Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Ja mam to samo kierownica skręcona w prawo o ok 15stopni i pisze Active steering i dynamic drive fault o pasach nie wspomnę. Nie wiem jak było wczesniej bo sprowadzilem auto z takim błędem i tak naprawdę nie wiem co dalej. Napięcie mam książkowe pomimo że nabój miałem na klemie wystrzelony ale zrobiłem "patentem". Myślę że może być silniczek na maglu uszkodzony i magiel do wymiany ale zwykłym oprogramowaniem nie da sie tego ustalic potrzebny jest chyba orginalny GT.

" I want to fly into your sun

Need faith to make me numb

Live like a teenage christ

I'm a saint, got a date with suicide. "

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
mialem taki sam problem.nie bylo mnie przez 2 miesiace i akumulator szlak trafil.kupilem i zalozylem nowy.po odpalenie wyskoczyl blad od aktywnego ukladu kierowniczego.skrecilem kierownica na maxa w lewo pozniej w prawo i po okolo 1 minucie blad zniknal
Opublikowano
mialem taki sam problem.nie bylo mnie przez 2 miesiace i akumulator szlak trafil.kupilem i zalozylem nowy.po odpalenie wyskoczyl blad od aktywnego ukladu kierowniczego.skrecilem kierownica na maxa w lewo pozniej w prawo i po okolo 1 minucie blad zniknal

Bo to bodajże normalne po zmianie akumulatora (też tak miałem) i jest nawet o tym kilka słów w instrukcji obsługi.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam odswiezam temat,po pozostawieniu na swiatlach pozycyjnych na ok 2 h niestety niezakrecil i konieczne bylo podladowanie...wczesniej probowalismy troszke z siostra i szwagrem na zapych do tylu poniewaz stal na gorce malej tylem,niestety wiadomo snieg,slisko i zimny juz motor lipa....blad sie pojawil,kierownica skrecona lekko,raz sie pali blad raz nie,kierownica czasem jest prosto,np wraca po wylaczeniu silnika na dobra pozycje,potem ruszam i zauwazam ze dop jak rusze do przodu to blad sie pojawia lub czasem nie,skrecalem kierownica jak radziliscie,nie przejechalem dlugich odcinkow bo tylko do sklepu 2 razy po ok 2km razem,skoro to norma i jest o tym w instrukcji to dlaczego blad nie gasnie?Mam nadzieje ze niepotrzebne bedzie kasowanie kompa czy to w bmw czy tez u kolegi mechanika z programem do bmw bo w przeciwnym razie wygladaloby to na zwykle naciaganie celowe producenta użytkownikow na koszta........w e39 wiele razy mialem problem z aku,ktory w koncu wymienilem ale o zadnych bledach poza asc przy zmianie opon na za duze z tylu,lub typowych czujnikow poduszek pod siedzeniem mowy nie bylo,jestem rozaczarowany :!:
Tylko BMW !!!
  • 1 rok później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 3 lata później...
Opublikowano

Pojawił się wspomniany problem. Czasem kontrolka zapali się po 5 min, innym razem po 30. Wyłącznie silnika skutkuje tym że gaśnie, ale później znów to samo. Dwa razy zdarzyło mi się że kierowca była przekręcona o kilka cm.

Jakieś pomysły jak to rozwiązać? Czy do wymiany może być moduł?

Opublikowano

Odpal auto przekręć kierownicą max w lewo max w prawo i zostaw na wprost.Jeśli się nie poprawi jedź sprawdź akumulator jeśli akumulator oki to sprawdź klemę minusową IBS jeśli sprawna to sprawdź wiązkę i kostki od magla jest w nadkolu po stronie kierowcy.

Zobacz czy po myciu na bezdotykowej nie leci ci woda na akumulator.

Coś na pewno z tych rzeczy powodzenia :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.