Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A masz 30-40 tys zl na taki projekt?? Jak chcesz to ci wycenie budowe takiego auta od zera :norty:

znaczy silnik+turbo zawieszenie z konwersja na 5 srub i hamulce, obspawanie budy i cala reszte :mrgreen:

 

Ile chcesz mocy?? codo budy to obojetne jaka ci sie podoba ale przy takiej zabawy lepiej kupic gola karoserie

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

około 1 roku temu zrobiliśmy 325i + Turbo i miała 285km przy temp. 50C wyniosło to kolegę około 16-20tyś wtedy ale dużo części trzeba było kupić podwójnie z powodu że pierwsze były do dupy albo coś ......ale po pół roku jeździła już elegancko, i pojechała do łodzi do nowego właściciela. teraz mamy nowy projekt :)

 

Co do budy to tak jak wyżej najlepiej karoserie + papiery :) chociaż mi sie trafiła fajna cała za 1500zł :) 318i sam silnik poszedł za 700zł więc nie drogo mnie wyszła :P

Opublikowano

Z ciekawosci jaki silnik i jakie turbo?? Jakie cisnienie doladowania Moze masz jeszcze wykres??

Ja na gorze liczylem z robocizna :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale przekładka silnika mocniejszego to co innego a uturbianie to co innego. Bez ingerencji w korby pierścienie i tłoki to i może 20 starczy, ale jak chcesz wykrzesać troszkę wiecej mocy z silnika to nie obędzie się bez zakucia a to niestety już kosztuje.
Opublikowano
30-40 tys. to troche duzo nawet z robocizna kiedys widziałem kolo warszawy robili swapa z silnikiem od m3 i chcieli 20tys. z silnikiem, zawieszeniem i robocizna

 

To jest cena za caly projekt a i tak mysle ze latwo mozna ja przekroczyc .

Zakuty silnik m50b25 jest wiecej wart niz silnik z m3 S50B30

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no dokładnie, a jak zaczniesz liczyć ze do mocnego turbo trzeba Intercooler, chłodnica oleju inne ecu, strojenie tego wszystkiego, pewnie układ przeniesienia napędu i zaczyna się robić lawina wydatków hehehhe No chyba ze ktoś chce turbo montować dla 30 koni ale w takim układzie to po co montować turbo????
Opublikowano
Zamiast gdybać tu macie skarbnicę wiedzy :twisted: http://www.turbobmw.pl

He He, czytalem kazdy projekt z twojego forum :mrgreen: A tu raczej rozmowa skupila sie na kosztach ktore jak sam doskonale wiesz nie sa niskie :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
turbo mieliśmy od EVO 7, intercooler z iveco do tego tylko korbo z ETY i uszczelka odprężająca doładowanie mieliśmy na 1bar a i około 400NM wykresu nie wiem czy będziemy jeszcze mieć, ale jak będzie to wstawię :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.