Skocz do zawartości

mateusz19896

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e39 528i
    m52b28

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateusz19896

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Mam ten sam problem, zamek puszcza klape i prawie od razu ją domyka, klapa nie podnosi się nawet na centymetr, trzeba podnieść ją recznie na ok 20cm w tedy otwiera się i zamyka bez problemu, męczę się z tym już ponad rok. Wymieniłem czujnik w podsufitce, prawy siłownik ale to nic nie pomogło, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Czy to może być wina pompy? "Mam ten sam problem, zamek puszcza klape i prawie od razu ją domyka, klapa nie podnosi się nawet na centymetr, trzeba podnieść ją recznie na ok 20cm w tedy otwiera się i zamyka bez problemu, męczę się z tym już ponad rok. Wymieniłem czujnik w podsufitce, prawy siłownik ale to nic nie pomogło, komputer nie pokazuje żadnych błędów. Czy to może być wina pompy?" Witam, podepne sie pod problem, mam podobnie, tyle, że ja otworze klapw, ona podnienie sie na jakies 20cm i stoi,musze podniesc ja recznie, a przy probie zamkniecia z przycisku w klapie, najpierw podniesie ja lekko jeszcze raz do gory jakby nie wiedziala, ze jest otwarta, i stoi , nie opuszcza sie. za ktoryms razem tekko ja przymknie i dalej stoi. Ktos ma jakies pomysly?
  2. W końcu znalazłem podobny problem.Pomocy!
  3. Witam, na wstępie się chciałbym się przywitać ! Odgrzewam kotleta....mam e39 manual z tym silnikiem, borykam się właśnie z problemem braku mocy, słaba reakcja na gaz,jakbym przyczepę ciągnął, na inpnie brak błędów, Vanos pracuje w zakresie 20-45st, sondy po rozgrzaniu pracują ładnie 0.2-4.89 nie wiem czy to czujnik wałka pada, wału jest nowy, założony przez poprzedniego właściciela. Auto pali po 2s kręcenia, ładnie , nie kuleje, obroty nie falują. Wiem, że ktoś powie "aaaaa to tylko 2.0 i jeszcze w touringu, czego się spodziewać" ale nie, nie zgodzę się, miałem e34 m20b20 i ta e39 objechałbym 2 razy....;( mam prośbę do kogoś kto ma kompa i taki silnik w idealnym stanie... niech wrzuci filmik na youtube z odczytami live data, dla porównania. Wnerwia mnie to, że ostatnio nie mogłem golfa 3 1,9 tdi 90KM wyprzedzić ;/ żal..... :cry2: Postaram się nagrać swój i też tu wrzucę jak pracuje i "zbiera się" moja trumna. dodam, że padł mi czujnik w tylnym lewym kole i nie mam prędkościomierza, ale wątpię, żeby to miało jakikolwiek związek z tym "mułem" :D
  4. witam, temat widze stary, ale na przyszlosc dla wszystkich którzy maja z tym problem, twarde weze, nadmierne cisnienie, jezeli auto nie ma gazu to najczesciej jest powod wycieku z ukladu chlodzenia, nie ze zborniczka wyrownawczego tylko z chlodnicy,weza lub jakiejs uszczelki, jezeli z zewnatrz nie widac skad cieknie i czy w ogole cieknie to mam na to sposob, kuluje tekture budowlana ktora sie zabezpiecza podlogi przed malowaniem, trzeba sobie zalatwic garaz na jedna noc, od znajomego czy sasiada jak ktos nie ma swojego tak jak ja, rozkladam tekture zostawiam auto na noc, a rano patrze gdzie jest plama po plynie i nad nia szukam wycieku.dlaczego powodem jest nieszczelnosc? proste, jezeli z zamknietego ukladu chlodzenia ubedzie plynu to robi sie wolne miejsce dla powietrza, tworzy sie pecherz w ktorym gromadzi sie para, a jak para to sisnienie, stad trarde weze, a rosnaca i opadajaca temperatura to wina tego ze jak jest powietrze ktore sie rozpreza i wypycha wode do zbiorniczka wyrownawczego to wtedy jest mniej wody i blok sie nadmiernie nagrzewa bo nie ma co go chlodzic, ale co jakis czas cisnienie przepchnie trocze zimnej wody z chlodnicy do silnika i dlatego nagle temperatura spada i tak w kolko macieja.wiem to z autopsji bo mialem taki przypadek, wymienilem termostat bo myslalem ze nie puszcza ale problem powrocil, szukam wycieku i okazalo sie ze sie saczy woda na wezu od nagrzewnicy, stan w zbiorniczku byl ok a mimo to temp skakala, nie dzialalo ogrzewanie i auto nie przelaczalo sie na gaz, temperatura silnika ponad norme a parownik i nagrzewnica zimna bo akurat przed tymi razem spietymi obwodami mialem pecherz ktory zablokowal mi obieg.tak jak w CO jak grzejnik sie zapowietrzy i niby pompka wymusza obieg a grzejnik zimny. a sposob z tektura ciezki do zastosowania zima jak auto oklejone to jak sie przez noc wszystko roztopi to cala tektura mokra:) pozdrawiam.
  5. a odme masz drozna? zapchana odma tez powoduje biały dym, mimo ze ani plynu ani oleju nie ubywa, jak jest calkiem zapchana to wywala bagnet.znajomy tak mial,zaczela kopcic na bialo ale olal sprawe, zima zamarsla mu odma, odpalil auto przejechal kilka km i w lusterku zobaczyl chmure bialego dymu, pod maska wywalony bagnet ale nie iwedzial co to i rozebral glowie a tam uszczelka jak nowa, zlozyl, i sie okazalo ze odma zawalona, po wymianie auto jak nowe, pozdrawiam.
  6. kubenzy skoro tak mowisz to do prawie zadnego auta nie powinno sie zakladac gazu, "bo fabryka go nie instaluje", osobiscie nie mam nic do instalacji gazowych:) cudowny wynalazek, oczywiscie zaraz powiesicie na mnie psy ze jak to bmw, ze z gazem ze to pozerstwo;/ale uwielbiam ta marke ze komfort i osiagi jakie nam daje i frajde z jazdy, wedlug mnie to cudowne auta:) i skoro moge jezdzic do pracy komfortowo za 25zl/100km a nie za 45 przy obecnych cenach paliwa to czemu ma byc cos w tym zlego?to co jak chce jezdzic na gazie to mam sobie kadetta w gazie kupic? ja mam od 3lat e34 520 z mostem od ety z instalacja wlasnorecznie przelozona z poloneza, tylko parownik i mixer kupilem nowy i wszystko gra i buczy:) raz mialem strzaly ale to wina byla przewodow i w kazdym aucie jakie mialem z gazem byla to wina przewodow lub swiec, i wcale nie spadla mi dramatycznie moc, prawie nie odczuwam roznicy, bez problemu rozwijam predkozs na autostradzie 220km/h a bunia wrecz plynie przy tej autostradzie:) nie bierze mi ani grama oleju, tylko tankuje, kontroluje i jezdze:)a anty wybuch watro zalozyc bo jak juz napisano z czasem wszystko sie zuzywa i nie wiadomo kiedy padna nam przewody dlatego warto sie zabezpieczyc przed uszkodzeniem przeplywki lub gumy:) a co do gazu jak kto dba ten tak ma:P jak nie pilnujesz stanu technicznego auta i nagle cala wine zrzucasz na gaz to powodzenia:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.