cię stać (nowe pompy to masz ok 100-120 pln a używkę to jak trafisz.)

 

Wystrzeliła ci pokrywka od przepływki !!!!! to na 99procent przepływke wypiernicz bo raczej z niej nic zostało.

 

Zmień pomkę paliwa, przepływkę najlepiej świece bo pewnie masz stare a przewody od poloneza, zacznij jeździć ta gazie tak jak należy to nie bedziesz miał problemów. A ty na siłe oszczędzasz. Odpale na gazie bo szkoda benzyny. Ja w życiu zanego samochodu na zimno nie odpalałem na gazie. Na wszystkich samochodach z gazem mam przejechane za 300tysiecy km i nie miałem nigdy większych problemów z gazem. Ale zacznij jeździć jak nalezy...

Opublikowano
ale kolego ja ten samochod mam pare miesiecy i kupując go koles mowil ze cos jest nie tak z pompką i on tez jezdzil caly czas na gazie jak mu sie zepsula pompka.. A mam jeszcze jedno pytanie..czy musze wymienic tylko przepływomierzi pompke swiece itd czy tez i parownik???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
najpierw wymień te podstawowe rzeczy. Przepływkę jak wyciągniesz, to zobaczy czy przesłona w srodku porusza się lekko i czy otwiera i zamyka do końca. Jak nie to się do niczego nie nadaje. Pompę zmień i najpierw doprowadx samochód by chodził na benzynie. Świece, filtr powietrza i paliwa być moze kopułak i palec. Jak już bedzie działał na benzynie tak jak należy to możesz zabrać się za gaz.
Opublikowano
a kolego zapomnialem napisac ze jak wtedy mi wystrzelila pokrywa przeplywomierza to i wygilelo troche ten jezyczek co otwiera i zamyka sie.. wyprostowalem go i chodzi dobrze(luzno otwiera i zamyka) :?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to wymien resztę i doprowadz go na benzynie do ładu. Jak już bedzie na benzynie hulał to możesz zacząć bawić się z gazem.
Opublikowano
no to musze wymienic pompke , filtr powietrza, filtr paliwa, swiece itd... a nie orientujesz sie ile to mniejwiecej by mnie kosztowalo???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
świece, filtry i pomka to zalezy. pojdziesz po taniości to ze 200 stówki styknie, ale jak chcesz mieć dobrą pompkę to musisz jak kolega matiss kupić boscha. On płacił coś 400 stowki za pompę, zresztą jest to opisane w jakimś aktualnym temacie, gdzie też się pytałeś o ta pompe.same filtry i świece to nie majątek. świece NGK to jakieś 60pln za sztuk powietrza 25-30, a paliwa ze 25, drozsze sa kopułka i palec kopułka boscha to ok 200-220, palec ze 60 pln. Pompe boscha w sklepie gdzie pracuje dostaniesz za 340pln (ta sama co matissa) lub jakieś zamienniki za 130-150pln. Zestaw przewodów zapł bremi z impulsatorem to jakieś 360-380 a angk bez impulsatora to jakies 330.
Opublikowano
wiesz co tak sie zastanawiam czy wogole oplaca sie robic to wszystko... musialbym wydac okolo tysiąca zeby bylo oki.. to nie lepiej kupic drugi silnik jakis mniejszy na chodzie??? jak sadzisz?? :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Opublikowano

Pompkę musisz wymienić skoro buczy - moim zdaniem to ona nie jest zatkana tylko najnormalniej w świecie się zatarła. Często się to zdarza u osób które jeżdżą tylko i wyłącznie na gazie.

Pompka paliwa ma to do siebie, że jest właśnie chłodzona i "smarowana" paliwem - więc nie ma się co dziwić, że stanęła skoro musiała chodzić na sucho - a załącza się automatycznie po przekręceniu zapłonu.

A tak na następny raz to chyba nikt nie zbiedniej jak wleje do baku 5 litrów benzyny bo to na pewno tańsze od wymiany pompki a po drugie "judasz" na na desce rozdzielczej do nas nie mruga :)

Opublikowano
hehe ja o tym doskonale wiem widocznie poprzedni właściciel załowal paliwa i tak oszczedzal ze zatarł pompke.. a jak myslisz czy kupic zamiennik czy orginal boscha za ponad 200zł;/ bo ja bym wolal zamiennik ale boje sie ze zdyt dlugo na nim nie pojezdze?? jak sądzisz kolego??
Opublikowano

Szczerze mówiąc nie znam się na BMW, jaką masz pompkę - ja szukając do swojego auta wybrałem taką która powinna dać takie ciśnienie żebym nie czół braku paliwa - ale ja akurat potrzebowałem pompki zewnętrznej i trafiło na opla senatora 3.0 24V

A jaka jest u Ciebie (wewnętrzna, zewnętrzna)?? - ale myśl, która mi się pierwsza nasuwa to poszukanie na szrocie tej części i to najlepiej z bmw które ni było zagazowane - bo jeśli nie wymagają tego modyfikacje układu napędowego to najlepszy jest oryginał.

A co do wymiany silnika - to jest raczej bez sensu bo kopułka, palec, przewody WN to akurat części ekspluatacyjne, które i tak bedziesz musiał co jakiś czas wymieniać. Kupując silnik ze szrotu nigdy nie wiesz do końca co bierzesz - ja np nie nabyłbym używanych przewodów niewiadomego pochodzenia bez względu na to jakiej byłyby marki :). Dodatkowo i tak byś musiał kupić przepływkę (a ta akurat bez pakietu jakim jest silnik powinna być tańsza). Dylemat możesz mieć, gdy Twój motor jest w kiepskim stanie - no to wtedy może to i słuszna droga ale koszt też spory no i w dodatku trochę roboty przy przekładce.

Opublikowano

U mnie jest pompka zewnetrzna.. no i nie iwem czy kupic zamiennik czy org.. :? :? :? :?

a co do cisnienia jakie powinna miec pompka to nie mam pojecia ;/ hm.. odnosnie silnika to jest 2,7 eta pownien miec jakies 123KM czy tyle ma to nepweno nie.. przez te lata napewno pare ubylo.. a przepływomierz znalazlem na allegro taki jaki u mnie idzie jest.. http://moto.allegro.pl/item895972236_bmw_e30_e28_przeplywomierz_bosch_325_528e.html

tylko nie orientuje sie w jakich cenach chodzą nowe a w jakich uzywane.. a i apropo lepiej oplaci mi sie kupienie nowy czu uzywany przepływ...?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ty wiesz ile kosztuje nowa przepływka??? ze 1200pln-ów wiec raczej warto poszukać uzywki, szczególnie z modelów ktore nie jeździły na gazie bo masz pewność ze nie była prostowana.

Tak jak wyżej. Nie warto szukać innego silnika gdyż nie wiesz co kupisz, a za 1000 pln możesz co najwyżej kupic w średnim stanie silnik. A twój silnik może jest w lepszej kondycji i starczy tylko popracować nad nim.

Opublikowano
okej dziekówecza koleszko:) jak zarobie troche kasy to zobaczymy co da sie zrobic hehe;) a jak sie cenia uzywane przepływki???? orientujesz sie? :?: :?:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to różnie. Kiedyś szukałem do mojego m40 to ceny od 50-70 się zaczynały nawet do 350pln. Podejrzewam że też tak może być w przypadku przepływki do Twojej Ety. Trzeba uważać bo często piszą ze była bez gazu a jak się ją ogląda to widać ślady po gazie( od strony wylotu widać np. ślady po śrubkach od zabezpiecznia przeciwwybuchowego).
Opublikowano
A jak uwazacie... czy u mnie wina jest przepływimierza ze parownik (reduktor) mi zamarza czy to jest wina czegos innego.. nie chce ponosic dodatkowych kosztow i wymieniac rzeczy ktore sa dobre..chcialbym wymienic to co jest zepsute i zeby wszystko bylo okej.. prosze o pomoc osob ktore sie znają dobrze na tym.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to ze parownik zamarza to tylko wina złego ogrzania reguktora. Do reduktora idą dwa węże które go ogrzewają. Zasilanie i powrót płynu. Jeśli Tobie reduktor zamarza to znaczy ze reduktor jest niedostatecznie ogrzany. Przepływka do gazu nie ma nic (o ile nie jest to sekwencyjna instalacja). Jak chcesz jeździć tylko na gazie to przepływkę można wy.... i bedzie chodził na gazie. Jak jest zimno i chcesz odpalać to na 99procent zawsze tobie reduktor zamarznie!!!!!!!!! Doprowadź to twoje auto do porządku na benzynie a potem się martw gazem. A jak nie chcesz wydawać kasy i zrobić coś jak należy to sprzedaj bmw i kup ze golfa2 1.6d. Niestety chcez jeździsz musisz teraz kasę wyrzucić. Zanidbania poprzeniego właściciela wychodzą teraz a ty musisz bylić......

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.