Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam od niedawna BMW E36 1996r 1.8 benzynę z gazem sekwencyjnym. powiem od razu ze jestem początkującym mechanikiem i proszę o pomoc. :cry2:

mam następujący problem : w moim bmw silnik nie chce się zagrzać. przy wolnej jeździe i powyżej 2,5 tyś obrotów temperatura rośnie w oczach natomiast poniżej tej granicy spada w równie szybko. czy to możne być związane z ilością płynu? i ile powinno go być czy lać go do kreski znajdującej sie w połowie czy więcej?

Opublikowano

Witam

 

Odpowietrz układ, sprawdź czy masz termostat sprawny (z zaciętym termostatem w pozycji otwartej będzie się niedogrzewał) i dolej płynu na zimnym silniku do tej kreski w połowie.

 

Zmień tytuł tematu, żeby był mniej enigmatyczny!!

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

no nie pomogło zalałem do płowy i nie pomogło. natomiast gdy nalałem do ostatniej kreski zaczęło działać. dodam jeszcze że opisana sytuacja miała miesce przy tych dużych mrozach.

w takim razie zostawić płyn w ostatniej kresce czy powinien on sięgać połowy??

Opublikowano

Płynu ma być na zimnym silniku na kresce na połowie. Wydaje mi się że termostat musiał byś zmienić.

Nie łaszcz się na jakieś chińskie zamienniki, koszt nowego w ASO to około 150zł i masz spokój na xx lat....

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.