Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chciałbym przeprowadzić małą sondę na temat tego czy jesteście zadowoleni z posiadania M20B20 i poproszę o krótkie uzasadnienie :cool2:
Opublikowano

bylem zadowolony z tego silnika

tylko miałem go w e30

jego zalety to:

jest trwały

nie sypia się głowice jak w b25

dzięki mechanicznemu rozrządowi pięknie brzmi

dużo łatwiej kupić nie zajechane 2.0 niz 2.5

 

wady:

dużo pali (mi ok 15L) tyle co b25

do e34 zdecydowanie za słaby

ma pasek rozrządu

 

mówi się że jedzie jak 1.8 a pali jak 2,5 jedynie co to fajnie brzmi i to jest prawda, w e30 zdrowe m40 1.8 do 100km/h nie idzie dużo gorzej, dopiero powyżej tej prędkości 2.0 zdecydowanie odjeżdża

Opublikowano

Ja mam taki w E34 i moje średnie spalanie to około 12L/100km przy normalnym traktowaniu. W lato można zejść do 10,5 nawet.

Do normalnego przemieszczania te 129km wystarcza. Jeżeli chcesz poszaleć kup 2,5 lub więcej.

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano

Witam

ja jestem bardzo zadowolony z tej jednostki, jezeli chodzi o spalanie to latem mozna zejsc na trasie ponizej 10l, zima natomiast pali dosc sporo.

na poczatku uzytkowania mialem problemy, z silnikiem, ale zrobilem porzadny remont silnika od gory do dolu i chodzi i brzmi bardzo ladnie:) zaluje tylko ze nie zalalem pelnego syntetyka po remoncie...

Opublikowano

to zalej teraz, co stoi na przeszkodzie??

 

moja paliła 15, lekkiego życia nie miała, szczególnie jak założyłem szperę

na trasie również dużo paliła, dyfer był bardzo krotki (S4.45) więc i obroty dość wysokie

 

największe spalanie to ponad 20L z lawetą po górach świętokrzyskich, ale widok świecącego na czerwono kolektora był bezcenny :norty:

Opublikowano

silnik jest udany - napewno tego nie mozna podwazyc, ale trzeba pamietac, ze to przestarzala konstrukcja z lat 70 i na tle nowszych modeli troche odstaje, wiadomo spalanie wieksze, w e34 minimalnie za maly, czasem brakuje tego momentu od powiedzmy 2 tys,

 

no ale sa i plusy napewno tanszy jesli chodzi o remonty, pasek rozrzadu mozna wymienic samemu, jak i zawory nie to co w M50 jak klepia to remont, a tutaj chwila cierpliwosci i cyka jak zegarek, pozatym piekny dzwiek jak kolega wspomnial,

 

podsumowujac jak chcesz poszalec to nie, ale jak chcesz miec rasowe R6, ktore w miare sobie radzi to jak najbardziej na tak

Opublikowano
Adzio dobrze napisane. Zgadzam się w 100%
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
to zalej teraz, co stoi na przeszkodzie??

no niby nic, tyle ze zrobilem 20 tys km od remontu, a stwierdzilem ze jezeli jest dobrze tak jak jest, to nie ma co psuc.. jak to mowia - lepsze jest gorsze od dobrego;)

Opublikowano
Chcąc poprawić mógłbyś zaszkodzić.
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.