Skocz do zawartości

523i smierdzi paliwem!!!1


piotrek780907

Rekomendowane odpowiedzi

Po tych objawach można sądzić, że gdzieś uszczelka pod głowicą padła i się paliwo z olejem miesza - stąd zapach benzyny w oleju a i kolor biały spalin od przepalania oleju. Ale poczekaj jeszcze na inne opinie. A nóż to może coś innego - mniej kosztownego.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tych objawach można sądzić, że gdzieś uszczelka pod głowicą padła i się paliwo z olejem miesza - stąd zapach benzyny w oleju a i kolor biały spalin od przepalania oleju. Ale poczekaj jeszcze na inne opinie. A nóż to może coś innego - mniej kosztownego.

Pzdr.

 

zgadzam się z kolegą. ja bym jeszcze otworzył korek od oleju i sprawdził czy dmucha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktory samochod o tej porze roku nie kopci ? Jak masz plyn w chlodnicy w normie, olej tez to jezdzij i sie nie zadreczaj.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ktory samochod o tej porze roku nie kopci ? Jak masz plyn w chlodnicy w normie, olej tez to jezdzij i sie nie zadreczaj.

Zgadza się - jeśli jest to biały dym ale taki półprzezroczysty, który chwilę po opuszczeniu rury wydechowej się rozrzedza/znika to jest to właściwie para wodna. Ale jeśli jest to ciężki i gęsty biały dym, śmierdzący przepalanym olejem to taki objaw nie jest już normalny. Ostatnio jechałem za takim Fordem Escortem - nic nie było widać za nim. Biała ściana. Waliło przepalonym olejem tak, że musiałem w środku obieg od klimy zamknąć.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
a odme masz drozna? zapchana odma tez powoduje biały dym, mimo ze ani plynu ani oleju nie ubywa, jak jest calkiem zapchana to wywala bagnet.znajomy tak mial,zaczela kopcic na bialo ale olal sprawe, zima zamarsla mu odma, odpalil auto przejechal kilka km i w lusterku zobaczyl chmure bialego dymu, pod maska wywalony bagnet ale nie iwedzial co to i rozebral glowie a tam uszczelka jak nowa, zlozyl, i sie okazalo ze odma zawalona, po wymianie auto jak nowe, pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Mi też smierdziało pod korkiem oleju ok. 120 tyś km. Dziś mam 650tys i ZUPELNIE NIC SIE NIE DZIEJE ! Te silniki sa jedna z najlepszych jakie zrobilo BMW -lepsze od dzisiejszych.Bialy dym szczegolnie w zimie to para wodna.Przy jakiekolwiek awari silnika prosciej jest kupic nastepny z anglika np. i problem z glowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.