Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jaka może być przyczyna za długich czasów otwarcia wtryskiwaczy ? Komp. serwisowy pokazuje 4,5 a powinno być 3,5 co powoduje wyższe spalanie benzyny ponad 30%. Listwa nie była na testerze, sprawdzałem ją tylko na samochodzie i równo podaje. Usterka wystąpiła nagle, jednorazowo i nieodwracalnie. Ecu nie wchodzi w gre bo mam na podmiane. Ktoś może mi wytłumaczyć jak działa sterowanie czasem otwarcia wtryskiwacza?

 

Tylko benzyna M40 B16

Opublikowano
Robiłeś pełną diagnostykę czy tylko mierzyłeś czas impulsu wtrysku ? Przyjrzyj się pracy sondy lambda i czujnikowi temperatury cieczy dla sterownika .Te dwa czujniki mają decydujący wpływ na wydłużenie impulsu .
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Proponuję sprawdzić impulsator czwartego cykindra przewodu WN.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Testowanie trwało ponad 30 min. i nie wiem dokładnie, jaki był jego zakres. Sugerowali, że trzeba sprawdzić całą instalacje elektr. bo nie wiedzieli, dlaczego tak się dzieje. Sonda i czujnik jest ok. Impulsator nie wiem jak samemu sprawdzić wzrokowo jest ok. Nie ma żadnych niepokojących objawów, które by wskazywały na imp.

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Pomierzyłem oporność obu czujników impulsów i cz. temp. płynu - jest w normie. Czytałem na forum, że ktoś jezdził bez podłączonego cz. impulsów. na kablu WN. U mnie po jego odłączeniu wolne obroty skoczyły na ok 2,5 tyś. Czy to jest wg. was prawidłowe :?:
  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.