Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
e30 mam problem z pompą paliwową było coś dziwnego, bo raz działała raz nie . Już nawet się nie odezwie. Teraz doszedłem do tego że sprawdziłem na krótko i nie działa . ta pompa jest pod tylnym siedzeniem i nie bardzo wiem jak ją wyciągnąć. Czy jest to możliwe bez brania do mechanika???
Opublikowano
ODŁĄCZASZ AKUMULATOR, podnosisz (zdejmujesz) siedzisko kanapy (Prawa strona), wykładzinę i odkręcasz pokrywę komorę pompy. Odłączasz, czyścisz filterek przy pompie i zakładasz nową pompę.
Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano
Dziękuje tak zrobiłem , tylko nie odłączałem akumulatora. teraz myślę że było to niebezpieczne, ale na szczęście nic się nie stało.
Opublikowano

Witam

 

Mi też dziś padła pompa... ostatecznie, bo ostatnio jeszcze odpalił po chwilowym postoju :/

Ah te 20-letnie pompy w E30, prawdziwa plaga :D

A teraz pytanie za 100 pkt - mam pompę z auta z bakiem 55l, sam mam 63l - czy pompa bez problemu pasuje??

Generalnie, czy z każdej e30 pasuje??

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Wstępnie odpowiadam na własne pytanie po małym riserczu: Wszystkie pompy powinny być takie same, a przynajmniej wszystkie w obrębie silnika M20 montowane w baku.

Jeśli ktoś ma pewne info, to piszcie. Generalnie to jutro będę i tak zmuszony pompę wyjąć z cabrio i porównać, więc jak coś to sam napiszę i będę sobie tak ze sobą konwersował ;P

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Takie same ale warunek że dotyczy to pomp montowanych w zbiorniku ,pompy zewnętrzne to inna bajka .Generalnie wydajnośc i ciśnienie czy to 1,6 czy 2,5 jest taka sama.
Opublikowano
Takie same ale warunek że dotyczy to pomp montowanych w zbiorniku ,pompy zewnętrzne to inna bajka

 

Już wszystko wiem. Do 09.1987 były dwie pompy paliwa. Pompa transferowa (wstępna) mieszcząca się w baku podawała paliwo pod małym ciśnieniem do pompy paliwowej (głównej), która generowała wyższe ciśnienie w układzie. Pompa główna do 09.1987 umieszczona jest zawsze nad filtrem paliwa - za progiem przed tylnym kołem od strony kierowcy.

Od 09.1987 występowała tylko pompa paliwowa wysokociśnieniowa w baku.

 

Jutro czeka mnie zakup nowej pompy - BOSCH za 385 zł nada się jak znalazł.

 

Dzięki za info i pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Pięknie dokończony temat!! Tak 3mać!

Przynajmniej jak ktoś użyje szukacza to się dowie o pompach do E30 wszystkiego co trzeba.

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!
Opublikowano

Witam

 

Dzięki Lijo ;)

Gwoli definitywnego zakończenia tematu raportuję, że dziś zmieniłem pompę paliwa (Bosch 0 580 314 070) i wszystko działa pięknie. Pompa jest w opakowaniu wraz z zestawem montażowym (nowe sitko, kawałek gumowego wężyka mający zastąpić cylinderek łączący oryginalnie pompę z metalową rurką wychodzącą, obejmy, końcówki i wtyczkę do montażu, oraz mniej lub bardziej przydatna instrukcja). Kiedyś miałem do czynienia z pompą topran, czy hans pries - jakiś chinol z pseudonapisem "made in germany" i w opakowaniu nie było NIC poza samą pompką, a żeby ją założyć potrzeba było przeróbek. Także wniosek, że warto zapłacić więcej za produkt oryginalny. Dodam, że w baku też siedział Bosch.

Sama procedura wymiany jest bardzo prosta i jeśli ktoś będzie potrzebował pomocy, to służę.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Też mam problem z pompą paliwa e30 2,7.. mam zewnetrzna pompe umieszczoną z tyłu przed tylnim kolem od strony kierowcy.. myslalem ze mam spaloną pompe bo nie moglem odpalic samochodu na benzynie postanowielm wykręcic pompe i podlączyc na krótko.. zdziwilem sie bo pompa "niby dziala" burczala jak podłoczylem.. a jak dmuchalem w jedno z dziorek to jakby byla zapchana co robic kupic nowo czy z tą da sie cos zrobic?? prosze o pomoc bardziej doswiadczonych:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.