Skocz do zawartości

keryou

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e91 330d

Osiągnięcia keryou

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. może program źle napisany ?? ja mam od turbo przelot do samego końca ( tylko nad mostem lekka zwężka ) i nic nie śmierdzi ani za głośno też nie chodzi.
  2. z serii będziesz miał 270/280km wywal klapki, dpf, egr 290/300km większy IC 300+ w 330d e90 sprzęgło ( manual ) wytrzymuje 330km i 630NM ( znaczy przy tych parametrach już się lekko ślizga ) jak chcesz w manualu więcej jak 330km to trzeba ingerować w tarcze sprzęgła i dwumas a to już nie jest tak łatwe do znalezienie... w automacie powinno być łatwiej. przy jakiś 350/360km wtryski już będą za słabe i będzie trzeba dać te z 335d z całym zestawem i hybrydą 380 powinno pęknąć ;)
  3. keryou

    e30 turbo

    turbo mieliśmy od EVO 7, intercooler z iveco do tego tylko korbo z ETY i uszczelka odprężająca doładowanie mieliśmy na 1bar a i około 400NM wykresu nie wiem czy będziemy jeszcze mieć, ale jak będzie to wstawię :)
  4. keryou

    e30 turbo

    około 1 roku temu zrobiliśmy 325i + Turbo i miała 285km przy temp. 50C wyniosło to kolegę około 16-20tyś wtedy ale dużo części trzeba było kupić podwójnie z powodu że pierwsze były do dupy albo coś ......ale po pół roku jeździła już elegancko, i pojechała do łodzi do nowego właściciela. teraz mamy nowy projekt :) Co do budy to tak jak wyżej najlepiej karoserie + papiery :) chociaż mi sie trafiła fajna cała za 1500zł :) 318i sam silnik poszedł za 700zł więc nie drogo mnie wyszła :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.