Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

koledzy jak zapalam rano silnik równoczesnie z rozruchem pojawiają mi się na zegarach żółte kontrolki od ABS ASC i chyba "!" i slychac jednoczesnie pisk(krótki sygnał dzwiękowy), to jest standard czy cos u mnie nie teges? Lempki migną, zapiszczy i jak silnik zaskoczy to gasną, to jakies ostrzeżenie czy uklad ABS sie diagnozuje o co chodzi? Może miał ktos podobnie?

Opublikowano
Ja sie tylko spotkalem z tym, ze abs i asc gascie chwile po zapaleniu auta bez jakis piskow. To akurat w moim przypadku jest spowodowane slabym akumulatorem
Opublikowano
A może piszczy bo temperatura jest niższa niż 3 stopnie? Zapalenie się kontrolek spowodowane jest rzeczywiście słabym akumulatorem. U mnie też zdarza się nieraz podczas porannego rozruchu a aku ma dopiero kilka miesięcy.
Opublikowano
A może piszczy bo temperatura jest niższa niż 3 stopnie? Zapalenie się kontrolek spowodowane jest rzeczywiście słabym akumulatorem. U mnie też zdarza się nieraz podczas porannego rozruchu a aku ma dopiero kilka miesięcy.

 

 

nie to jest powyżej tej temperatury, jak spadnie do 3 stopni to faktycznie "pika" przez moment ale innym sygnalem pik pik pik a tu jest piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii az zapali, aku niby podladowałem i chyba nie byl słaby bo ladował się z godzinke tylko ale cholera go wie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a moze ten pisk nie jest spowodowany tymi kontrolkami. Moze cie sie pasek slizga

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
a moze ten pisk nie jest spowodowany tymi kontrolkami. Moze cie sie pasek slizga

 

nie na 100% to jakis sygnal z deski rozdzielczej, cos jak by aktywacja immobilizera albo cos podobnego

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
na 100% Aku masz już słabe i nie że niedoładowane tylko nie trzyma pojemności ze starości lub z powodu innej wady aku (jeśli nie jest stary) chyba że coś z ładowaniem ale skoro masz to tylko rano to raczej stawiam na aku lepiej odłkadaj pieniążek bo jak temp. spadnie znacznie poniżej zera to raczej czeka cię korba :wink:
Opublikowano

Może tak być jak piszesz bo aku ma juz 7 lat i pewnie przyszła na niego pora :( niby świeci się "zielone oko" i pradu duzo nie pobiera przy ladowaniu ale pewnie ma już słabą moc rozruchową :mad2:

 

a tak przy okazji jaki aku polecacie do 2.0d 150 CR??

Opublikowano
Dzisiaj rano u mnie ta sama historia. O 12 już auta nie odpaliłem, a ten sygnał dzwiękowy jest rzeczywiście (jedno piknięcie) z komunikatem na wyświetlaczu telefonu "bat. rozladowana" :x . Podładuję aku i zobaczymy. Jeżeli się rozładuje to czas na nowy, tylko mam nadzieję że nowy wytrzyma dłużej niż obecny czyli półtora roku. :x
Opublikowano
ja swój podładowałem jeszcze i narazie jest ok ale pewnie to chwilowe i zaraz znowu padnie bo pradu nie pobierał za dużo przy ładowaniu
Opublikowano

Właśnie półtora miesiąca temu padł mi regulator napięcia i aku się trochę wyładował. Poza tym ostatnio robię bardzo małe przebiegi i to w dodatku na bardzo krótkich odcinkach. Także zobaczę jak go naładuję czy będzie trzymał.

 

Nie to nie chińska tandeta tylko niemiecka tandeta Bosch :D

Opublikowano
siemka koledzy....potrzebuje pomocy a dokładnie z kontrolkami abs i hamulca recznego jeszcze do tego pokazuje mi sie żółty trójkąt z wykrzyknikiem w środku... gdy włącze silnik wszystkie inne kontrolki gasną a te dalej świecą...doradźcie co mam robić i gdzie polukać...z góry dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.