Skocz do zawartości

530iJak pracuje twoje V8 Prosze wszystkich wlascicieli o odp


rombana

Rekomendowane odpowiedzi

Czy to przypadlosc V8 ze troche rzuca na wolnych a morze jakies ustrojstwo.Mam pytanie do wlascicieli V8 jak pracuja wasze maszynki :?: .Powyrzej 1000 obrotow jest ok i moc tez ma :twisted: .Czytalem juz na ten temat ale nikt nie dal konkretnej odpowiedzi.Koles ma M60 B30 i chodzi bajka drugi znajomy tez ma i lekko go rzuca. A blendow rzadnych na kompie nie pokazuje.Wesolych i zdrowych swiat. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ja tak samo jestem oglupiały .cewki OK swiece OK kompresja OK .Zaczelo sie to od tego że wymienilem skrzynie biegów i pojechalem na test ,depnolem jej kick -down ladnie sie zbierała a tu nagle jak by jej ktos jeden gar odlonczyl.I tak do dzis :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Basti 735 napisales w innym poscize V8 emki maja juz taką prace bo pracują na niskich obrotach tylko ze moja kiedy chodzi na wolnych [obroty nie skacza] to tak jak chciala by pójsc wyrzej na obroty ale cos ja chamuje.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega Basti 735 napisales w innym poscize V8 emki maja juz taką prace bo pracują na niskich obrotach tylko ze moja kiedy chodzi na wolnych [obroty nie skacza] to tak jak chciala by pójsc wyrzej na obroty ale cos ja chamuje.

Tzn Vki się kręcą bez oporów do końca.Sam użytkowałem V8 całkiem niedawno (co prawda nie BMke).Pracowała równo,kręciła się ochoczo do końca,lecz czasem zabujała na postoju.

Jeśli chodzi tak,jakby jeden gar nie pracował to jest coś nie tak,bo wtedy przecież są to drgania już bardzo znaczne.

Czy Twoja ma problem z wkręcaniem się na obroty czy poprostu wydaje się tak,jakby chciała na postoju już iść w góre lecz ogranicza ją to,że nie jest na biegu?

BMW ma dobre silniki,dobrze wyważone więc wszelkie drgania itp. są zminimalizowane.Najlepiej widać charakterystyke V8 na amerykańcach.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obroty wkreca sie ok.Problem jest na wolnych wczoraj jak ją zapaliłem chodziła na wolnych lekko nią drgało i w pewnym momencie sama poszła na jakies 1000 ob/min.Pochodzila tak z 10 sekund i sie wyruwnała.

 

MOD EDIT:

... sie wyruwnała.
się co zrobiła :?: Nie ma czegoś takiego w słowniku języka polskiego (ale jest wyrównała ) :idea:

Już dostałeś dwa ostrzeżenia za ortografię - jest poprawa, ale dbaj o to żeby nie było takich wybryków (niech ktoś lub coś sprawdza to, co napisałeś zanim to wyślesz na forum).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obroty wkreca sie ok.Problem jest na wolnych wczoraj jak ją zapaliłem chodziła na wolnych lekko nią drgało i w pewnym momencie sama poszła na jakies 1000 ob/min.Pochodzila tak z 10 sekund i sie wyruwnała.

No to jest cos nie tak,bo jak sama wchodzi na obroty,pracuje tak i przestaje to nie jest ok.Może jakieś lewe powietrze łapie?

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje M60B30 ma 405000 przebiegu (z czego 250000 na podtlenku LPG). Na ciepło na wolnych pracuje stabilnie. Trzyma około 600/min, czasami zdarza się jej wyrzucić zapłon i wtedy krokówka lekko podnosi obroty. Świece wymieniane przy 375000. Dopóki wypadanie zapłonów nie powoduje ciągłego falowania, można to olać (szczególnie przy tym przebiegu). Pisano tu już o układzie odmy - warto to sprawdzić - na gazie potrafi być ok, a na benzynie już się pojawiają objawy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam moje m60b30 ma tą przypadłość lekko go zatrzęsie na wolnych ale nie faluje,obrotomierz trzyma 600 obr.Też mi mówili że to ta nieszczęsna odma ale nie,świece wymieniłem sonde i lekko pomogło .Ogólnie większość znajomych mających te auta boryka sie z tym problemem,poprostu te auta po przejechaniu powyżej 180tys,mogą się tak zachowywać,to nic złego dopuki nie traci mocy.Znajomy mechanik ma 4.0l automat i jest to samo,szczeże powiem że mi to nieprzeszkadza mam manuala i łeb urywa.V8 super auto! :lol: pozdrawiam BMW KULT!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nie ma mowy że po przejechaniu 180tk czy że V8 tak pracuje. Jest coś nie halo i trzeba to zdiagnozować co mu dolega. V8 musi pracować idealnie równo i tyle a jeśli mechanik mówi że jest OK to radze zmienić mechanika
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie nie ma mowy że po przejechaniu 180tk czy że V8 tak pracuje. Jest coś nie halo i trzeba to zdiagnozować co mu dolega. V8 musi pracować idealnie równo i tyle a jeśli mechanik mówi że jest OK to radze zmienić mechanika

Nie do końca. V8 nie jest tak idealnym układem jakim mogłoby się wydawać,pod wieloma względami najlepszy jest R6.

R6(no i wielokrotności) jest lepiej wyważone,charakteryzuje się większą trwałością m.in. drgań,a co za tym idzie-obciążeń.V8ki często się stosuje poprostu ze względów..ekonomicznych,fakt,mają one swoje niezaprzeczalne zalety w pewnych warunkach.

Jednak tak jak pisałem wcześniej v8 ma drgania,i czasami jak się poczuje takie drgnięcie na postoju to normalka (pomijamy amerykańskie muscle car z lat 60-80,kiedy V8 były wielkimi bulgoczącymi potworkami hehe). Najlepiej wywazonym,pracującym praktycznie bez drgnięć są R6 itd.

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Jak Ci telepie cały czas i mocno to jest coś nie tak,zapłon albo inne problemy.

w poprzednim poście bardziej odniosłem się do postu kolegi,który twierdzi że V8 chodzi idealnie. ;)

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej witam panowie jakie kulanie (bujanie ) ja niewiem o co wam chodzi mam prawie 300tys i niema rzadnych objawów kulania sie motoru w zadnym zakresie obrotów... ostatnio tez wymieniałem ten dekielek z tyłu kolektora tzw membrama odmy ale nawet z zepsutą peknietą membrana chodził równo tylko dymił z tyłu dosc mocno.. podobno i 500 tys mozna trzasnąc dobrą v8 ja niemam wiekszych problemów z silnikiem moc ma na poziomie nie kopci nie pali oleju..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.