Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem silnik faluje mi na luzie od 500 do 1000 na obrotomierzu wskaźnik rusza sie jak szalony(góra doł) jeśli stoję np na światłach co to może być i jak bardzo uderzy po kieszeni :) ?

popraw temat wątku!

Opublikowano

Dziwię się że jeszcze nie dostałeś ostrzeżenia, bo widać że nie czytasz regulaminów.

A na temat to w czym Ci falują te obroty? w komarku ..? wnioskuje z działu że e36 ale co dalej?

 

ps

Przepraszam za niegrzeczność.

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
ja tak mialem,w takim samym silniku,u mnie przetarty byl wezyk gumowy,z tylu silnika u gory,doprowadza on powietrze bo jeszcze syczalo,sprawdz go
Opublikowano
Postów na ten temat było wiele.Na początek sprawdz silniczek krokowy,szczelnośc układu dolotowego.Czestą przyczyną jest uszkodzony zaworek odpowietrzenia skrzynki korbowej na rysunku element nr 1 http://img705.imageshack.us/img705/5684/68955743.png lub węze idące do niego rys pochodzi z e46 z silnikiem M43.Jak będziesz sprawdzał "krokowca"odłącz akumulator zanim go odepniesz od przewodów,bo komp zanotuje błąd"krokowca".Nie nalezy zapominac o prostych czynnościach jak:wymiana świec,filtrów,przewodow zapłonowych.Ostatni ruch to podpiecie pod kompa(czy sa sprawne czujniki).Powodzenia
Opublikowano
Dziękuje bardzo za pomoc w Weekend będę dziła w tym kierunku:)

Aczkolwiek falowanie,przysiadanie w BMW to powszechna choroba.U mnie czasem przysiadaja obroty

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
tak ten temat faktycznie jest jak rzeka. Nie ma rozwiazania latwego. U mnie byla ciekawa sytuacja ktora juz opisywalem ale opisze szegolowo. Pewnego dnia zaczelo sie, przysiadanie obrotow. Podlaczalem inpe wykazywala bkilka bledow, lambda, na cylindrach. Podmienilem cewke i to samo. Dopiero dzieki temu forum ktos napisal ze waz z tylu silnika, rozebralem i faktycznie jest pekniety. Wymienilem na opaskach na jakis inny. I jak reka odjal bylo ok. Ale nie na dlugo heh. Co ciekawe opaski mocno zacisniete a waz spadl. Ok kupilem oryginal i zalozylem tak jak byl oryginalnie bez opasek. Bylo ok tydzien. i znowu ale troche lagodniej a waz nie spadl co tez dziwne. Wiec za jakis czas mam zamiar troche porozbierac tam, i znalezc ta przyczyne mam nadzieje. Na zimnym silniku jest ok, na rozgrzanym sie zaczyna. Mam gaz brc. Jednak auto zachowuje sie tak samo na benzynie i na gazie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.