Skocz do zawartości

SWAP z 2.0 na 3.0 w e30 co o tym myślicie??


Gogsen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Mam kompletny silnik z osprzętem i skrzynią od e32 730 (silnik M30, B30) i mam okazje kupić e30 320 z zajechanym silnikiem jak myślicie jest sens myśleć o SWAPie?? Jakie są mniej-więcej koszt takiej przeróbki bo wszystkie potrzebne części mam. A może jest ktoś w okolicy Krakowa co takie coś wykonuje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Jak dla mnie w M50b25 wydaje mi sie troche za maly moment obrotowy i w dodatku uzyskiwany wyzej a znow m30b35 to juz starosc i znajdz dobry...

Generalnie moze nie bede wyczynowo jezdzil poki co ale chetnie bym nim pare razy w tygodniu bokami pojezdzil czy sie poscigal.

Wstrzasaj i kasaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo twoja decyzja ale Przemysl silnik Oczywiscie jesli wiesz ze osiagi z m52b28 ci wystarcza to ok smialo bierz ale jak bedziesz chcial pozniej podkrecic osiagi to bedzie ciezko M50b25 jest bardziej rozwojowy i tu wazne przy zabawie odporny na przegrzanie :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M50B25 bez vanosa M50TUB25 z Vanosem

wlasciwie to sa dwie drogi w razie braku mocy do ok 280 na wolnossacym albo do ok 350 na turbo ale to moze kiedys

Natomiast powiedzmy weekend chcesz poszalec w ok 1 godz zagotujesz olej w M52 i bedziesz musial czekac az ostygnie zapomnisz sie i silnik zajechany A naprawa bardzo droga szlifowanie cylindrow i nadwymiarowe tloki plus planowanie glowicy nowa uszczelka i wychodzi ok 5 tys za naprawe wiec znowu decyzja o zmianie silnika

Ten sam scenarjusz ale masz M50 w najgorszym razie rozwalisz pierscienie choc naprawde trudno to zrobic a koszt naprawy zamknie sie w 400 zl

Poprostu polecam M50 bo to silnik nie do zajechania jak zmieniasz olej a wydajac 500 zl na chlodnice oleju mozna upalac bez przerwy ok 4-5 godzin mi po takim czasie treningu olej sie gotuje ok 20 min przerwy i mozna znowu upalac :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

280 mozna uzyskac ale tanio nie jest robi sie strokera na 3.0 zaklada ITB z M3 barany tez z M-ki i strojenie mozna dojsc do 280 koni

Mozna i do M52 co nie zmienia faktu ze z M50 poprostu bedziesz cieszyl sie dluzej :mrgreen:

Czy brac vanosa to kwestia stylu jazdy jesli wolisz zeby lepiej szedl z dolu to vanos jak wolisz miec powera od 3500 obr to Bez vanosa

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest wkoncu kolejna rzecz ktora sie moze popsuc :D Jesli ma to byc auto do dawania frajdy z jazdy do M50B25 najlepszym wyborem do tego szpera i latasz bokami jak Pan Bog przykazal :twisted: I do tego bezstresowo :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ITB od M3 mozna zaadoptowac wypolerowac kanaly dolotowe i komore spalania a co do strokera to na upartego w dwa dni mozna zrobic :twisted:

na poczatek bym ci sugerowal inwestycje w ecumastera i nauke strojenia tym mozna duzo zyskac

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu

No hello

 

myślę o e30 z silnikiem 2,8 ( znajomy się rozbił i sprzeda po niższych kosztach )

 

jakie to może mieć przyspieszenie po swapie ?

Jaką prędkość maksymalną może rozwijać ?

 

rzućcie info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu wy się boicie tych vanosów?? przecież silniki z vanosem dużo lepiej jadą z dołu, są bardzie elastyczne

żeby się nie sypały wystarczy w odpowiednim czasie zmieniać olej i nie lać byle shitu

jak ma byc typowy katowóz to wkładać m30b35, nie do zarżnięcia

do codziennej jazdy i okazjonalnego poszalenia M52 jest sporo lepsze od m50, mniej pali, ma dużo lepsze osiągi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.