Skocz do zawartości

[E39] 528-problem po odpaleniu gdy zimny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Jestem nowym użytkownikiem tego forum .Zaniam zadałem pytanie , przeczytałem całą ilośc postów na ten temat

ale w sumie nie znalazłem odpowiedzi.

 

Kupiłem jak w tytule e39 z LPG Stag 300.

Auto po odpaleniu( stoi na dworze) pracowało z 10 sekund dobrze po czym zaczeło wariować , obroty spadły do 300 i wachały się do 500.

Po dodaniu gazu reagował jakby znacznie wolniej , i dopiero ja wiem po dwóch minutach obroty się ustabilizowały i można było jechać.

Od poprzedniego właściciela dowiedziałem sie ,że problem ten był od sierpnia a w czerwcu założona była instalacja. Im zimniej tym objaw ten jest bardziej dotkliwy.

 

jak myślicie co to może byc :

 

-złe ustawienie gazu

-sonda

-czujnik temp.cieczy

-przpływka

lub całkiem coś innego?

 

 

Z góry bardzo dziękuję za pomoc

slowik

Opublikowano
ale jak odpalisz to na czym chodzi na gazie czy benzynie? według mnie gdy auto jest zimne po 10 sekundach przepina się na gaz i wtedy kuleje sprawdź jaką masz ustawiona temperaturę przełączania na gaz albo odpal auto na benzynie i zobacz czy są takie objawy. wtedy będziesz pewny czy to instalacja czy nie
Opublikowano

Auto odpala na benzynie do momentu gdy silnik osiągnie 40 stopni. Więc cała ta przypadłość ma miejsce na benzynie.

Potem już takiego problemu nie ma :x

Opublikowano
Przyczyn moze byc wiele. Ja obstawiam na nieszczelnosc w ukladzie dolotowym tzw. lewe powietrze. Odpal furke i posluchaj czy nic nie syczy w okolicach przeplywki, kolektora dolotowego itp. Nie zaszkodzi tez przeczyscic silniczek krokowy.
Opublikowano

Cezar_2000 wszystko wskazuje ,że masz rację . Oddalem auto do mechanika , okazało się ,że gdy w trakcie wariwania obrotów wyłączy się silnik to słychać bardzo głośny upust powietrza tak jak " blow off". Ów mechanik twierdzi ,że tam tez pobierane jest lewe powietrze.

Owa 'membrama' znajduję się na górze silnika pod kolektorem. Jutro się wyjaśni czy to bylo na bank to.

Opublikowano

No i okazało się ,że przczyną owego zachowania była całkowicie "zabita" odma . Po jej wymiane na nową auto zachwouję się o wiele lepiej i nie ma już żadnego problemu z obrotami :)

 

Dzięki za chęć pomocy z tym problemem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.