Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gratki za sukcesywny opis rozwoju sytuacji, nie jednemu może się przydać.

Z tego wynika że niektóre objawy wprowadzały w błąd, np;

Natężenie wibracji nie zależy od prędkości samochodu tylko od prędkkści obrotowej silnika.

Tak na przykład jadę 70 na godzinę na 3 biegu i buczy, wrzunę 4 też buczy ale z mniejszym natężeniem.

Dyfer i wał odpada gdyż jadę z tą samą prędkością wał kręci się tak samo a zmieniam bieg na wyższy to buczenie jest wolniejsze

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zainteresowałbym się dwumasą.

 

Sprzęgło wstawiłem nowe dwumasa również brak zmian co dalej...............:(

 

Byłem dziś u mechanika "znawcy" BMW i mi podpowiedział że przy tym przebiegu 320 tyś silnik już jest słabszy niż był kiedyś i może tak buczeć bo nie ma wystarczającej już "siły" aby podołać temu co przekazuje mu pedał gazu i dlatego buczy w poszczególnych partiach prędkości/biegu. Kazał jeszcze sprawdzić wartości doładowanai turbiny podczas jazdy bo może ona się kończy powoli i teraz pytanie do was jakie powinny być prawidłowe wartości "żyjącej dobrze turbosprężarki" .

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

mechanik ci ładny kit wcisnął z tym że silnik ma 320tys to silnik nie daje rady haha :D zmień mechanika bo ten się nic nie zna. Po takim tekście wiecej bym nie wrócił, jeszcze się pogrązył tym że pedał wskazuje jak ma jechać, a silnik nie może ze starości i buczy. Ludzie to mają fantazje, na trzeźwo taką teorie jak wymyślił to szacun dla niego :) niektórzy potrzebują cieżkich narkotyków żeby takie wnioski osiągnąc.

 

koledze wcześniej wymiana krzyżaków pomogła, może to też u Ciebie będzie.

szukam
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam po przerwie

Byłem w Łomiankach na diagnostyce wału napędowego i okazało się że do wymiany tylny krzyżak co idzie do dyfra oraz tuleja centrująca ta co idzie w skrzynię bo u mnie była ona całkowicie wciśnieta w tą pierwszą krótką część wału a prawidłowo powinna wystawać ( tak jak pokazał mi "spec" na innym wale po regeneracji)

Pytanie do was czy rzeczywiście ta tuleja musi wystawać czy ma być wciśnieta na równo z wałem?

 

I teraz podaj koszty jakie sobie zażyczyli:

 

koszt wymiany krzyżaka 100

diagnoza / zalozenie montaż wału 120

wyważenie -250

tuleja centrująca - 190

 

dodam ze tuleja ta na allegro kosztuje 30 zł co oni chca 190...

 

Na te chwile podziekowałem im i zamówiłem drugi wał z allegro sprawny bez luzów na krzyżakach lecz także miał "wciśniętą" na maxa tą tuleje centrującą i po założeniu nie mam żadnych zmian i teraz nie wiem czy ta tuleja rzeczywiście powoduje te wibracje i drzenia nadwozia czy huk wie już co...

Dodam że poprzedni właściciel wału ktory kupiłem sprzedawal swoje auto na czesciu po drobnej kolizji (widziałem zdjecia) przebieg mniejszy od mojego o 100 tyś nie zgłaszał zadnych problemów w trakcie jazdy.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie

Jak juz wcześniej opisywałem byłem w łomiankach na sprawdzeniu wału gdzie zdiagnozowano do wymiany tylny krzyżak i tuleję centrującą oraz wyważenie

PO namyśle postanowiłem wykonać te regeneracje...

I niestety brak efektów

Dalej buczenie i drżenia nadwozia podczas dodawania gazu słyszalne od mniej więcej 60 km do 100

Co jeszcze przychodzi wam do głowy dwumas? Myśle że to nie on bo razem z nowym sprzęgłem kładłem go używanego po przebiegu 5 tyś km bez luzów.

Nie wiem co zostało jeszcze może spróbowac wymienic wszystkie tuleje na dyfrze - wózku ?

Niby wyglądają ok ale może.............

Nie mam już sił

Opublikowano

Jeszcze mam na oku jedna rzecz która może to powodować ale spytam was...

Brakuje u mnie łącznika takiego "pająka" katalizatora ze skrzynią i tlumik luźno lata może to on powoduje wibracje...?

Szukałem ale nei mogłem znaleść do tego modelu znalazłem na allegro z silnika m47n i jednak nie apsuje

Jak ktoś ma taki wspornik to niech sie odezwie....

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano
Odświeżam temat. Jakieś inne sprawdzone przyczyny poza wałem? Bo wał miałem w rękach przy wymianie podpory i grama luzu na krzyzakach nie było
  • 2 lata później...
Opublikowano
Pozwole sobie wrocic do tematu. Ktos z was mial stycznosc z skrzyniami w tym aucie o ktorym mowa w temacie? Zastanawiam sie czy nie jest jakas wada w lozyskach tych skrzyn, ze na jednym biegu potrafia wyc, glownie na 5. Dalej nie rozwiazalem tego problemu, 5 bieg, 90km/h i nie wyje tylko na luzie albo z delikatnie wcisnietym gazem. Mam trzecia skrzynie i trzeci dyfer w aucie i objawy sa dokladnie takie same. Zostal w zasadzie wal napedowy. Podpora jest Febiego z lozyskiem FAG. Ktos cos poradzi?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zidentyfikujmy. czy buczenie zmienia ton wraz ze zmianą prędkości? jeżeli ze zmianą predkości to widocznie 5 bieg. czy występuje gdy dodajesz gazu? czy też zjeżdząjac z górki (bez zasilania)?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.