Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witajcie.

Ostatnie mrozy ujawniły dziwny defekt.

Po uruchomieniu silnika i pozostawieniu go na wolnych obrotach pojawia się wyciek płynu chłodniczego z pod obudowy termostatu. Wyciek całkiem spory ale zupełnie zanika po lekkim nagrzanui silnika < wystarczy , że lekko ruszy wskazówka temperatury >

Ta obudowa była zmieniana w zeszłym roku wtaz z termostatem i jest to niby oryginał BMW. Nic nie ciekło do czasu aż nie pojawiły sie takie mrozy < około -15 st>

 

Czy można coś na to poradzić? Czy wymienić na nową ale powiedzmy innego producenta?

 

Czy może próbowac mocniej dokręcić < ale boję się , że na tym mrozie zakończy się to pęknięciem obudowy >

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Domyślam się że uszczelki pod obudowę termostatu też były nowe?

Ja bym spróbował odkręcić obudowę, oczyścić a miejsce styku przesmarować lekko silikonem wysokotemperaturowym.

Opublikowano
jesli obudowe kupiłes w aso i masz na nią fakture to mozesz zrobic gwarancje na czesc

oczywiście masz rację ale trzeba mieć fakturę z montażu .odkrec obejrzyj czy nie ma pęknięć i jak kolega wyżej pisał oczyść i posmaruj silikonem.i będzie gitara :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.