Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam takie pytanie odnośnie tej rurki smarującej pod pokrywą cylindrów, jak ona jest tam zamontowana znaczy jak ją zdjąć wiem jakimi momentami ma być dokręcona ale jak zdjąć to narazie niewiem,znaczy jeszcze nie rozbierałem ale wolę się najpierw zapytać .proszę o rady :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
to właśnie te chwile,kiedy wszystko jest dokładnie takie,jak pragniesz,a jedyne co czujesz to czysta przyjemność.To właśnie daje Ci BMW.
Opublikowano
jak dobrze pamiętam to jest jedna śruba na środku chyba na klucz 13mm i dwie po bokach.ta środkowa jest najważniejsza bo w niej jest prowadzenie oleju także jej niezgub. :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano
jak dobrze pamiętam to jest jedna śruba na środku chyba na klucz 13mm i dwie po bokach.ta środkowa jest najważniejsza bo w niej jest prowadzenie oleju także jej niezgub. :norty:

 

 

Dokładnie tak jest. Jak będziesz ją zakładał to zwróc uwagę aby nie założyć jej odwrotnie bo wtedy nie będą smarowane wszystkie krzywki.

Opublikowano
witam.o które cewki chodzi? ja nic nieściągałem[chyba że może masz jakoś inaczej].jedyne co ściągałem to osłonę kabli wysokiego napięcia :norty:
klepało ale przestało!!!
Opublikowano

Moze cos palnalem.

No wiec trzeba sciagnac oslone kabli imozna odkrecac? Czy tylko tyle ?

Pytam bo jeszcze nie sciagalem i nie chce cos spieprzyc!

pozdrawiam

Opublikowano

No wiec trzeba sciagnac oslone kabli i mozna odkrecac?

Tak, oslona jest na wcisk...wiec z jej wyjeciem nie powinno byc problemow.

 

Czy tylko tyle ?

Tak, tylko tyle...

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano
mam takie pytanie odnośnie tej rurki smarującej pod pokrywą cylindrów, jak ona jest tam zamontowana znaczy jak ją zdjąć wiem jakimi momentami ma być dokręcona ale jak zdjąć to narazie niewiem,znaczy jeszcze nie rozbierałem ale wolę się najpierw zapytać .proszę o rady :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Jak wiesz jakim momentem to sie pochwal bo nie wszyscy wiedza. :D

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Zdjalem dekiel ,odkrecilem rurke potraktowalem ja roznymi specyfikami przeczyscile ,przedmuchalem i powinno byc ok.

Ktos pisal o momentach dokrecania ale ich nie znam idokrecilem na czucie .Tam nie dzialaja zadne sily i powinno byc ok.

Przy okazji obejrzalem walek.Wyglada na to ,ze nie jest zle tylko na pierwszym cylindzrze mimimalnie zarysowany/pewnie przez brak dostateczneko smarowania/Zarysowanie mozna wyczuc pod palcem jest citenke :D Poniewaz motorek troche klepie/nie zawsze/pewnie to ktorys z popychaczy .Przy okazji /napisalem juz o tym poscie o oleju/dowiedzialem sie ,ze jezdzil na mineralnym i do tego rzadko wymienianym bo wszystko jest czarne zapieczone /ale syntetyk juz czysci :D /

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.