Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 412
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Podsumowując... Dorwij skądś sprawny podgrzewacz, kompletny. Żeby nie było, że coś z grzałkami lub płytką nie tak... :shock:
Opublikowano

Witam dzisiaj było -6stp odpaliłem auto rano i falowanie obrotów przy włączonym podgrzewaczu było większe...tzn w teście zegarów napięcie z 14v leciało aż do 13.2v i od nowa na 14v i teraz takie coś:

 

jadę jak obroty falują... i pomimo dodawania gazu... nie rośnie napiecie tylko dalej skacze tzn pomimo dodawaniu gazu skacze 13.4 do 14v ale jak puszcze gaz to potrafiło zlecieć do 12.8v :shock: i od nowa na 14.. przy puszczeniu gazu zleciało zawsze niżej jak podgrzewacz przestał grzać to już spokój 14.2ładowanie dodam jest to na dwóch podgrzewaczach z 2004r oba

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stachu napisz książkę "Sam naprawiam: Elektryczny podgrzewacz płynu chłodzącego 320d M47", wydaj - sprzedaż trochę egzemplarzy to i zarobisz na naprawy :cool2:
Opublikowano

Stachu jak podgrzewacz nie nie grzeje ładowanie powinno być 14.4/14.5

 

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Tapatalka

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Po włączeniu xenonów jak podgrzewacz nie grzeje to mam 14.2v... a jak grzeje spadki do 13.2v a po puszczeniu gazu do 12.8v nawet i szarpnie autem ładnie :shock:
Opublikowano

"Moda na beton, odcinek 5443"...

 

Już do Ciebie jedzie http://www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/len_rogers/2005/jan01/daf-beton.jpg

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano

Witam nowe spostrzeżenia:

 

Wczoraj wkurzyłem się bo nie dość,że spadki napiecia przy podgrzewaczu są od 14.1 do 13.1v i tak w kołko to podczas jazdy jak podgrzewacz pracuje i jedzie się stałą prędkością lub dodaje gazu to napięcie nie rośnie TYLKO DALEJ SKACZE do póki pracuje podgrzewacz

 

i wczoraj założyłem też regulator napięcia ale od drugiego alternatora(szczotki na nim są o wiele mniejsze bo na moim zostały do ori regulatora dołożone nowe) i co zauważyłem na postoju jak xenony włączone itp to podczas lekkich przegazówek mam 14.4 a nawet 14.5 się pojawi...czego na moim nie było...podczas jazdy 14.3 z porywami na 14.4 ale teraz... po uruchomieniu podgrzewacza obroty dalej skakają tak jak skakały lecz co znikło:

 

to,że na tym regulatorze co wczoraj założyłem jak jadę samochodem i dodaje gazu a podgrzewacz pracuje to nie ma żadnych skoków...ciągle 14.3 jeśli puszczę gaz to spadnie do 13.3 ale jadąc jest non stop 14.2 14.3.... a na moim regulatorze mimo jazdy dalej skakało

Opublikowano

coraz bliżej, widac betoniarka działa mobilizująco ;)

powinno byc 14.0 na postoju przy pelnym podobrze mocy (podgrzewacz + inne odiobrniki)

gdy podgrzewacz przestanie pracowac 14.4/5

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
mam pytanie zabzpieczenia termiczne są na płytce podgrzewacza?? czy na grzałkach? bo szukam i nie widzę tych blaszek co się niby wygina
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam - mam szybkie pytanie - kupiłem auto z odłączonym jednym przewodem od podgrzewacza i nie wiem gdzie go poprawnie podłączyć? Przewód ten jest w czarnym peszlu, na którego końcu jest czerwony pasek (podejrzewam ze to "+"). Pomożecie?
Opublikowano

Plus do podgrzewacza musisz zdjac taką osłonkę plastikową z podgrzewacza i tam ukaże się sruba do przykręcenia przewodu.

Drugi przewód od podgrzewacza do pompy wspomagania

Opublikowano

Odnośnie przygasania świateł znalazłem post jakiegoś kolesia z takim samym problemem

 

 

UDAŁO SIĘ!!!!!!!! byłem u mechanika dziś , został założony nowy regulator napięcia( BMW ) , i światła dalej przygasały tak jak wcześniej :cry2: .

Zaczęli szukac od nowa co to jest :?: :?: .Aha Spowrotem został założony stary Regulator Napięcia. Koniec końców okazało się że to Podgrzewacz Przepływowy Elektryczny , znajduje się on w komorze silnika ,z lewej strony zaraz za kielichem (takie prostokątne pudełeczko z podłączonymi czarnymi wężami ). Został on odłączony i światła przestały przygasać :cool2

DLACZEGO: Światła przygasały bo ten podgrzewacz w pewnym momęcie zaczynał mieć zwarcie i pobierał dużo energii tak że aż światła przygasały.

DO CZEGO SŁUŻY: Z tego co się dowiedziałem, to jak sama nazwa wskazuje do podgrzewania płynu w układzie odpowiedzialnym za ciepło w kabinie (żeby szybciej było ciepło np. zimą w kabinie nim się silnik nagrzeje).

ILE KOSZTUJE? : Dużo bo nie ma zamienników i cena wynosi 1100-pln

 

 

tak więc podgrzewacz idzie do naprawy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ,zauwazylem ze przy niskich temperaturach zaczela mi sie dluzej grzac bmw i nie ma podniesionych obrotow na zimnym silniku zapewne walniety podgrzewacz, nie wiedzialem jak go sprawdzic i dotykalem tych pompek co sa nad podgrzewaczem ale nie bylo czuc zeby pracowaly jutro wymontuje pogrzewacz ale pierwsze z rana dokaldnie sprawdze go i zobacze co jest w srodku grane, zimne luty moge rozgrzacz taka spawarka do plastiku grzeje do ok 450stopni ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dotknij podgrzewacz po kilku minutach od uruchomienia silnika. Gorący - działa, zimny - nie działa. Tylko żeby się włączył, powinna być odpowiednio niska temp. powietrza, bodajże 7 stopni...
Opublikowano

Ja miałem 2 podgrzewacze jeden mój z auta 2004r potem drugi z allegro 2004r

 

na obu to samo czyli inpa aktywacja grzania na 60% po 5,6 sekundach podgrzewacz jak ogień jeden i drugi wniosek? grzeją..

 

po zamontowaniu i odpaleniu fury przy +3stp i uruchomieniu klimatronika na 22stp obroty falują tak aż widać jak lampka oświetlenia przygasa(licznik itp nie)

 

wtedy napięcie w teście zegarów jak i mierząc prosto z aku skaczę z 14v na 13.2v i tak w koło a jadąc samochodem i dodając gazu i nagle puszczająć jest spadek z 14v do 12.1v czuć aż szarpnięcie na aucie.Kolejno wysłalem do kolegi z forum do naprawy dwa moje.. okazało się,że miały zimne luty.. ok wszystko zostalo poprawione no i test i to samo..szarpanie obrotami bardzo.Kolejno były dwa alternatory sprawdzone.. jeden po regeneracji drugi mój stary.. to samo.. kolejno dwa używane regulatory napięcia na każdym to samo...

 

Poczytałem w necie i były dwie osoby jedna kupiła nówkę z aso za 1000zł po czym też falował NOWY

 

a drugiej osobie działo się to co mi czyli przygasły światła. KAŻDY STAWIAŁ NA REGULATOR NAPIECIA WIĘC KUPIŁA TA OSOBA NOWY OE BMW BO zamienników do Valeo alternatora nie ma

 

i co ? dalej to samo...

 

okazało się u tej osoby,że podgrzewacz w pewnym momencie miał zwarcie przez co pobierał 2x prądu

 

Były u mnie też czyszczone wszystkie styki od akumulatora,od rozrusznika.. każdy jeden na błysk.. masa pod samochodem też

 

i dalej to samo

 

Zakupiłem też od kolegi z forum bmw sport podgrzewacz jego zamontowałem 3 w nocy odpalam auto na dworze +4stp włączam ogrzewania na ponad 20stp i zonk :shock: napięcie w teście licznika leci od 14.1v do maks 13.8v :shock:

 

Włączyłem z ciekawości ogrzewanie tylnej szyby to samo.. do maks 13.7v leci i falowanie minimalne ..

 

Co kolejnego ustaliłem na tym kupionym podgrzewaczu jadąc też napięcie na drugi dzień skakało 14.0 do 13.1v ale... co dziwne NIE BYŁO ŻADNEGO SZARPNIĘCIA CZUĆ ANI NIC... a podłączyłem moje i od razu dyskoteka i szarpnięcie po puszczeniu gazu w trakcie jazdy

 

 

i taka Ciekawostka:

 

Po wymuszeniu grzania na 90% podgrzewacza przy uruchomionym aucie slychać tylko ra jak zafaluje wskazówka,że aktywował sie i tyle... a po podłączeniu zeby komputer sterował zaczyna się dyskoteka

 

Aha i wtedy co podgrzewacz chodzi.. mimo jazdy tzn dodawania ciagle gazu napięcie dalej skacze sobie..

 

 

Tak więc 3 podgrzewacze sprawdzone

 

2 alternatory

 

2 regulatory napięcia

 

kable wszystkie wyczyszczone

 

akumulator nowy

Opublikowano
jednak dziala bo pochodzilo auto troche i jak go dotykalem to byl goracy ale duzego spadku napiecia nie mialem pokazywalo mi na wlaczonych swiatlach i nadmuchy wraz zradiem 14.1 13.9V wiec tak jakby slabiej grzal, da sie w kompie zaprogramowac z jaka moca ma grzac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.