Skocz do zawartości

SWAP z 2.0 na 3.0 w e30 co o tym myślicie??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Mam kompletny silnik z osprzętem i skrzynią od e32 730 (silnik M30, B30) i mam okazje kupić e30 320 z zajechanym silnikiem jak myślicie jest sens myśleć o SWAPie?? Jakie są mniej-więcej koszt takiej przeróbki bo wszystkie potrzebne części mam. A może jest ktoś w okolicy Krakowa co takie coś wykonuje....

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

do e30 wchodzi nawet m70b55 :D

Dobry pomysl i swap nie za trudny :) robocizna w warsztacie moze wyjs kolo 2 tys

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Gosgen, nie napisales skad jestes..Jak z mazowieckiego to pewnie znalazlbym ci kumpla do swapu za okolo 1500zl.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Jak mozesz poczekac 2 miesiace to ci swapa zrobie za free :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
A tak wogole czemu chcesz na 2,8? Auto do sportu czy na codzien?

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Najbardziej to chce do sportu i na codzien troche. Jako drugi samochod czyli do wyzywki. Koszty chcialbym do kilkunastu tysiecy.
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Jak chcesz nim szalec to M52B28 to raczej kiepski wybor juz M50B25 bedzie duzo lepszy albo M30b35

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Jak dla mnie w M50b25 wydaje mi sie troche za maly moment obrotowy i w dodatku uzyskiwany wyzej a znow m30b35 to juz starosc i znajdz dobry...

Generalnie moze nie bede wyczynowo jezdzil poki co ale chetnie bym nim pare razy w tygodniu bokami pojezdzil czy sie poscigal.

Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano
Wiadomo twoja decyzja ale Przemysl silnik Oczywiscie jesli wiesz ze osiagi z m52b28 ci wystarcza to ok smialo bierz ale jak bedziesz chcial pozniej podkrecic osiagi to bedzie ciezko M50b25 jest bardziej rozwojowy i tu wazne przy zabawie odporny na przegrzanie :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Czyli z tego co rozumiem to m50b25 jest latwiejszy do podkrecenia? Tez ma vanos?
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

M50B25 bez vanosa M50TUB25 z Vanosem

wlasciwie to sa dwie drogi w razie braku mocy do ok 280 na wolnossacym albo do ok 350 na turbo ale to moze kiedys

Natomiast powiedzmy weekend chcesz poszalec w ok 1 godz zagotujesz olej w M52 i bedziesz musial czekac az ostygnie zapomnisz sie i silnik zajechany A naprawa bardzo droga szlifowanie cylindrow i nadwymiarowe tloki plus planowanie glowicy nowa uszczelka i wychodzi ok 5 tys za naprawe wiec znowu decyzja o zmianie silnika

Ten sam scenarjusz ale masz M50 w najgorszym razie rozwalisz pierscienie choc naprawde trudno to zrobic a koszt naprawy zamknie sie w 400 zl

Poprostu polecam M50 bo to silnik nie do zajechania jak zmieniasz olej a wydajac 500 zl na chlodnice oleju mozna upalac bez przerwy ok 4-5 godzin mi po takim czasie treningu olej sie gotuje ok 20 min przerwy i mozna znowu upalac :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Dobrze wiedziec, ale skoro mozna kupic chlodnice oleju to nie zadziala ona w 2,8? Czy 2,5 kupowac z vanosem czy bez? O jakich modyfikacjech mowisz (280KM)?
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

280 mozna uzyskac ale tanio nie jest robi sie strokera na 3.0 zaklada ITB z M3 barany tez z M-ki i strojenie mozna dojsc do 280 koni

Mozna i do M52 co nie zmienia faktu ze z M50 poprostu bedziesz cieszyl sie dluzej :mrgreen:

Czy brac vanosa to kwestia stylu jazdy jesli wolisz zeby lepiej szedl z dolu to vanos jak wolisz miec powera od 3500 obr to Bez vanosa

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Jest wkoncu kolejna rzecz ktora sie moze popsuc :D Jesli ma to byc auto do dawania frajdy z jazdy do M50B25 najlepszym wyborem do tego szpera i latasz bokami jak Pan Bog przykazal :twisted: I do tego bezstresowo :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Poza stokerem, ktory jest juz zabiegiem mocno zaawansowanym, czym mozna podniesc moc tego silnika (m50b25) oprocz barany i wydechow?
Wstrzasaj i kasaj
Opublikowano

ITB od M3 mozna zaadoptowac wypolerowac kanaly dolotowe i komore spalania a co do strokera to na upartego w dwa dni mozna zrobic :twisted:

na poczatek bym ci sugerowal inwestycje w ecumastera i nauke strojenia tym mozna duzo zyskac

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano

No hello

 

myślę o e30 z silnikiem 2,8 ( znajomy się rozbił i sprzeda po niższych kosztach )

 

jakie to może mieć przyspieszenie po swapie ?

Jaką prędkość maksymalną może rozwijać ?

 

rzućcie info

Opublikowano

Zaleznie od dyfra i skrzyni przy 200 koniach mozna zejsc do ok 6 sekund do stu :mrgreen: wybebeszone auto

maks speed od 190 do 250 :mrgreen:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

czemu wy się boicie tych vanosów?? przecież silniki z vanosem dużo lepiej jadą z dołu, są bardzie elastyczne

żeby się nie sypały wystarczy w odpowiednim czasie zmieniać olej i nie lać byle shitu

jak ma byc typowy katowóz to wkładać m30b35, nie do zarżnięcia

do codziennej jazdy i okazjonalnego poszalenia M52 jest sporo lepsze od m50, mniej pali, ma dużo lepsze osiągi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.