Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prosze o pomoc musze zmienic sprzegło (cały komplet) i mam do wyboru valeo za 500zł lub luk za 577zł ktore lepsze? i tak zaraz przy okazji wymieniam równierz amortyzatory w tyle czy alko 150 zł (sztuka) sa dobre i czy warto załozyc??
Opublikowano
Oryginalne sprzęgło kosztuje 683 zł,gdzieś na forum widziałem,że ktoś oferuje części oryginalne tańsze od 20 do 40%, to miałbyś oryginał za jakieś 550 zł, oczywiście jeśli to jest prawda.A co do amortyzatorów to nie znam tej firmy.W Intercars'sie za Sachsa chcą 263,za Kayaba 194 a za Delphi 177.
Opublikowano
Z tego co pamiętam to oryginał jest Sachsa tyle, że ze znaczkiem BMW. Ja bym brał Sachs (bez znaczka i sporo taniej).
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Z tego co pamiętam to oryginał jest Sachsa tyle, że ze znaczkiem BMW. Ja bym brał Sachs (bez znaczka i sporo taniej).

A ja bym brał Sachsa ze znaczkiem BMW za niewiele większe pieniądze :twisted:

 

Mamy w Klubie kolegę który pracuje w Valeo. Części które Valeo produkuje np do Peugeota bez znaczka i "te same" części ze znaczkiem Peugeota podlegają innym normom jakościowym. Dla ułatwienia dodam :wink: że te z logo marki są wyższej jakości...

 

Tak więc wolałbym zapłacić 620 PLN za Sachsa ze znaczkiem BMW niż 550 PLN za Sachsa bez tego znaczka. Nawet jeśli w rzeczywistości nie ma żadnej różnicy między nimi. Tak dla własnego komfortu psychicznego... :lol:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
al-ko nie polecam hiszpanskie gó... :nienie: kumpel załozył do E21 nie wytrzymały dwóch lat na twoim miejscu zakładał bym sachsa tylko radzę wymienic z osłonami jak zostawisz stare to albo juz sa popekane albo niedługo będą a uwiez jak nie masz dobrej ochrony to nawet sachs z logo BMW długo nie wytrzyma syf kurz piach działają jak papier ścierny a co się z tym wiąże nie trzeba nikomu tłumaczyć takiego amora nikt ci nie zareklamuje jak znajda piach w srodku to odrzuca reklamacje nie ma co oszczedzac na osłonach
Opublikowano
musze zmienic sprzegło (cały komplet) i mam do wyboru valeo za 500zł lub luk za 577zł ktore lepsze? i tak zaraz przy okazji wymieniam równierz amortyzatory w tyle czy alko 150 zł (sztuka) sa dobre i czy warto załozyc??

Witaj, co do sprzegla - ja wymienilem na komplet Sachs. Ze znizkami zaplacilem za oryginal 590 PLN. Uwazaj przy kupnie sprzegla w Intercars - mnie sprzedali sprzeglo do wersji z klimatyzajca, czyli niepasujace. U mnie (318 ti) jest sprzeglo dwumasowe, podejrzewam ze u Ciebie moze byc podobnie.

Co do amortyzatorow - ja mam z tylu Sachs supertouring (troche mieksze niz Sachs advantage) i placilem chyba 150 pln/sztuka

 

Pozdrawiam

Raf

Opublikowano

cześć

valeo to dobre sprzęgła, amortyzatory kayaba, albo oryginalne ale 100 zł droższe na sztuce, słyszałem że luk to czasem daje części regenerowane fabrycznie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.